• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Your make-up is terrible

    Het probleem van een spontane-lieve-berichtjes achtige persoonlijkheid hebben is dat je stiekem ook wel een beetje hoopt dat mensen het terug doen. Wat ontzettend oneerlijk is, want je word dan unhappy van het feit dat je het niet altijd terug krijgt, terwijl je dat niet eens mag verwachten. Pffft.

    Stop alsjeblieft met kokhalzen. Dit moet af en het is niet eens logisch om zo hard te hoesten dat ik moet kokhalzen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom dacht ik ook alweer dat het een goed idee was om deze serie alleen en in het donker te kijken? :c


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Dat ding waarbij mijn laptop crasht als je hem dichtklapt is om onverklaarbare redenen weer eens terug, maar stiekem vind ik het nogal veel erger dat hij standaard shit opent in WPS Office terwijl overal staat ingesteld dat je het moet openen in WoRD, LIEVE LAPTOP. Ik snap niet zo goed waarom je dat zo schokkend vindt. (cat)

    Ondertussen werkt mijn telefoon prachtig, maar desintegreert hij wel langzaam. #struggles


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik verveeeeeeeeeeeel meeeeeeeeeeeeee!


    16 - 09 - '17

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Je kan altijd je geld terug vragen. 8D Doe ik ook altijd.

    Ik krijg het in principe wel vergoed, dus dat is fijn alleen helaas niet de tijd die ik erin gestoken heb :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Villainess schreef:
    Het probleem van een spontane-lieve-berichtjes achtige persoonlijkheid hebben is dat je stiekem ook wel een beetje hoopt dat mensen het terug doen. Wat ontzettend oneerlijk is, want je word dan unhappy van het feit dat je het niet altijd terug krijgt, terwijl je dat niet eens mag verwachten. Pffft.

    Je mag altijd een berichtje naar mij sturen hoor, Lieke ^^ Ik ben helaas het zelfde soort typ. Bovendien verwacht ik vaak tien keer te veel van mensen, waardoor ik soms ook ineens super pessimistisch kan worden.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Niemand weet waarom geluk soms wegwaait.


    She's imperfect but she tries

    Moeilijk he, om even te kijken of het licht in de badkamer aan is voor je de deur opent. Ik zal de deur wel op slot doen in vervolg.

    Shawn Mendes is *kwijl*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu hopen dat mensen me niet volledig gaan afbranden op facebook *fingers crossed*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wil echt huilen omdat mijn huid bij mijn sleutelbeen en borsten onder de puistjes/ontstekingen zit en het vreselijk jeukt en pijn doet. Geweldige reinigingsmilk hebben we op school.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 23:45 ]

    Wanneer krijg ik weer rust?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet echt iets verzinnen om te doen want ik verveel me rot, maar schrijven lukt niet. D:


    Your make-up is terrible

    Ik ben doof aan een oor. Serieus als ik ook nog oorontsteking krijg ga ik huilend terug naar de dokter en ga ik pas weg als hij mij beter heeft gemaakt.


    Happy Birthday my Potter!