• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Your make-up is terrible

    Kan nu al niet wachten tot 1 mei, want dan zie ik Shawn nog een keer en dan dichterbij. Omg. Ik ben zo blij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als die mods en exmods op mijn profiel. Ksst. Move it. Get lost.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben moe. Bleh.


    26 - 02 - '16

    Lol oké


    Caution first, always.

    Ah gatver
    Een vieze dikke vlieg in mijn kamer
    Gelukkig zit ie nu opgesloten in de voorraadkast (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    TenSharp schreef:
    Ah gatver
    Een vieze dikke vlieg in mijn kamer
    Gelukkig zit ie nu opgesloten in de voorraadkast (A)


    Arme vlieg. Kijk hoe gekweld vliegen kunnen kijken. Flyabuse

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 1:07 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Villainess schreef:
    Het probleem van een spontane-lieve-berichtjes achtige persoonlijkheid hebben is dat je stiekem ook wel een beetje hoopt dat mensen het terug doen. Wat ontzettend oneerlijk is, want je word dan unhappy van het feit dat je het niet altijd terug krijgt, terwijl je dat niet eens mag verwachten. Pffft.


    Juuuup.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nog steeds doof. Ugh dit is zo irritant

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 7:26 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Miall schreef:
    (...)

    tell me about it. D:

    Het simpele feit dat lezen voor je literatuurlijst vrijwel altijd kut is en ik ervan overtuigd ben dat ik door Nederlands op de middelbare school nu nooit meer zin heb om zelf boeken te lezen omdat het beeld van "uitgegeven boek = standaard leuk" kapot is geslagen met een dikke vette vuist ik haaaaat het gewoon ugh frustratie sorry

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 9:27 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vanavond nieuwe username yay ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Het simpele feit dat lezen voor je literatuurlijst vrijwel altijd kut is en ik ervan overtuigd ben dat ik door Nederlands op de middelbare school nu nooit meer zin heb om zelf boeken te lezen omdat het beeld van "uitgegeven boek = standaard leuk" kapot is geslagen met een dikke vette vuist ik haaaaat het gewoon ugh frustratie sorry


    Agreed, haha. Zit in het tweede jaar van mijn studie Nederlandse Taal en Cultuur, dus ik lees ook de nodige boeken. :') Het moet, tsja ahahahahah.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    LittleOwlet schreef:
    Als die mods en exmods op mijn profiel. Ksst. Move it. Get lost.


    Nou, ik was verbaasd over de hoeveelheid usernames in combi over hoe oud het profiel was dus vandaar :') Het mysterie is opgelost tho hehe

    Nu de boxen van de computer niet werken en je daar dus het geluid niet op vol volume kan zetten, doe je dat maar met een kerkdienst/kerkprogramma op tv. Wat ben jij een verschrikkelijke asociale lul die niet rekening kan houden met anderen!

    Jij bent nu alleeeeeen van mijhijjjj
    Ik kan de werrrreld laten ziiien
    Dat het zo beter is misssssschien
    Het is al lang verrrrleden tijjjjjjd
    *TUNGDUNG*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wou er achteraan zeggen misschien dat later de rollen dan omgedraaid zullen zijn maar ja dat doe ik maar niet, want niemand weet dat dat is wat ik eigenlijk super graag zou willen doen :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."