• Hello everybody!

    Aan alle verkiezingen komt een einde. Dus ook aan de columnistenverkiezingen. Deze editie hebben 18 leuke columns deelgenomen. We hebben 7 mensen uitgekozen om het columnistenteam te versterken. Wens deze personen alvast veel succes:

    AIIison
    Eledhel
    Bloodborne
    Laleah
    Vitriol
    Necessity
    Balmains


    Gefeliciteerd! We kijken er naar uit om jullie columns te lezen!

    Groetjes,
    De crew


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd allemaal! Ik kijk uit naar jullie columns! *O*


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gefeliciteerd! Heel veel succes!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Proficiat *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yes, dit had ik echt niet verwacht, maar ik ben super blij dat ik erbij zit!! Dit is de tweede keer deze week dat ik zulk goed nieuws krijg, want komende maandag sta ik ook in de finale van pimp de troonrede. Wat een mooie week zo!!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Yay, degene waarvan ik hoopte is het ook geworden;3

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 20:46 ]


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd allemaal! *O* Ik heb genoten van alle columns en hoop dat er nog veel meer columns zullen komen waar ik van mag genieten, of deze nu officieel of onofficieel zijn geschreven. (bloos)


    She's imperfect but she tries

    Gefeliciteerd! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Proficiat! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Whaaaaa! Suuuper gefeliciteerd *O* Het waren stuk voor stuk mooie aanmeldingen die ik met plezier heb gelezen (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Eledhel schreef:
    Guys waaaat???? Ik schrok echt heel erg, vooral omdat ik 99% zeker wist dat ik het niet zou worden! Ik zie er naar uit om in de trein lekker te schrijven. Dankjewel!! En nu ga ik meteen even mijn column er op zetten die ik als inschrijving gebruikt had, natuurlijk!


    Jaaaaaaaa ik zie er ook naar uit jouw columns te lezen!!! :D :D :DDD


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Aaah yaaas, echt supertof! Dit maakt mijn zaterdagavond een stuk beter! :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Proficiat!! *O*


    What would Emma do?

    Vitriol schreef:
    Aaah yaaas, echt supertof! Dit maakt mijn zaterdagavond een stuk beter! :Y)


    Ik ben zo benieuwd naar jouw columns :9~


    26 - 02 - '16

    Super! Gefeliciteerd iedereen ^^