• Hello everybody!

    Aan alle verkiezingen komt een einde. Dus ook aan de columnistenverkiezingen. Deze editie hebben 18 leuke columns deelgenomen. We hebben 7 mensen uitgekozen om het columnistenteam te versterken. Wens deze personen alvast veel succes:

    AIIison
    Eledhel
    Bloodborne
    Laleah
    Vitriol
    Necessity
    Balmains


    Gefeliciteerd! We kijken er naar uit om jullie columns te lezen!

    Groetjes,
    De crew


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jaaa gefeliciteerd iedereen! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Exiled schreef:
    (...)

    Ik ben zo benieuwd naar jouw columns :9~


    Lieflieflieeeeev <3 (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gefeliciteerd! Ik heb met plezier de ingezonden columns bekeken en er gelukkig ook heel veel goedgekeurd, want het niveau van alle inzendingen lag écht heel hoog deze keer! *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gefeliciteerd allemaal! Er zaten een hoop heel goede dingen tussen, dus ik ben erg benieuwd naar wat jullie verder produceren. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Van sommige had ik als columnisten al verwacht en dat is niks anders dan positief ^^ ik ben echt super blij dat we zoveel columnisten erbij hebben en ik kan niet wachten om ze te gaan lezen <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben blij met deze keuze's, jullie zijn veelbelovend! Succes!

    Gefeliciteerd! Ik ben wel klaar met alle verkiezingen.


    The sun will rise and we will try again.

    Gefeliciteerd nieuwe columnistjes!

    Aan degenen die niet door zijn: Niet getreurd, want ik vond echt een grote meerderheid van de columns goed! Ook al zijn jullie geen columnisten geworden, we hebben wel genoten van jullie columns. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Gefeliciteerd nieuwe columnistjes!

    Aan degenen die niet door zijn: Niet getreurd, want ik vond echt een grote meerderheid van de columns goed! Ook al zijn jullie geen columnisten geworden, we hebben wel genoten van jullie columns. ^^


    Ik zou best wel eens feedback willen maarja haha


    The sun will rise and we will try again.

    Thunderfvck schreef:
    Gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb echt genoten van alle inzendingen! Het niveau lag echt hoog, vond ik.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!


    How you doin'

    Achttien is wel heel laag, though. Ik had er echt meer verwacht, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ah, super tof! Stom om dit te zeggen, maar ik had echt niet verwacht dat ik erbij zou zitten aangezien ik achteraf toch niet zo tevreden was over mijn ingezonden column. Maar super bedankt in ieder geval, en jullie kunnen binnenkort mijn eerste column verwachten (:


    The universal language of art.