• De stelling van deze week luidt:
    Hillary Clinton zal een betere president van Amerika zijn dan Donald Trump

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Iedereen zal een betere president zijn dan Donald Trump. :X


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Iedereen zal een betere president zijn dan Donald Trump. :X

    Ik zou ook liever Obama zien als president dan Clinton, maar nee dat mag niet. Een vrouw als president is natuurlijk wel fijn ^^


    How you doin'

    JA.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het maakt mij niks uit wie er president wordt als het maar niet Donald Trump word.

    Als ik in Amerika zal wonen, zou ik geen discriminerend president willen voor zowel vrouwen, emigranten, verschillende rassen.
    Laat staan zijn denkwijze over hoe hij bepaalde factoren wilt aan pakken. Ik zou dan echt niet stemmen voor de grooste idioot ooit in de geschiedenis van Amerika. Ik heb een hele grote walging voor hem als het nog niet duidelijk was:X


    Never forget who you are and where you come from

    Bloodborne schreef:
    Iedereen zal een betere president zijn dan Donald Trump. :X


    chaos makes the muse

    Bloodborne schreef:
    Iedereen zal een betere president zijn dan Donald Trump. :X


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Bij dit soort stellingen kan je met een kampeerstoeltje en een verrekijker op de loer zitten wat je wilt, maar de kans dat je er iemand mee spot die het oneens is met deze stelling is ongeveer even groot als het spotten van het Loch Ness monster bij de barbecue van de buren, geloof ik.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lijkt me duidelijk. Al zou ik met haar ook niet echt tevreden zijn. Doe nog maar een paar jaar Obama.

    Wiarda schreef:
    Bij dit soort stellingen kan je met een kampeerstoeltje en een verrekijker op de loer zitten wat je wilt, maar de kans dat je er iemand mee spot die het oneens is met deze stelling is ongeveer even groot als het spotten van het Loch Ness monster bij de barbecue van de buren, geloof ik.


    Ondanks je wonderbaarlijke verwoording moet ik toch zeggen dat ik het er niet mee eens ben. Op dit moment zijn er ongeveer tussen de 42 en e 47 procent van de Amerikanen die dat niet vinden. Heel Trumps achterban vindt dat niet. Dat is misschien Amerika, maar grote delen van extreemrechts hier in de lage landen vinden dat ook niet.

    Maar goed - absoluut. Ik had liever Bernie Sanders of Jill Stein gehad, maar hé, als je moet kiezen tussen minder goed en slecht (want met de evil en less evil vergelijking ben ik het niet geheel eens), dan ga je toch echt wel voor minder goed. Daarbij heeft Hillary ook heel wat goede dingen gedaan in haar tijd als senator en minister van Buitenlandse Zaken. Ik zal niet ontkennen dat ze dan misschien corrupt is, want ik geloof dat niemand geloofd dat ze qua geld net zo clean is als Sanders, maar hey, guys, da's altijd zo geweest en hopelijk zal het veranderen, maar op dit moment neemt elke kandidaat geld aan van grote banken, dus nu kunnen we er niet veel meer aan veranderen, jammer genoeg.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ahavah schreef:
    (...)

    Ondanks je wonderbaarlijke verwoording moet ik toch zeggen dat ik het er niet mee eens ben. Op dit moment zijn er ongeveer tussen de 42 en e 47 procent van de Amerikanen die dat niet vinden. Heel Trumps achterban vindt dat niet. Dat is misschien Amerika, maar grote delen van extreemrechts hier in de lage landen vinden dat ook niet.

    Maar goed - absoluut. Ik had liever Bernie Sanders of Jill Stein gehad, maar hé, als je moet kiezen tussen minder goed en slecht (want met de evil en less evil vergelijking ben ik het niet geheel eens), dan ga je toch echt wel voor minder goed. Daarbij heeft Hillary ook heel wat goede dingen gedaan in haar tijd als senator en minister van Buitenlandse Zaken. Ik zal niet ontkennen dat ze dan misschien corrupt is, want ik geloof dat niemand geloofd dat ze qua geld net zo clean is als Sanders, maar hey, guys, da's altijd zo geweest en hopelijk zal het veranderen, maar op dit moment neemt elke kandidaat geld aan van grote banken, dus nu kunnen we er niet veel meer aan veranderen, jammer genoeg.

    Ik bedoelde specifiek in dit topic, hè, want ik geloof dat zelfs al is er iemand met Trump sympathieën op Q, dat die waarschijnlijk liever zijn/haar mond zou houden dan hier zou willen reageren en een golf van felle kritiek van gefrustreerde tieners ontvangt tbh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Err, ja. Als één van de twee het moet worden, is Hillary denk ik de iets betere keuze..

    Bloodborne schreef:
    Iedereen zal een betere president zijn dan Donald Trump. :X


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik me niet enorm heb verdiept in de huidige verkiezing, maar ik wil toch even uitspreken wat ik er tot zover over denk.

    Als Trump echt zo'n slechte keus zou zijn, waarom heeft hij dan toch nog zoveel aanhang? Ik bedoel, Amerika is niet zo onverstandig, toch? Er zal vast wel een reden voor zijn... Al moet ik dan wel weer toegeven dat wat ik heb gehoord, niet al te positief is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik me niet enorm heb verdiept in de huidige verkiezing, maar ik wil toch even uitspreken wat ik er tot zover over denk.

    Als Trump echt zo'n slechte keus zou zijn, waarom heeft hij dan toch nog zoveel aanhang? Ik bedoel, Amerika is niet zo onverstandig, toch? Er zal vast wel een reden voor zijn... Al moet ik dan wel weer toegeven dat wat ik heb gehoord, niet al te positief is.


    Omdat er - heel lullig gezegd - mensen zijn die nogal kortzichtig zijn. Zij hebben ergens last van, Trump zegt dat ie het op gaat lossen, dus dan moet het wel goed zijn. Ik heb me er ook niet enorm goed in verdiept, dus ik kan er niet heel veel over zeggen, maar dit haal ik er een beetje uit.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hell yeah. Ze is en blijft en veel betere kandidaat als Trump. -al vind ik nog steeds dat Bernie een betere president zou zijn dan Clinton-


    Ex astris, sciencia