• De stelling van deze week luidt:
    Hillary Clinton zal een betere president van Amerika zijn dan Donald Trump

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ze zijn allebei bagger.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou een betere president van Amerika zijn. Iedereen zou een betere president zijn. :')

    Maar, ik vind persoonlijk dat er te veel kritiek gegeven wordt op Clinton, zonder goede reden. Over het algemeen haat ik Amerika gewoon, met een diepe passie, maar ik denk dat ze het nog redelijk goed zou doen. Ze heeft inderdaad enkele fouten gemaakt, maar ik vind dat je dat in de verste verten niet met Trump kan vergelijken en toch zijn de mensen in Amerika toch om de een of andere reden even hard tegen haar als tegen Trump en dat is gewoon volledig buiten proportie. Natuurlijk vond ik Obama veel beter dan haar, maar het is een beetje oneerlijk om daar nu naar te kijken, want ik denk dat er nooit nog een betere president dan hem zal komen. :'D (persoonlijke mening uiteraard).


    What would Emma do?

    Sauropoda schreef:
    Ik zou een betere president van Amerika zijn. Iedereen zou een betere president zijn. :')

    Maar, ik vind persoonlijk dat er te veel kritiek gegeven wordt op Clinton, zonder goede reden. Over het algemeen haat ik Amerika gewoon, met een diepe passie, maar ik denk dat ze het nog redelijk goed zou doen. Ze heeft inderdaad enkele fouten gemaakt, maar ik vind dat je dat in de verste verten niet met Trump kan vergelijken en toch zijn de mensen in Amerika toch om de een of andere reden even hard tegen haar als tegen Trump en dat is gewoon volledig buiten proportie. Natuurlijk vond ik Obama veel beter dan haar, maar het is een beetje oneerlijk om daar nu naar te kijken, want ik denk dat er nooit nog een betere president dan hem zal komen. :'D (persoonlijke mening uiteraard).


    Je zou een beetje onderzoek naar Clinton moeten doen, denk ik. Er is echt behoorlijk wat mis met haar.


    Your make-up is terrible

    Je moet al echt heel erg hard je best gaan doen als je een slechtere president dan Trump wilt zijn :')

    Maar dan nog zie ik het gebeuren dat hij wel aan de macht komt. Conservatief Amerika ziet alleen maar dat hij Republikijn is, niet dat hij gewoon slecht is en dat zijn uitspraken nergens op slaan.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Je moet al echt heel erg hard je best gaan doen als je een slechtere president dan Trump wilt zijn :')

    Maar dan nog zie ik het gebeuren dat hij wel aan de macht komt. Conservatief Amerika ziet alleen maar dat hij Republikijn is, niet dat hij gewoon slecht is en dat zijn uitspraken nergens op slaan.

    Niet alleen dat, hij doet ook soms uitspraken die veel Amerikanen graag willen horen. Dat is eigenlijk exact hetzelfde wat gebeurde bij het Brexitreferendum.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik kan niet geloven dat ik hier nog niet op had gereageerd, maar jep. Ja. Ik ga niet eens de moeite doen dat te onderbouwen, jfc.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bonafide schreef:
    michelle obama for president


    yes please


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik kan niet geloven dat ik hier nog niet op had gereageerd, maar jep. Ja. Ik ga niet eens de moeite doen dat te onderbouwen, jfc.


    Hahaha, bij al die stelling topics waar jij op reageert staat er zo'n tekst van hier tot daar, dus ik kreeg al lichtelijk een hartinfarct toen ik dit zag lol. Maar het niet onderbouwen is in dit geval misschien inderdaad al onderbouwing genoeg. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ahavah schreef:
    (...)

    Hahaha, bij al die stelling topics waar jij op reageert staat er zo'n tekst van hier tot daar, dus ik kreeg al lichtelijk een hartinfarct toen ik dit zag lol. Maar het niet onderbouwen is in dit geval misschien inderdaad al onderbouwing genoeg. :'D


    Oh God, haha, meest opvallende hint als ik ooit word gehackt: korte reacties op dingen. :W

    Maar nope, dit keer ben ik het echt zelf nog. Dit is gewoon echt een geval waar zelfs ik het opgeef, om eerlijk te zijn, al heb ik er een diep respect voor dat jij nog wel met feiten en lange teksten probeerde te komen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hillary Clinton is geen ideale presidentskandidaat, maar ze is in ieder geval beter dan Trump.
    Los daarvan zou een vrouwelijke president revolutionair zijn voor Amerika.


    The universal language of art.

    Natuurlijk is iedereen beter dan Donald Trump. Kan iemand trouwens onderbouwd uitleggen waarom Hillary Clinton net zo erg zou zijn als Donald Trump.
    Hillary is een zeer progressieve kandidaat en zet zich al jaren in voor een beter Amerika. Zij is progressiever dan Bernie op vele fronten waaronder de wapenwet. Hillary zet zich al meer dan 40 jaar in om Amerika beter te maken, en strijd heel erg voor vrouwenrechten, waar Bernie bijvoorbeeld dat niet doet. Bernie is natuurlijk ook een fantastisch persoon, met fantastische standpunten, maar ik denk zeker niet dat Hillary uitgevlakt mag worden. Het spreekt natuurlijk voor zich dat Hillary Clinton een betere kandidaat is dan Donald Trump. Vooral omdat zij first lady is geweest en senator, en dus verstand heeft van politieke zaken en Donald Trump totaal geen politieke ervaring heeft. Verder is Clinton natuurlijk een beter keuze omdat ze geen idioot is als Trump

    Square schreef:
    (...)

    Oh God, haha, meest opvallende hint als ik ooit word gehackt: korte reacties op dingen. :W

    Maar nope, dit keer ben ik het echt zelf nog. Dit is gewoon echt een geval waar zelfs ik het opgeef, om eerlijk te zijn, al heb ik er een diep respect voor dat jij nog wel met feiten en lange teksten probeerde te komen.


    I try. Maar ik begin het ook beu te worden met feiten af te komen betreffende dit onderwerp (vooral op youtube heb ik het opgegeven, lol), dus het is niet dat mijn teksten er tegenwoordig nog vol van staan. :'D

    Maimer schreef:
    Natuurlijk is iedereen beter dan Donald Trump. Kan iemand trouwens onderbouwd uitleggen waarom Hillary Clinton net zo erg zou zijn als Donald Trump.
    Hillary is een zeer progressieve kandidaat en zet zich al jaren in voor een beter Amerika. Zij is progressiever dan Bernie op vele fronten waaronder de wapenwet. Hillary zet zich al meer dan 40 jaar in om Amerika beter te maken, en strijd heel erg voor vrouwenrechten, waar Bernie bijvoorbeeld dat niet doet. Bernie is natuurlijk ook een fantastisch persoon, met fantastische standpunten, maar ik denk zeker niet dat Hillary uitgevlakt mag worden. Het spreekt natuurlijk voor zich dat Hillary Clinton een betere kandidaat is dan Donald Trump. Vooral omdat zij first lady is geweest en senator, en dus verstand heeft van politieke zaken en Donald Trump totaal geen politieke ervaring heeft. Verder is Clinton natuurlijk een beter keuze omdat ze geen idioot is als Trump


    Alle respect, maar Hillary is op geen enkele manier progressiever dan Bernie Sanders. Ze is niet net zo erg als Trump, maar ze is minder progressief dan Sanders. Wat jij hier neerschrijft is iets wat ik ook heel lang gedacht heb, maar als je je echt gaat verdiepen in de feiten en niet in de modder die Trump en Clinton of de Democraten en de Republikeinen naar elkaar gooien, zie je toch echt dat Sanders progressiever is.

    Sander wil net als Clinton een strengere wapenwet - hij wil ze net als Clinton niet afgeschaft (klik). Ik ken niet heel zijn voorstelbeleid van buiten, dus het kan best zijn dat Clinton het strenger wil, maar als je alles oplijst, zie je toch echt dat Sanders progressiever is. Sanders wil net als Clinton gelijke vrouwenrechten, gelijke lonen voor vrouwen et cetera (klik). Op vlak van groot geld uit de politiek halen (iets wat Clinton, al claimt ze van wel, nooit of te nimmer gaat doen), buitenlandse politiek (Israël, bijvoorbeeld), basisinkomen per uur (12 dollar voor Clinton, 15 dollar voor Sanders - al heeft Clinton onderhand al moeten toegeven aan zijn wens omdat ze anders minder kiezers binnenhaalt) en het kostenplaatje van hoger onderwijs, om maar voorbeelden te geven, is Sanders echter veel, veel progressiever.

    Ik vind Clinton best - volgens mij is het een lieve, intelligente die toch echt oprecht het beste voorheeft met de wereld. Ze wordt gewoon teveel beïnvloed door de mensen van wie ze geld krijgt. Mocht ze zich daarvan loskoppelen, zou ze een stuk progressiever kunnen zijn. Clinton heeft heel veel goede dingen gedaan voor de wereld, maar Sanders wilde die verder doordrijven dan zij.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik weet dat het niet kan, maar ze hadden Obama moeten houden imo


    26 - 02 - '16

    JA! Donald Trump is gewoon een klootzak.

    Ik ben het zeker eens met deze stelling, als je een keuze moet maken tussen deze 2 verschrikkelijke kandidaten dan stem je voor de "minst verschrikkelijke" of course.

    En voor alle feministen onder ons, een vrouwelijke president is nog geen garantie voor een goede president..