• De stelling van deze week luidt:
    Hillary Clinton zal een betere president van Amerika zijn dan Donald Trump

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Yo, stel je voor dat ze Trump op staatsbezoek sturen. :'D


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Yo, stel je voor dat ze Trump op staatsbezoek sturen. :'D



    Noooo. Ik, als beelddenker, zie dat nu voor me. Such a disaster D:


    26 - 02 - '16

    Thunderfvck schreef:
    Yo, stel je voor dat ze Trump op staatsbezoek sturen. :'D


    "Belgium, I was there twenty years ago ... Belgium is such a beautiful city."


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thunderfvck schreef:
    Yo, stel je voor dat ze Trump op staatsbezoek sturen. :'D


    Ik denk dat er meerdere landen zullen zijn die hem niet eens willen ontvangen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je kan Trump met geen mogelijkheid serieus nemen. Alleen dat hoofd al.
    Wat als hij naast Willem Alexander gaat zitten... dat contrast is echt gigantisch.

    Krolock schreef:
    Je kan Trump met geen mogelijkheid serieus nemen. Alleen dat hoofd al.
    Wat als hij naast Willem Alexander gaat zitten... dat contrast is echt gigantisch.

    We moeten echt een lachende emoticon hebben. Nu kan ik alleen dit zeggen: LOL.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ^ JAAA. Dan ga ik mijn popcorn erbij pakken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik volg het allemaal niet zo nauwlettend en ik ken er ook weinig van, maar ik weet zeker dat deze volslagen idioot geen president moet worden.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Zusak schreef:
    (...)

    Ik denk dat er meerdere landen zullen zijn die hem niet eens willen ontvangen.


    Ik denk dat ze dat gewoon niet kunnen maken, met een land als Amerika. Maar ik denk wel dat er een hele boel politieke leiders heel nerveus zijn voor de uitslag. :W


    What would Emma do?

    of hillary clinton of donald trump nou president word maakt niet echt uit. wie van de 2 ook president word de wereld gaat er toch wel aan. ze zijn beide een gevaar voor de wereld. hillary steunt gifmenger en massamoordenaar monsanto en donald trump is een racist. als ik mocht kiezen koos ik weer voor obama. jammer genoeg kan dat niet omdat je in amerika maar 1 keer herkozen kan worden


    i was born this way baby

    Allanon schreef:
    (...)
    We moeten echt een lachende emoticon hebben. Nu kan ik alleen dit zeggen: LOL.


    (lol)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 14:23 ]


    26 - 02 - '16

    Eens. Hillary Clinton gaat ook niet het beste zijn voor Amerika, maar Donald Trump is gewoon een grote kleuter. Met hem zou Amerika helemaal naar de klote gaan.


    Just doing what I can