• Once Upon a Time...


    Er was eens lang, lang gelden een wereld waar niemand ooit oud zou worden, een bos vol sprookjes, een vreemd, wonderlijk land met rokende katten, een magisch land met heksen, en... Een saai, gewone wereld. De sprookjes die wij nu kennen, zijn een beetje anders dan we denken. Ze bestaan namelijk echt, alleen in een andere wereld. Andere werelden.
    Maar als ze door een vloek allemaal naar onze saaie, gewone wereld worden getransporteerd, zal niets meer gewoon blijven...


    In a far away kingdom...



    There was a curse...



    Wat gaan we spelen?

    We gaan sprookjesfiguren spelen. Deze figuren zijn allemaal naar Storybrooke(uit OUAT) getransporteerd, een klein stadje in Maine. De karakters mogen zowel uit OUAT zijn, van Disney of zelfbedacht. Gelukkig weet iedereen nog wie hij/zij is. In het stadje is ook nog magie. Alleen...
    Wie heeft ze dat aangedaan? Misschien een slechterik, zou als de Evil Queen?
    Of juist iets totaal onverwachts, zoals Doornroosje?

    Regels:

    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Geen ruzie in het topic.
    X. Het praattopic mag je vol spammen, maar het Rollentopic niet.
    X. Alleen je eigen rol bespelen, behalve als het is afgesproken.
    X. Heb je bijvoorbeeld vakantie en kan je drie weken niets posten? Dat is helemaal oké. Meld het wel even in het praattopic.



    Lijstje:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Wereld:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Magie:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:



    Bezette rollen:


    Little Red Riding Hood
    Rumplestiltskin
    Belle
    Tinkerbell
    Peter Pan
    Wendy
    Maleficent


    So...

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 10:58 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Mag ik een zelfverzonnen meisje? Ik heb nog geen idee wat voor soort personage wordt en uit welk sprookje ;)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Mag ik een zelfverzonnen meisje? Ik heb nog geen idee wat voor soort personage wordt en uit welk sprookje ;)

    Is goed (lol)


    Never grow up, it's a trap.

    Ik had al verteld, maar ik doe het nog wel eens en iets beter zoals het hier moet of hoeft dat niet?


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    Mag ik een lost girl?

    Is het niet handig om de usernames bij de bezette rollen te zetten? Voor als iemand een user zoekt bij de rollen? :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    tinkerbel1 schreef:
    Ik had al verteld, maar ik doe het nog wel eens en iets beter zoals het hier moet of hoeft dat niet?

    Het is wel oké omdat je hem al gemaakt heb


    Never grow up, it's a trap.

    Sigil schreef:
    Is het niet handig om de usernames bij de bezette rollen te zetten? Voor als iemand een user zoekt bij de rollen? :3

    Ik doe dat als ik tijd heb!


    Never grow up, it's a trap.

    Leeft t nog? :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik als speler nog wel iig ^^


    obsessive rage

    ik doe ook nog mee als Tinkerbell.


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"