• Deze RPG is herstart. Hier vind je het eerste topic.

    • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?
    ©Amatis & Constellation


    • Rollen •
    Kinderen van twee Half-Bloods is mogelijk. Meer info onder 'Extra Informatie'

    Cabin 1 (Zeus)
    • FantasyQueen - Anaïs • Anaïs Westwood, Zeus, pagina 5, af
    • BlondieBrownie • Zeno Grace, Zeus, pagina 10, af
    •

    Cabin 3 (Poseidon)
    • Artifices - Lene • Julian Jackson, Poseidon|Athena, pagina 4, af
    •
    •

    Cabin 4 (Demeter)
    • Zusak • Helena "Lena" Alaska Gallagher, Demeter, pagina 14, af
    •
    •
    •

    Cabin 5 (Ares)
    •Growlithe • [HC] Cain Jainnis Reese, Ares, pagina 4, af
    • [G] Damian Xifos Machon - WingedHussar
    • WingedHussar - Belle • Damian Xifos Machon, Ares, pagina 3, af
    •

    Cabin 6 (Athena)
    • GinnyWeasley8 - Lilly • Lilly Sagesse, Athena, story, af
    • Raccoon - Saar • Conor Augustus Forester, Athena, pagina 5, af
    •

    Cabin 7 (Apollo)
    • Polovina - Lisanne • Kristiina Bizina, Apollo, pagina 3, af
    • Ruelle • [HC] Rafe Eòghan Brennan, Apollo, pagina 14, niet af
    •

    Cabin 9 (Hephaestus)
    Constellation - Kato • [HC]Caleb Williamson, Hephaestus, pagina 7, af
    Artifices • Savannah Claire Morales, Hephaestus, pagina 9, niet af
    •


    Cabin 10 (Aphrodite)
    • BelIona - Sav • Feline Rhainnon Thompson, Aphrodite, pagina 3, af
    • Remarkeyable - Leonie • Kennith Sinclair, Aphrodite, pagina 7, af
    • Zusak - Cheryl • Remy Sanders, Aphrodite, pagina 4, af

    Cabin 11 (Hermes)
    •
    •
    •

    Cabin 12 (Dionysus)
    •
    •
    •
    •

    Cabin 13 (Hades) Vol!
    • Mundanes - Gabriëlle • Persia Lilith Morwen, Hades, pagina 4, af
    • Liminal • Uriah Remus, Hades, pagina 3, af
    • Santorski - Freddie • Dominik Bain Angelo, Hades, pagina 14, af
    • xoFrnk • Jace Moonson, Hades, pagina 11, af(?)

    Cabin 14 (Iris)
    • Liminal • Carrie Quinn Brant, Iris, pagina 4, af
    • Samanthablaze • Soley Phirun Enphys, Iris, pagina 12, af
    •

    Cabin 15 (Hypnos)
    Constellation • Rae Yulia Tsvetkov, Hypnos, pagina 16, niet af
    •
    •
    •

    Cabin 16 (Nemesis)
    • Polovina [HC] • Mikael Jones, Nemesis, pagina 9, af
    •
    •
    •

    Cabin 17 (Nike)
    • Astraeus - Camilia • [HC] Nikephoros Alcippe Metaxas, Nike, pagina 2, niet af
    •
    •
    •

    Cabin 18 (Hebe)
    • BlondieBrownie - Iris • [HC] Juna Reeder, Hebe, pagina 3, af
    • HalfBloodPrince • Alexia Zeta Dorcas, Hebe, pagina 15, af
    •
    •

    Cabin 19 (Tyche)
    • Raccoon • Asher Evander Mackenzie, Tyche, pagina 10, af
    •
    •
    •

    Cabin 20 (Hecate)
    • BelIona • Daniella Guana Medina, Hecate/Poseidon, pagina 4, af
    • BlondieBrownie - Iris • Léon Incanto, Hecate, pagina 5, af
    •

    • Regels •
    Algemeen:
    • Hou de jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Er is geen deadline voor wanneer je rol af moet, maar ik ga niet eeuwig wachten voordat ik het speeltopic open. Als het me te lang duurt, geef ik een deadline.
    • Vraag toestemming voor speciale gaves zoals Charmspeak en Fire-use.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Compleet in Nederlands, maar met Engelse termen
    • Geen OOC ruzie.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes.
    • Algemene Q regels gelden hier ook.
    • Alles in ABN.

    Personages:
    • Niet meer dan 4 personages per persoon.
    • Eén kind van de Big Three per persoon.
    • Eén Head Counselor per persoon.
    • Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).
    • Niet meer dan 2 meisjes per persoon, meer dan 2 jongens mag wel.

    Camp Rules:
    • Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    • Nooit alleen het bos betreden.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    • Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    • Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    • Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    • Topics •

    Rollentopics:
    Rollentopic 1
    Praattopics:
    Praattopic 1
    Praattopic 2

    • Extra Informatie •
    • Camp Half-Blood en Camp Jupiter zijn vriendelijk. Als je het andere kamp wilt bezoeken, is dat mogelijk. Eerst moet er toestemming worden gevraagd aan Chiron.
    • Let op: Je mag ook een kind van twee Demigods. Bedenk je wel dat de kinderen van Frank en Hazel onwaarschijnlijk zijn, omdat die naar Camp Jupiter zouden gaan. Als je een kind van twee Demigods wilt, geldt het volgende: een jongen zal in de cabin van zijn vader komen, een meisje in de cabin van haar moeder. Blijf wel realistisch!
    • Chiron wordt gespeeld door iedereen.
    • Gebruik de Engelse termen (Capture the Flag, Cabin, Head Counselors)
    • Link naar Camp Half-Blood wikia: Klik.
    • Capture the Flag Teams:

    Blauw:
    Athena - Leider (2)
    Poseidon (1)
    Hermes (0)
    Aphrodite (3) (hoewel zij meestal niet meedoen)
    Nike (1)
    Zeus (2)
    Hebe (2)
    Hypnos (1)
    Demeter (1)
    Tyche (1)

    Rood:
    Ares - Leider (2)
    Hades (4)
    Apollo (2)
    Hecate (2)
    Nemesis (1)
    Hephaestus (2)
    Iris (2)
    Dionysus (0)

    (x) = het aantal Q-users in deze cabin

    • Dionysus is nog steeds op Camp Half-Blood, en gedraagt zich ook nog zoals vroeger. Rachel is nu een volwassene vrouw, maar ook zij woont nog in haar cave tijdens de zomer.
    • Meer informatie volgt.


    • Faceclaims •
    • Margot Robbie
    • Claire Holt
    • Magdalena Zalejeska
    • Save Franco
    • Nadia Mejia
    • Reece King
    • Amanda Steele
    • Isabelle Fuhrman
    • Alexander Ludwig
    • Hailee Steinfeld
    • Stephanie Bertram Rose
    • Neels Visser
    • Meredith Mickelson
    • Lucy Hale
    • Lucas Till


    WHAT'S HAPPENING AT THE MOMENT
    16:00
    Iedereen is aangekomen op het kamp, buiten de laatkomers of de nieuwelingen. Ze pakken uit in hun cabin, zoeken oude bekenden op of helpen met het kampvuur voor deze avond.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 7:12 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Kristiina Bizina | Daughter of Apollo






    "Ja, ja dat klopt. Feline," zegt Feline tegen mij waardoor ik opgelucht adem haal. Het lijkt mij namelijk nogal vernederend als ik iemand een andere naam geef dan dat wat haar werkelijke naam is.
    "Ja, echt wel, Caleb een vriend van me leert me al enkele zomers om beter te vechten en ik kan niet wachten om iedereen weer te zien," antwoord ze op mijn vraag of ze zin heeft in het kamp dit jaar. De naam Caleb komt me redelijk vaag bekend voor, maar wie hij is. Ik heb werkelijk geen idee om eerlijk te zijn.
    "En jij dan? Heb jij weer zin in de zomer?" vraagt ze aan mij "Of heb je het nou wel eens gehad met iedere zomer een beetje Capture the Flag spelen?".
    "Ik heb best wel veel zin in de zomer," zeg ik vervolgens glimlachend "Lekker rustig pijl en boog schieten en af en toe Capture The Flag spelen alhoewel dat soms een beetje saai wordt na heel wat jaren hier zijn. Maar ik vind het vaker leuk dan saai,". Nu ik het zeg, besef ik hoe fijn het kamp in mijn oogpunten wel niet is. Ik heb hier vrienden, ik ben ergens goed in en ik ben hier veilig.
    "Als je wilt," zeg ik vervolgens "Kan ik je eventueel leren hoe je goed kan schieten met een pijl en boog. Als het goed is, zou ik dat wel goed moeten kunnen,". Ik schiet elke dag wel met mijn oude, vertrouwde pijl en boog set die ik kreeg van mijn vader, Apollo. Ik zag hem dan bijna nooit, hij stuurde me wel elke verjaardag een cadeau inclusief een bericht daarbij. Deze pijl en boog set kreeg ik op mijn zesde en nog steeds schiet ik ermee. Ik werp heel kort een blik naar mijn boog.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina


    JULIAN JACKSON

    Achttien | Poseidon/Athena | Lena


    Julian rekte zich geeuwend uit en volgde Lena in een semi-verdwaasde staat doorheen de vele gangen en hallen van het vliegveld. Hoewel hij het heen-en-weer vliegen ondertussen al gewend was geworden, kon hij het niet helpen om telkens uitgeput te ralen en er dan voor de rest van de dag als een zombie bij te lopen. Lena, daarentegen, was weer eens haar zonnige zelf — maar ja, haar grootvader was dan ook de zonnegod. Oneerlijk, als je 't Julian vroeg.
          "Waarom kunnen we niet gewoon Verdwijnselen, zoals in Harry Potter? Dat zou een hoop reizen schelen," zei Lena, terwijl ze naar de bagagebanden liepen. Julian grinnikte.
          "Is dat niet vergelijkbaar met Shadow travel? Ik vind dat al de kinderen van Hades ons gewoon moeten komen halen. Dat zou iedereen wat tijd en geld besparen." Hij nam zich voor dat idee nooit aan Persia voor te stellen en geeuwde nogmaals. "Je hebt overigens de hele vlucht op mijn schouder liggen kwijlen. Ik denk niet dat dat reizen je zo veel stoort." Hij porde haar speels in de ribben.
          Het vliegveld was druk — dat was het natuurlijk altijd — en Lena en Julian wurmden zich een baan tussen de vele families, koppels en zakenmensen om net op tijd aan de bagagebanden aan te komen. Julian zag zijn donkere Nike sporttas passeren op één van de banden en met een onderdrukte 'whelp' greep hij de handvatten beet en wierp de tas over zijn schouder. Dit leverde hem een kwade blik op van de oudere dame naast hem, welke hij bijna in het gezicht had geslagen en slechts op een haartje had gemist. Hij hief verontschuldigend zijn handen en schonk haar een schitterende glimlach, maar de vrouw leek die niet te appreciëren dus maakte Julian zich snel uit te voeten. Hij vond Lena net op tijd om het schouwspel mee te maken. Waar Julian de vrouw nog had kunnen ontwijken met zijn tas, was dit niet het geval bij Lena toen haar paarse rugzak een kind recht in het gezicht aanviel. Onmiddellijk begon het jongetje te huilen en Julian sloeg een hand voor zijn mond want hij mocht níét in de lach schieten met al deze mensen rondom hem. Hij mocht niet, hij mocht niet, hij mocht — hij kon zichzelf niet beheersen en draaide zich weg van Lena, die zich net voor het jongetje had gebukt, ongetwijfeld om hem te genezen met haar 'magische' krachten — nog zoiets oneerlijk natuurlijk. Julian kon enkel zichzelf helen in het water en dan nog niet eens volledig, ugh.
          Schaterend van het lachen, terwijl de lachtranen zijn ogen verliet, strompelde hij door de menigte naar de uitgang van het vliegveld, waar de taxi's in rijen stonden te wachten om reizigers naar hun volgende bestemming te brengen — en belachelijk veel te laten betalen. Toen Lena hem vond was Julians volledige gezicht rood en veegde hij net de laatste tranen van zijn wangen, terwijl hij nog even nahikte. Het zien van haar ongeamuseerd gezicht deed hem even grinniken, maar hij wist dat Lena het niet leuk vond wanneer anderen om of met haar lachten dus wuifde hij het weg. "Sorry, sorry! Ik lachte niet met jou natuurlijk! De uitdrukkingen op de gezichten van die jongen en zijn moeder waren gewoonweg hilarisch!" Julian schoot weer in de lach toen hij eraan dacht. "Sorry, Ley." Hij zuchtte eventjes lang en geamuseerd en herinnerde zich toen wat Lena had gezegd.
          "Goed, ja, suiker! Ik ga voedsel en beverages zoeken." Julian sprak beverages op z'n Frans uit, hoewel het geen Frans woord was want ha ha, zo grappig is hij. Hij wiebelde even met zijn wenkbrauwen. "Roep jij ondertussen een taxi? En als je sneller dan normaal iemand vindt en hij doet moeilijk dat ik te lang weg ben, zet de meter aan. Mijn ouders betalen alles." Hij plaatste zijn hand aan zijn voorhoofd en salueerde even kort naar Julian voor hij het vliegveld opnieuw inliep op zoek naar een Starbucks en een snoepwinkel waar ze triple chocolate chip cookies verkochten. Deze eerste was gemakkelijk te vinden. Elk vliegveld had er op z'n minst ééntje en de commerciële zone van de John F. Kennedy International Airport had er op z'n minst twee. Hij bestelde een venti Caffè Mocha voor zichzelf en een venti Caramel Cocoa Cluster Frappuccino met extra karamel en extra slagroom omdat hij wist dat ze van zoete dingen hield — hoewel die extra slagroom stiekem voor Julian was. De koekjes vond hij in één van de snoepwinkeltjes en hij nam nog de roekeloze beslissing om drie zakken Doritos in zijn sporttas te proppen en een vierde onder zijn arm, vooraleer hij zich opnieuw bij Lena voegde — welke gelukkig al een taxi had gevonden. Trots presenteerde Julian haar de Starbucks en koekjes, waarna ze in de taxi kropen met hun spullen en vertrokken naar Camp Half-Blood.
          Hij haalde zijn iPhone uit zijn broekzak, opende Snapchat en nam een snelle foto met Lena met als caption: 'we are in NYC losers'. Hij zette de foto op zijn story, stuurde 'm naar enkel vrienden en stak zijn telefoon terug in zijn broekzak, waarna hij een slokje nam van zijn caffè mocha. "Ik ben benieuwd of ik nieuwe ooms en tantes heb dit jaar. Het is nogal eenzaam in Cabin 3 momenteel."

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 21:09 ]


    kindness is never a burden.

    KENNITH SINCLAIR
    Aphrodite — 16 — As gay as humanly possible — Makeup addict

          Ik was al vroeg aangekomen op Camp, zo rond een uur of half zeven. De reden hiervoor was niet dat ik o zo graag weg wou van huis, maar meer dat mijn vader een vroege vlucht had vanuit New-York en mij onderweg heeft afgezet na wat gesmeek. Ik had er nou niet echt naar uitgekeken om om 2 uur op te staan, maar hey, ik rijd liever mee met mijn vader dan dat ik een groot deel naar Camp loop omdat taxichauffeurs niet zo dicht het bos in willen rijden. Ik besloot dat ik nu ondertussen echter toch echt wel eens naar buiten moest komen, dus ik pakte snel mijn camera en hing deze om mijn nek. Het was, zoals eigenlijk altijd op Camp, een mooie dag, en daar wou ik optimaal gebruik van maken. Ik kon niet wachten om iedereen weer te zien. Lichtelijk huppelend liep ik de Aphrodite cabin uit, op zoek naar mensen die ik kende- of mensen die ik niet kende, het maakte me eigenlijk niet heel veel uit. Zolang ik maar weer in contact zou komen met andere campers vond ik het wel prima. Helaas was de persoon die ik als eerste tegen kwam niet iemand die ik mocht, om het zachtjes uit te drukken. Nu ik hem weer zag, moest ik eerlijk toegeven dat het pijn deed. Ik bedoel, ik wist dat ik er nog steeds niet helemaal overheen was, maar dan nog. Het deed pijn om de leugenaar weer te zien.
    "Asher." kwam er dan ook nors uit mijn mond en hoewel ik eigenlijk altijd hartstikke vrolijk was, was er dit maal geen glimlach of grijns op mijn gezicht te herkennen. Damn it.



    Also, sorry voor de late post + eventueel slecht lopende zinnen. Ik heb de afgelopen weken alleen maar in het engels geschreven :x


    take me back to the basics and the simple life


    ASHER EVANDER MACKENZIE
    SON OF A TYCHE , RANDOM AS HELL




    Erg lang duurde het niet want mijn slachtoffer kwam haast vanzelf naar me toegelopen. Kennith, zoon van Aphrodite en tevens ook mijn ex vriendje. Nogsteeds kon ik het niet echt hebben dat hij me gedumpt had en mezelf verdedigen kon ik gewoon niet, hij liet me niet eens spreken. Nu een goed jaar later was het nog altijd wel confronterend om hem hier zo te zien. Ieder jaar ook knapper dan ervoor wat je van mij ook wel kon zeggen -yeah I know, I love myself-
    "Asher" zijn lippen zaten gevormd in een neutrale streep waardoor ik al wel door had dat hij niet al te blij was met me te zien, echter liet ik dit anders uiten . "Als dat mijn Ex vriendje Kenny niet is, wat zie je er goed uit love." zei ik met een knipoogje en het daarbij toepasselijke grijnsje. Nogsteeds was ik behoorlijk gekwetst, maar ah dit heeft me dan weer de kans om andere hun harten te breken totdat ik de ware gevonden heb. Daarbij zei ik nooit nooit, Kenny kon nogsteeds als een blok op me vallen? Daarvoor hoefde ik enkel mijn rivalen uit te schakelen en tot nu toe kon ik er geen opnoemen. Mocht Kenny het dan toch niet zijn had ik nog genoeg mannelijk én vrouwelijk schoon rondlopen. Misschien wel zijn halfzusje Féline ofso.
    "Heb je me gemist? Want ik heb jij best wel gemist Ken" mijn armen liet ik over elkaar kruisen terwijl ik de jongen voor me even in me op nam, zijn reactie peilend. Echter geraakte ik al gauw afgeleid en liet ik mijn blik even kort op andere mensen rusten. Kennith was nooit echt een prater geweest en zeker nu we officieel geen koppel meer waren kwam er amper nog een goed woord over mij van zijn lippen. Een schande vond ik want ik wist genoeg zijn naam te vermelden. (al dan niet positief) Kort likte ik mijn lippen voordat ik weer naar Kenny keek. "Hoe gaat ie trouwens?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    Alexia Zeta Dorcas

    "Alex"




    "You are saying I am a what now?"





    De snelweg gleed onder de auto door terwijl ik geconcentreerd op de weg keek. Op de radio werd het lied "Geronimo" afgespeeld en ik zong zachtjes mee. Normaal zong ik vrij netjes in toon mee maar ik was geïrriteerd. Mijn linkerhand spande en ontspande zich op de bovenkant van het stuurwiel. Er heerste een ongemakkelijke stilte en die zou snel nog ongemakkelijker worden.
    "Pap, je bent me een uitleg verschuldigd..." Begon ik in mijn moedertaal, Grieks, te spreken. Mijn vader liet een diepe zucht ontsnappen.
    "Ik hoop dat je na dit gesprek je mening over mij niet verandert maar om je eerste vraag te beantwoorden; je moeder is absoluut niet dood." Herinneringen vlogen voor mijn ogen, verschillende emoties vonden plaats in mijn lichaam. Voordat überhaupt nog wat kon zeggen ging mijn vader verder.
    "Maar het is ingewikkelder dan dat je denkt. Ken je de vroegere verhalen wat opa en oma vertelde?" Ik had absoluut geen idee wat dat met mijn moeder te maken had.
    "Wat hebben de Griekse goden met mijn moeder verdomme te maken?" Opeens begon het te donderen en ik zag een lichtflits.
    "Ik denk dat dat genoeg moet zeggen, Alexia." Mijn vader deed alsof het allemaal duidelijk was maar ik zat hier met enorme vraagtekens die rond mijn hoofd cirkelden.
    "Serieus, Alexia?! Je moeder is een Griekse god en dat is absoluut geen grap!"

    Van alles ging door mijn hoofd. Dingen begonnen op zijn plaats te vallen en zelfs de monsters die ik sinds mijn 4de mijn leven overhoop hadden gehaald waren ineens heel logisch. Maar ondanks dat alles heel logisch was ineens wilde ikzelf het niet accepteren.
    "Sukin syn." ( son of a bitch) schold ik in het Russisch.

    Mijn ogen gingen naar de benzinemeter en ik reed de eerste de beste afslag naar een tankstation in. Ik kon me totaal niet meer concentreren door dit besef. Bij de pomp zette ik de motor af en ik pakte mijn vaders portemonnee.
    "Nog iets nodig?" Vroeg ik iets te kwaad aan mijn vader. Hij mompelde iets over eten en drinken voordat ik de deur achter me dichtsloeg. Terwijl dat ik de tank vulde met benzine, viel mijn oog op een jong, blond meisje die hoogstens maar 13 jaar kon zijn en alleen was.

    "Ga naar haar toe." Een vrouwelijke stem kwam vanuit het niets maar er stond ook geen vrouw in de buurt. Mijn instinct zei hetzelfde en ik gokte erop. Ik zette de benzine pomp terug en liep naar het meisje toe.

    "Hey, ben je alleen?"


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Remy Sanders
    SEVENTEEN || APHRODITE || WITH CONOR || OUTFIT

    your hand looks heavy.
    let me hold it for you

    Remy was blij, opgelucht haast meer, om eindelijk naar Camp Halfblood te kunnen gaan. Daar was ze tenminste de gehele dag bezig met van alles en nog wat, en konden haar gedachten niet afdwalen naar haar vader. De afgelopen tijd was ze vaker in huilen uitgebarsten, dan op haar vingers en tenen samen te tellen was. Gisteren nog was het erg lastig. Haar vader had altijd nog met haar gepraat voor ze wegging, zelfs wanneer hij op een missie was, dan zorgde hij er voor dat hij met haar kon Skypen.
          Inmiddels was ze met de taxi aangekomen op de plek waar ze er uit moest. 'Oh, hier is prima hoor!' vermeldde ze haar chauffeur, die zich nog steeds leek te verbazen om haar Amerikaanse accent. Al kon ze het hem niet kwalijk nemen, gezien ze Tous Nos Jours Parfaits las, de Franse versie van All the Bright Places. Want tsja, waarom in het Engels met dyslexie lezen, als het ook moeiteloos in het Frans kon?
          'Zeker weten, meissie?' vroeg de man met opgetrokken wenkbrauwen. Remy knikte alsof het de normaalste zaak ter wereld was om vlakbij de bushbush afgezet te worden met drie koffers. De chauffeur reed een parkeerhaven op, waar hij koffers uit de kofferbak haalde, en nog iets wat twijfelend wegreed nadat ze hem betaald had. Ze wist dat meerdere halfbloods met de taxi naar het kamp gingen, en ze kon nu al voor zich zien hoe de taxichauffeurs als een stel roddelende oude dames koffie zaten te drinken, pratend over de hoeveelheid jongeren die ze hadden afgezet bij het bos.
          Erg ver was ze nog niet gekomen, met haar roze bagage, toen ze een bekende stem hoorde. 'Als het mijn favoriete krullenbol niet is! Volgens mij kun je wel wat hulp gebruiken.'
          'Ah, mijn redder in nood,' lachte ze, terwijl ze haar koffers even liet en haar armen stevig om Conor heen sloeg. Hij was haar grote steun geweest na het overlijden van haar vader. 'I missed you,' murmelde ze zachtjes, terwijl ze haar hoofd liet rusten op zijn schouder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Persia       Lilith       Morwen
    HADES • SEVENTEEN • CAIN

          ‘Tuurlijk heb ik je het grootste gedeelte van het jaar gemist. Weet je hoe weinig meiden er zijn met wie ik echt goed in de problemen kan raken.’ Persia vatte dat op als een compliment, want naar haar smaak waren er maar weinig mensen die goed over weg konden met het veroorzaken van problemen. Zij was er nu eenmaal een natuurtalent in. ‘Wacht maar tot je het voor elkaar hebt dat ik me doodschrik, wedden dat je me te veel zou missen.’ De jongedame haalde haar schouders koeltjes op, terwijl ze eens hoofdschuddend in zijn kin kneep.
          ‘Ik zou je gewoon weer tot leven wekken, C.’ Sprak ze alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
          ‘Zeker bij Capture the Flag als jullie moedige leider.’ Daarbij rolde ze haar ogen. Cain was ongetwijfeld de beste kandidaat voor die rol, maar zij was niet iemand die dat soort dingen hardop mededeelde. In plaats daarvan zette ze haar handen kort in haar zij.
          ‘Pah—lease, het is niet alsof ik niet weet dat je altijd achter mij aan rent voor de obvious reasons. En daar winnen we niet mee.’ De woorden werden vergezeld door een sarcastische glimlach. Haar blauwe ogen dwaalden eenmaal over hem heen, om te constateren dat hij niet veel veranderd was sinds de laatste keer dat ze hem had gezien. Dat was wel eens anders geweest: toen ze nog groeiden, en wedstrijdjes deden wie het langst zou worden. Natuurlijk moest Persia opgeven toen zij bleef steken op haar schamele 169 en Cain gestaag bleef doorgaan. Natuurlijk was het ook elke zomer weer een verrassing met welke haarkleur ze zou verschijnen. Het roze was ze zat geworden, en silver stond haar toch een stuk onheilspellender. Met een brede glimlach zag ze er op toe dat hij zijn spullen oppakte. Haar sporttas stond nog naast haar voeten: die zou ze met een zwaai over haar rug gooien en naar de juiste Cabin slepen.
          ‘Zin in de nieuwe zomer?’ Ze hief haar kin de lucht in, haar ogen kort sluitend tegen het zonlicht terwijl ze schaapachtig knikte. Soms was ze ontzettend dankbaar dat haar moeder haar had geleerd zonlicht te koesteren. Niet dat het haar huid ook maar één tint verkleurde — maar dat terzijde. Ze rommelde nog wat door haar lokken voor ze haar bagage oppakte en een blik in de rondte wierp. Ze had haar broer zo gauw niet gespot, al betwijfelde ze of hij er überhaupt al was. En daarbuiten had ze totaal geen motivatie om op zoek te gaan naar een andere bloedverwant.
          ‘Ik ga Lucky Thirteen maar eens opzoeken,’ ze had haar Cabin de bijnaam gegeven om kinderlijke redenen, ‘maar daarna wil ik weten welke arme slachtoffers je hebt achtergelaten in de lange, lange winter zonder mij.’ Het was niet bepaald iets waar ze tegenspraak op duldde. Met een saluerend gebaar scheidde ze haar wegen, zich tussen anderen door wurmend om bij haar Cabin te komen. Op de één of andere manier viel er toch altijd een zekere vorm van opluchting over haar heen als ze daar naar binnen liep. Thuiskomen na een vakantie — dat gevoel. Dat was altijd omgekeerde wereld geweest. Ze schoof haar tas onder het bed, maakte een ronde langs de spullen die ze met de jaren had verzameld, en constateerde dat het een mooie zomer zou worden.



    She is a calculated risk —
    but man you are bad at math




    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: Daniella Guana Medina .


    "I want a dam(n) T-Shirt."
    |Daughter of descendants of Neptune and Hecate. | 17 | WIth Dominik | Outfit|

    "En dat deed je niet?" vroeg hij plagerig. "Nee, geintje. Je moet niet met je laten sollen, zulke mensen vragen er om om in een kikker veranderd te worden. Kun je niet een keer mee naar mijn school? Ik ken er zat die dat ook verdienen." Ik lachte. Een oprecht vrolijke lach die ik mezelf al heel lang niet meer gegund had. Buiten het kamp was alles zo stressvol. De wereld was zo gehaast en bevooroordeeld en weet ik het allemaal. Ik wilde soms gewoon het hele jaar door op kamp zijn, maar dat ging dus mooit niet door. Elk jaar moest ik op een gegeven moment weer naar huis.
    "Tja, ik hoop vooral dat ik nog meer leer met anderen om te gaan. En ik hoop dat een zeker persoon me dit jaar wel ziet staan, serieus ziet staan." zei Dominik. Ik keek hem even met een schuin hoofd aan. Volgens mij wist ik wel over wie hij het had, al had ik werkelijk geen flauw idee of we het nog steeds over dezelfde persoon hadden, zeker aangezien deze persoon een absolute lul was, hoe erg ik deze lul ook mocht.
    "Misschien moet je deze persoon dan ook laten merken dat je bestaat," zei ik aanmoedigend en ik keek hem met een zachte blik en brede glimlach aan. Ik snapte Dominik echter helemaal, ik was ook een held op sokken als het om jongens ging.
    . "En jij? Hoop jij nog op iets speciaals dit jaar?" vroeg hij terwijl hij mij recht aan keek. Ik keek met lichtelijke paniek in mijn ogen terug.
    "Emh, emh," Ik probeerde overal heen te kijken, behalve Dominik, maar eindigde met mijn ogen nergens anders dan e Nememis Cabin. Mikael had ik al eeuwig een crush op en ik wist nog steeds niet hoe ik het goed moest verwoorden. "Misschien, misschien niet, ik ben er nog niet helemaal uit. Een profecy zou wel leuk zijn," grapte ik. Haha, nee, houdt die prophecies maar, dacht ik gelijk erachteraan. Ik wilde het dominik wel vertellen, maar het klonk allemaal zo dom, zo puberaal, zo niet zoals ik. Te deprimerend voor mijn karakter. Ik deed niet aan éénzijdige crushes. Of ten misnte ik hoopte dat mensen dat geloofde.
    ""Loop je mee terwijl ik mijn tas naar mijn cabin breng?" vroeg ik met een kleine glimlach. Ik stond op, en pakte mijn tas van de grond.
    "Je heb trouwens toch niet nog een crush op jeweetwel wie he. Het kan zo'n lul zijn Dominik, je verdient beter," zei ik met een halve glimlach.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Feline Rhainnon Thompson.


    "I'm more of a daddy's girl, but I guess I always looked more like my mom."
    | Daughter of Aphrodite | 16 | With Kristiina | Outfit |

    Ik knikte rustig nadat het meisje antwoord had gegeven.Ik liet de gedachte even malen. Pijl en boog schieten. het klonk zeker wel leuk, al wist ik bijna zeker dat ik er alles behalve goed in zou zijn. Slecht zijn in combat dingen was mijn laatste gave, ook door mijn moeder aan mij gegeven. Toch wa ik er volledig van overtuigd dat het er niet toe deed. Liefde kon meer oplossen dan oorlog. Veel meer. Toch vond ik het eng, zoals met capture the flag, dat ik de helft van de tijd de wapens niet op kon tillen en mijn krachtigste wapen niet durfde te gebruiken; mijn stem.
    "Dat zou erg fijn zijn," antwoorde ik op haar aanbod. "Ik zou ook aanbieden om je iets te leren, maar ik ben maar een aphrodite meisje," lachte ik nerveus.Het feit dat andere mensen niks aan mijn gave's hadden maakte me soms een beetje nerveus, hoe goed ik ook sociaal was. Het gaf mij een nutteloos gevoel.
    "Ik kan eigenlijk niet veel meer dan mensne matchen met hun crushes en een make-over geven," lachte ik al een stuk vrolijker. "Zin om te gaan of ze al aan het voorbereidingen aan het treffen zijn voor het kampvuur vanavond?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    -

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 23:09 ]


    How far is far

    Zeno Grace

    "Don't call to me Sparky."


    "Zeno, vergeet je niet om goed op Sophie te passen?"
    Ik slaakte een zucht en sloeg mijn arm om mijn zusje heen. "Ja, mam."
    Jason sloeg een arm om zijn moeder heen. "Kom op, Piper, Zeno redt zich wel. Misschien wordt hij net zo'n goede vechter als jij. Misschien maakt hij wel net zulke avonturen mee als wij."
    Piper lachte zacht. "O, dat hoop ik niet. Misschien zou Leo dat leuk vinden, maar geen sprake van dat ik Zeno tegen Gaia laat vechten."
    Ik lachte mee. "Nee, mam. Jij zou een bunker bouwen voor ons om ons te beschermen. Maar ik red me wel. Het is gewoon een zomer vol gezelligheid."
    Hoop ik.
    De zomer waar mijn ouders in terecht kwamen hoorde ook een gezellige zomer te worden. Al gingen er geruchten rond dat Gaia was ontwaakt, en wisten Jason en Piper al snel dat ze niet normaal waren. Dat de voorspelling over hen ging. En toen veranderde hun leven in dat van een held. Wat niet altijd even fijn was.
    "Mama!" Lukas' stem klonk door de gang. "Komt Lea ook spelen?"
    Ik glimlachte. Lukas vond het geweldig als Lea, de dochter van Leo en Calypso, langs kwam. Ze waren ongeveer even oud, en gingen graag met elkaar om. Zij was, net als Lukas, nog te jong om naar Camp Half-Blood te gaan. Sophie ging dit jaar voor de eerste keer. Zij was dit jaar dertien geworden.
    Ik pakte Sophie's hand vast, maar zij rukte hem snel weer los. "Hé, ik ben geen klein kind meer. Ik kan heus wel voor mezelf zorgen." Ze sprong het huis uit.
    Piper, die ondertussen al buiten stond, opende de autodeur. "Tijd om te gaan, lieverds. Ik breng jullie wel."
    "Dat hoeft niet, mam." zei ik. "Ik ga weer langs bij Persia."
    "Die dochter van Hades?" vroeg ze met een lichte minachting in haar stem, maar ze herstelde zich snel weer. "Wees voorzichtig!" Ze snelde weer naar binnen.
    Sophie en ik begonnen te lopen. "Deze kant op." zei ik.
    "Dag Sparky!" riep Jason me na. "Veel plezier!"
    "Noem me geen Sparky!" riep ik terug, maar mijn stem stierf snel weer weg in de harde wind.



    Sorry dat het eerste stukje zo saai is. Ik Zeno moet nog even inkomen, denk ik.


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Helena "Lena" Alaska Gallagher
    EIGHTTEEN || APOLLO/DEMETER || WITH JULIAN || OUTFIT

    I don't trip
    I do random gravity checks

    'Sorry, sorry! Ik lachte niet met jou natuurlijk! De uitdrukkingen op de gezichten van die jongen en zijn moeder waren gewoonweg hilarisch!' De blonde jongen begon opnieuw te schaterlachen, waarop Lena lichtelijk fronste. Ze wist zelf prima dat ze net Bambi on ice was, dat hoefde hij niet in te wrijven. 'Sorry, Ley. Goed, ja, suiker! Ik ga voedsel en beverages zoeken. Roep jij ondertussen een taxi? En als je sneller dan normaal iemand vindt en hij doet moeilijk dat ik te lang weg ben, zet de meter aan. Mijn ouders betalen alles.' Hij gaf haar een saluut, waarna hij het vliegveld weer inliep. Lena zuchtte zachtjes en keek naar de lange rij taxi's die al klaar stonden. Het maakte niet echt uit wie ze koos, taxi's bij het vliegveld waren altijd wel duur. Daarom liep ze gewoon op de eerste taxichauffeur af die er niet onguur uit zag, wat een chauffeur werd die er uit zag alsof hij een jaar of 25 was. Hij was gelukkig nog niet gereserveerd door iemand, en vond het niet erg om even te moeten wachten.
          Het duurde niet zolang voordat Jules er weer was, gelukkig, want ze werd toch een tikkeltje ongemakkelijk door de chauffeur. Een brede glimlach verscheen op haar gezicht toen ze een slok van haar Starbucks drankje nam en merkte dat Jules nog steeds haar lievelings wist, wat haar goed deed. Haar moeder zou het drankje met al het suiker er in waarschijnlijk afkeuren, maar wat niet weet, wat niet deert. In de auto begon ze de koekjes op te eten, en natuurlijk maakt Jules net een foto toen ze haar mond compleet vol had. Ze protesteerde er tegen, maar het was nogal onverstaanbaar door haar volle mond.
          'Ik ben benieuwd of ik nieuwe ooms en tantes heb dit jaar. Het is nogal eenzaam in Cabin 3 momenteel.' Stiekem hoopte Lena dat er geen nieuwe mensen voor zijn cabin zouden zijn, want dan werd het lastiger voor haar om er naar binnen te sneaken. 'Ik houd je dan wel gezelschap,' glimlachte ze naar hem.

          Het was nog wel een tijdje rijden van het vliegveld naar het kamp, dus het was ongeveer een uurtje later toen de taxi hen afzette. Met moeite hees Lena haar backpack weer op haar rug, waarbij ze lichtelijk wankelde. Als ze een Zeus-kind was, dan had ze sowieso gewoon haar bagage naar kamp laten zweven. 'Ik snap niet waarom de ingang nog weer zover van de weg verwijderd is,' zuchtte ze zacht, terwijl ze begonnen te lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Lilly Sagesse
    "Hey, Nice to meet jou
    |Daughter of Athena|15|Meets Alexia|Outfit



    Ik was al lang niet meer opzoek naar iemand die mij een lift kon geven. Ik dacht na over mijn tante en camp half-blood totdat ik opeens werd gestoord door een meisje die bruin haar had en er vriendelijk uitzag. "Ze vroeg: Hey, ben je alleen?"
    "Hoi" zeg ik verrast. "En ja ik ben inderdaad alleen." vervolgde ik. Ik hoop maar dat ze me gelooft denk ik bij me zelf. En inderdaad ze gelooft me niet want ze vraagt:
    "Is dat echt zo?" Ik kan de achterdocht in haar stem horen ik zie dat ze vertwijfeld kijkt. Ik kan wel boos worden maar dat heeft geen zin en misschien kan ze me wel naar Camp Half-Blood brengen, want mijn gevoel zegt dat ze geen normaal meisje is en meestal heeft mijn gevoel gelijk. Dus zeg ik: "Ja, omdat mijn tante zonder mij is weggegaan."
    "Oh nee serieus? vraagt ze verbaast. "Waarom zou ze dat willen doen." vervolgt ze. Ik denk even na over wat ik zal gaan zeggen, kan ik haar wel vertrouwen?
    "Omdat ze me haat!" zeg ik wat harder dan bedoeld was. Het kwam er een beetje te negatief uit. Ik hoop maar dat ze het niet verkeerd opvat.
    "Hoe kan je eigen familie je haten? vraagt ze verbaast, terwijl ze naar een auto kijkt. Daar moet ik even over nadenken tot ik tot de conclusie kom dat ik het zelf ook niet weet.
    "Dat weet ik niet." zeg ik. "Oké ... Waar moet je heen? Misschien kan ik je helpen als je dat wilt?" vraagt ze vriendelijk. Oh nee denk ik bij mezelf nu moet ik gaan uitleggen wat Camp Half-Blood is. "Ik weet niet of je me gaat geloven, maar ik was op weg naar Camp Half-Blood."

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 18:14 ]

    /

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:01 ]


    CONOR AUGUSTUS FORESTER
    SON OF ATHENA , HEAD COUNSELOR





    De blonde bos krullen bewoon vrolijk zodra Remy zich omdraaide 'Ah, mijn redder in nood,' lachte ze vrolijk waarna ze haar armen om me heen sloeg en ik haar vrolijk terug knuffelde. Remy was een geweldige vriendin en ik zag haar dan ook als een soort zusje van me. 'I missed you,' murmelde ze zachtjes, terwijl ze haar hoofd even liet rusten op mijn schouder. Ik glimlachte zachtjes en aaide haar door haar krullen. "Ik jou ook Rem Rem" zei ik eerlijk en keek de blondine met een glimlachje aan. "Hoe gaat het met je trouwens?" vroeg ik haar eens we elkaar weer hadden losgelaten. Ik nam de zware roze koffers van haar over waardoor ze niet meer zoveel moest sleuren en liep alvast voor richting het kamp. Sinds de dood van haar vader heb ik me altijd wel bezorgd en beschermend gevoeld tegenover haar en ik haf ook echt wel om haar. Ze was nu eenmaal één van mijn beste vriendinnen hier, het laatste wat ik dan ook voor haar wenste was ongeluk. Ze had onlangs nog maar het belangrijkste familielid verloren dus kon ik alleen maar het beste voor haar wensen.
    In een jaar tijd kon een boel natuurlijk ook veranderen dus ik was wel zeer benieuwd naar haar verhalen. "En ben je nu ook school af?" vroeg ik Remy nieuwsgierig. In mijn geval was dit toch zo en ik meende te herinneren dat er niet zo veel tussen ons scheelde qua leeftijd. Misschien een jaartje? Hoe dichter we bij kamp halfblood aankwamen hoe meer mensen er ook opdoken vanuit de bossen. Allemaal demigoden, stiekem was ik wel benieuwd of ik er misschien een broertje of zusje bij had. Dat was nu wel het nadeel als je een goddelijke ouder had die je amper tot nooit ziet. Voor zover ik wist was het enkel ik en Lilly op kamp Halfblood.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH