• Female Poseidon?


    Ik ben van plan om een nieuwe cosplay te maken zonder echte deadline ( omdat het perfect moet zijn) en ik wil een female Poseidon maken maar ik vroeg me af waaraan jullie denken als jullie denken aan een vrouwelijke Poseidon?

    Denk aan kleding, Trident, details etc.

    Dus wat komt er in jullie op?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    RuPaul schreef:
    (...)
    Inderdaad, en noem me raar, maar die arm beschermers vind ik dan net weer dat beetje wat haar sexier maakt, als je snapt wat ik bedoel? Ik vind die kroon echt té, het moet inderdaad wel een wat subtieler kroontje zijn. Anders neemt het ook de aandacht weg van je gezicht, denk ik zo (net zoals wat er op de foto gebeurd, eigenlijk). Schouderplaten zijn ook too much, wat hier op de foto ook is.


    Zie je die post erboven? met die bladeren kroon? In die richting wil ik gaan (kleur nog onbekend xD)
    Ik vind dat als ik alleen die arm beschermers doe net dat badass stukje geeft en idd wat je zegt; sexier. Het geeft net dat vrouwelijke tintje wat ik wilde.
    ( ik ben sws geen type voor het over womanly part xD)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Misschien kan je ideetjes halen uit deze afbeeldingen:







    Kupo schreef:
    Misschien kan je ideetjes halen uit deze afbeeldingen:









    Ik krijg de hint om met tuile te werken xD

    maar deze had ik ook al gezien, erg mooi maar bloot.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik krijg de hint om met tuile te werken xD

    maar deze had ik ook al gezien, erg mooi maar bloot.

    Het was ook meer om een paar elementen er uit. Niet dat je het precies zo moest maken (:

    Kupo schreef:
    (...)
    Het was ook meer om een paar elementen er uit. Niet dat je het precies zo moest maken (:


    Nee snap ik wel. Ik waardeer het enorm hoor ( al laat ik het niet vaak blijken).
    Maar het werkt wel om er elementen eruit te halen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Zie je die post erboven? met die bladeren kroon? In die richting wil ik gaan (kleur nog onbekend xD)
    Ik vind dat als ik alleen die arm beschermers doe net dat badass stukje geeft en idd wat je zegt; sexier. Het geeft net dat vrouwelijke tintje wat ik wilde.
    ( ik ben sws geen type voor het over womanly part xD)

    Ik zou de bladeren kroon lekker groen houden eigenlijk. Mijn mening hoeft niet alles grootst aangepakt te worden, want dan loop je dus meer als een kermisattractie dan dat je er echt als cosplay loopt. Sommige dingen hoeven alleen simpel gedaan te worden om er oog voor te hebben en erbij te passen. Daarnaast is groen ook dat beetje bij de zee (doh, zeewier). Goud past ook wel, maar dan heb ik meer het idee dat het iets van Troje/Spartanen (van die tijd) is.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2016 - 11:42 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RuPaul schreef:
    (...)
    Ik zou de bladeren kroon lekker groen houden eigenlijk. Mijn mening hoeft niet alles grootst aangepakt te worden, want dan loop je dus meer als een kermisattractie dan dat je er echt als cosplay loopt. Sommige dingen hoeven alleen simpel gedaan te worden om er oog voor te hebben en erbij te passen. Daarnaast is groen ook dat beetje bij de zee (doh, zeewier). Goud past ook wel, maar dan heb ik meer het idee dat het iets van Troje/Spartanen (van die tijd) is.


    Nee het klopt wat je zegt, ik neem het ook meer mee als advies. Ik was ook eerst van plan om de kroon groen te laten en toen dacht ik waarom geen zeewier? Maar dan vraag ik me af of daar uberhaupt ook props van zijn?

    Over het goud gedeelte ben ik het helemaal met je eens. Ikzelf ben dus van plan om de Trident bijv. zilver te maken ipv het standaard goud.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Nee het klopt wat je zegt, ik neem het ook meer mee als advies. Ik was ook eerst van plan om de kroon groen te laten en toen dacht ik waarom geen zeewier? Maar dan vraag ik me af of daar uberhaupt ook props van zijn?

    Over het goud gedeelte ben ik het helemaal met je eens. Ikzelf ben dus van plan om de Trident bijv. zilver te maken ipv het standaard goud.

    Hehehe, vast wel. Er is tegenwoordig echt veel keus om je cosplay/outfits bij elkaar te maken. Ja, inderdaad, ik denk ook dat het zilver meer bij het blauwe past. En zelf ben ik altijd wel meer een voorstander voor zilver dan voor goud.
    Ik ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien! Maak je er foto's van als het klaar is?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RuPaul schreef:
    (...)
    Hehehe, vast wel. Er is tegenwoordig echt veel keus om je cosplay/outfits bij elkaar te maken. Ja, inderdaad, ik denk ook dat het zilver meer bij het blauwe past. En zelf ben ik altijd wel meer een voorstander voor zilver dan voor goud.
    Ik ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien! Maak je er foto's van als het klaar is?


    Jazeker!!

    Ik heb alleen nog wat problemen met de pruik...
    Ik heb hier een wite met lichtblauw en donkerblauw maar ik weet het nog niet...
    Groen wil ik ook niet omdat die kroon wss ook gewoon groen blijft en het korset is groen ( nouja diepgroen, echt mooi)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Jazeker!!

    Ik heb alleen nog wat problemen met de pruik...
    Ik heb hier een wite met lichtblauw en donkerblauw maar ik weet het nog niet...
    Groen wil ik ook niet omdat die kroon wss ook gewoon groen blijft en het korset is groen ( nouja diepgroen, echt mooi)

    Wil je er misschien foto's van maken? Dan weet ik beter welke er bij past.


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    En korset:
    https://victoriandejavu.nl/product/groen-lang-satijnen-overborst-corset/


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:



    En korset:
    https://victoriandejavu.nl/product/groen-lang-satijnen-overborst-corset/

    Ik vind het zelf echt op zich wel een mooie pruik, maar word het niet een beetje te druk als je ook met het groene zeewierkroon aankomt? Het heeft namelijk verschillende kleuren in de pruik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol gezien ik hem.niet ken dacht ik dat zal wel een van de goden zijn ofzo. Dus ik dacht aan een bloemenkroon, lang blond golvend haar en een witte godinnenjurkXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Lol gezien ik hem.niet ken dacht ik dat zal wel een van de goden zijn ofzo. Dus ik dacht aan een bloemenkroon, lang blond golvend haar en een witte godinnenjurkXD


    Kijk maar daar heb ik wel wat aan hoor. Ondanks dat je Poseidon niet kent


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Omdat er een suggestie werd gegeven van schubben, vond ik dit filmpje:



    Wat denken jullie?
    Ik vind het wel erg makkelijk om dit te doen :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."