• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damnit! D:
    Echt hoor, iedere keer wanneer ik weet wat ik wil gaan leren op de accordeon, BESTAAT HET NIET VOOR ACCORDEON! D: Stupid Vivaldi in this case. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat moment dat je mee wil spelen met Taxi Cab en vervolgens zit dat stomme nummer op een andere toonhoogte? Kan een elektrische piano vals worden ofzo? D:

    [stelling] Leraren mogen met leerlingen communiceren via sociale media.

    Thanks Q, je stelt me nooit teleur ^^
    Dit kan ik mooi gebruiken voor deze opdracht.

    De gymdocent vroeg hoe ik zoveel wist van honkbal. Het antwoord is Diamond no Ace aka anime, maar gezien dat nogal vreemd is om te zeggen heb ik maar gezegd dat ik het wel eens kijk enzo. Shame shame... Nu hopen dat we nog een keer gaan handballen als ik geen blessure aan m'n hand heb.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zo, aankleden en boodschappen doen voor morgen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeej, waarom wordt alles voor Engels wel reset en voor Nederlands en rekenen niet..

    "Je moet een nieuw werkboek kopen zodat je alles weer kan maken."
    Ik ga niet een boek van 60 euro kopen om alle opdrachten weer opnieuw te maken. Fuck school.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 10:17 ]

    Nee, ik ga geen nieuw boek kopen. Doei, dikke middelvinger.

    I already hate this work, lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kennelijk krijg 200 euro minder dan iemand die in de bijstand zit. Tijd om verhaal te halen bij het UWV.


    26 - 02 - '16

    Volwassen zijn is op Google opzoeken of je handdoeken en kleding bij elkaar in de wasmachine kan stoppen


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dit is echt de grootste faal ooit, haha..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh. Misschien moet ik gewoon maar mijn profiel verwijderen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Internal breakdown of the century. Ik wil stoppen met school.


    Caution first, always.

    Dat ik al bijna een jaar lang 180 euro misloop, omdat het UWV te weinig uitkeert, vind ik best schokkend. Dan haal ik verhaal bij het UWV en zeggen ze dat ik om een aanvullen moet vragen. Op een aanvulling heb ik echter geen recht, omdat ik nog thuiswoon, terwijl ik gewoon echt te weinig uitgekeerd krijg. Wat een lijers, godverdomme.


    26 - 02 - '16

    Er zit echt een hele knappe jongen in mijn hoorcolleges. Het is een beetje een afleiding als je continu naar een jongen zit te kijken ipv naar de docent. :')