• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hunterson schreef:
    And nobody cares. I'm out.

    Hoezo? Wat is er? :c

    @ Nikki: Heb je een berichtje teruggekregen met waarom ze het verwijderd hebben? Ik vind het echt raar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Word ik nu weeral verliefd? D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    RuPaul schreef:
    (...)
    Hoezo? Wat is er? :c

    @ Nikki: Heb je een berichtje teruggekregen met waarom ze het verwijderd hebben? Ik vind het echt raar.


    Nope. D:


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Nope. D:

    Zijn dat dezelfde dingen die je gepost had als op je eerste account?

    EIN-DE-LIJK weer fucking stroom. Ik werd bijna bang van het 'gezelschapsavondje'.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Koppijn. Hellyes.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Allanon schreef:
    Koppijn. Hellyes.

    Koffieee. Hellyes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dude, je bent maar zwanger. Niet gehandicapt. Als je je doos kan scheren, kan je ook je eigen schoenen aandoen.

    Juist...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vraag me af hoe we zo goed bevriend hebben kunnen zijn. Wat zegt dat wel niet over mij?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 19:58 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    RuPaul schreef:
    (...)
    Zijn dat dezelfde dingen die je gepost had als op je eerste account?

    EIN-DE-LIJK weer fucking stroom. Ik werd bijna bang van het 'gezelschapsavondje'.


    Op mijn eerste account gebruikte ik tags die niet toegestaan waren, dus dat was wel logisch. Nu had ik niks getagd.


    Your make-up is terrible

    I'm done pretending to be strong. I'm a wreck on every damn level and I don't fucking know what to do anymore. En het cynische is, terwijl ik dit zit te schrijven klopt mijn pa op mijn kamerdeur, veeg ik mijn tranen af en doe alsof er niets is. I'm done with it.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga Les Mis maar opnieuw kijken, denk ik.
    Niet dus. Echt fuck alles, ik ga wel janken ofzo - is toch iets wat ik de laatste tijd alleen maar kan. Niemand wilt me hier, dus wat doe ik hier nog? Ik wil verdwijnen. Ik wil weg. Ik wil gewoon niet meer leven, oké?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 20:33 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo moe, again.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jemig, alles doet zo veel zeer. Ik wil me oprollen tot een bolletje en huilen >.< stooppp. Het is al bijna 3 weken zo :c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Denk je de enige te zijn die al kerststronken -en koeken in de winkel heeft gezien, maar hoor je het van andere ook. We zijn nog maar september en het moet eerst nog Halloween en vooral Sinterklaas worden. Zijn we deze feestdagen opeens vergeten?


    16 - 09 - '17