• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Exiled schreef:
    (...)

    Gawd, ik heb net ook gewoon een potje lopen janken, gelukstranen ook. Het is lang geleden geweest dat ik zoiets heb meegemaakt, echt D:
    Ik krijg een Huawei P9 (grey)


    Ik ben echt heel erg blij voor je. Hopelijk mag je - je lang goed voelen ^^.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Welke idioot verkoopt dan ook zijn elektrische piano met de tuner OP EEN MOL. En ik maar denken dat mijn piano kapot was pfft.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 17:07 ]

    Ik moet dringend in actie schieten voor school :c


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Dit peel-off masker doet echt verrekte zeer aan alle stomme kleine haartjes op mijn gezicht.

    En hij laat je gezicht rood achter, door de kleurstof ofzo.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 17:23 ]

    Wtf. Ik heb toch geen 1000 sokken verkeerd geteld? O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahahahaha stress stress stress, het is echt vervelend dat mijn lerares engels een regelrechte nazi is en me de klas uit gaat zetten aaaaaa


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    'Je straalt helemaal.'
    'Je ziet er goed uit.'
    'Je lijkt wel verliefd.'

    Mijn masker doet zijn werk nog prima merk ik


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Kupo schreef:
    Dit peel-off masker doet echt verrekte zeer aan alle stomme kleine haartjes op mijn gezicht.

    En hij laat je gezicht rood achter, door de kleurstof ofzo.


    Ik had precies het zelfde op de dag van mijn diploma uitreiking :') Man, ik was zo blij dat het weg trok.

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Nope. In april wel maar ben toen haast doodgevroren dus we zitten nu vlakbij op een bungalowpark :3


    Wij mochten dat niet omdat we met een groep jongeren gaan :/ maar gelukkig heb ik een slaapzak bedoeld voor kamperen met koude temperaturen en een dik zacht Hogwarts huispak als pyjama :')


    Happy Birthday my Potter!

    Villainess schreef:
    (...)

    Ik had precies het zelfde op de dag van mijn diploma uitreiking :') Man, ik was zo blij dat het weg trok.

    Ik heb het met make-up remover weg kunnen poetsen gelukkig. Er kwam echt veel rood vanaf. Maar goed ook omdat ik alleen mijn voorhoofd, neus en rond mijn mond en kin had gedaan. Gelukkig is de rode op, nu alle andere kleuren nog... (no_chears)

    Devinsport schreef:
    (...)

    Wij mochten dat niet omdat we met een groep jongeren gaan :/ maar gelukkig heb ik een slaapzak bedoeld voor kamperen met koude temperaturen en een dik zacht Hogwarts huispak als pyjama :')


    Oeeeh, heel veel plezier :3 De camping is echt gezellig, zeker als ze ook een kampvuur maken enz!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    And nobody cares. I'm out.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jasper Hale is my childhood crush aweeee

    "Hi Brad, it's Taylor."

    Zal ik een nieuwe Tumblr opzetten? ;/ Mijn vorige twee zijn al verwijderd dus ik weet niet of het de moeite waard is...


    Your make-up is terrible