• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geacht meisje in de trein,
    Veel plezier met je gehoor problemen later
    Gezien de hele trein mee kan luisteren met de muziek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Err, wil je me niet op die manier aanraken? Dat vind ik niet fijn.

    Kom op, zo moeilijk is het niet om wat lastigere opgaven te geven


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik weet heus wel wat je doet. Je wilt gewoon niet dat ik meekijk, dus zet je de tv maar uit. Dat doe je altijd als ik in de woonkamer zit en mee ga kijken. Hehehe. Jammer voor jou dat het me geen moer kan schelen. Ik wilde vanaf het begin dat je zou stoppen met tv kijken, vanwege de hoeveelheid stroom jij wel niet verbruikt. My plan worked. Sweet victory.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom kijken mensen niet terug in hun eigen topic? Waarschijnlijk kan ze zelf ook niet reageren door de video.

    / Ja, dat was glas van de bus die een aanrijding had.
    // Het is awkward als je met iemand uit je klas in de bus zit en diegene praat niet met je, maar gaat wel naast je zitten.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 15:20 ]

    Kupo schreef:
    Waarom kijken mensen niet terug in hun eigen topic? Waarschijnlijk kan ze zelf ook niet reageren door de video.

    / Ja, dat was glas van de bus die een aanrijding had.
    // Het is awkward als je met iemand uit je klas in de bus zit en diegene praat niet met je, maar gaat wel naast je zitten.


    Ohh dat had ik laatst ook !! Maar we hadden eerst een gesprekje over studie nu enzo en daarna bleef hij gewoon stil en het was zooo vreemd

    Puellae schreef:
    (...)

    Ohh dat had ik laatst ook !! Maar we hadden eerst een gesprekje over studie nu enzo en daarna bleef hij gewoon stil en het was zooo vreemd

    Bij mij ging het zo de tweede schooldag. Ik dacht dat het wel leuk was om daarna ook samen naar school te lopen, maar ze zette in de bus direct muziek aan en zei niets meer. Oke, awkward. Lol.

    Ik heb zin om te fangirlen over mijn eigen verhaal en dood te gaan van liefde voor de personages.
    Wat zou werken als ik een verhaal had.

    Het maakt niet uit dat je niets hebt aan pokemon go spelen, het is gewoon leuk.

    Ha, ok dan. Hoe kan je nu in hemelsnaam te vriendelijk zijn?? Ik ben geweigerd op een sollicitatie omdat ik te vriendelijk ben. Like dafuq? Ik snap het niet. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hoe is een relatie met een pleegzusje incest?

    Volgens mij gaat het nu allemaal weer goed komen. Ik heb lang om de tafel gezeten, maar alles is gezegd wat gezegd moest worden en ik krijg passende begeleiding en we gaan op zoek naar een woonruimte. Daar hoef ik nu verder even niets mee te doen, daar gaan zij naar kijken, maar man wat een opluchting. Daar komt bij dat morgen m'n nieuwe abonnement met toestel komt. YAY


    26 - 02 - '16

    Exiled schreef:
    Volgens mij gaat het nu allemaal weer goed komen. Ik heb lang om de tafel gezeten, maar alles is gezegd wat gezegd moest worden en ik krijg passende begeleiding en we gaan op zoek naar een woonruimte. Daar hoef ik nu verder even niets mee te doen, daar gaan zij naar kijken, maar man wat een opluchting. Daar komt bij dat morgen m'n nieuwe abonnement met toestel komt. YAY


    Ik ben zo blij voor je dat je ietsjes beter voelt nu. ^^
    Wat voor 'n toestel krijg je?


    Ik heb zoveel zin in deze opdracht. YAY!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Kupo schreef:
    Hoe is een relatie met een pleegzusje incest?

    Klinkt als No Game, No life


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hamming schreef:
    (...)

    Ik ben zo blij voor je dat je ietsjes beter voelt nu. ^^
    Wat voor 'n toestel krijg je?


    Ik heb zoveel zin in deze opdracht. YAY!



    Gawd, ik heb net ook gewoon een potje lopen janken, gelukstranen ook. Het is lang geleden geweest dat ik zoiets heb meegemaakt, echt D:
    Ik krijg een Huawei P9 (grey)


    26 - 02 - '16