• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je weet dat je je verveelt als je op de 9gag fresh pagina kijkt.

    / in 3 dagen in totaal 20 abo's en elke dag in de top. Ik ben tevreden ^^
    / Als jij je tekst zonder leestekens neerzet, is het logisch dat mensen je niet snappen. Je hoeft dan niet boos te worden.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 22:44 ]

    Dit maakt me zo boos he. Ik had oke gezegd tegen EEN sigaret en nu zitten ze alweer te roken. Fuck jullie. Het boeit me nu niet dat er gasten zijn voor mij, maar ik ga naar boven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo'n dag waarop je letterlijk alles uit je handen laat vallen... :|


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Oh en nu weer boos op mij worden omdat ik boos ben? Nou fuck off. Rook jezelf dan maar lekker de tyfus in!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil echt weer goldmember. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuke dagafsluiting dit. Super. Beloftes zijn niets meer waard blijkbaar. Best. Ik ga mijn beloftes ook niet meer nakomen dan, ze kunnen de pot op, nee, in! Ik trek hem persoonlijk door ook nog.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morgenochtend in de drukte met een gigantische koffer de bus in en dan nog maar hopen dat er kluisjes op het station zijn waar die in past. Niet echt verleidelijk.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Go to bed, Lotte, go to bed. Je was net zo goed op weg.


    She's imperfect but she tries

    Ik ga zo gewoon naar bed, want mijn brein werkt niet.


    Your make-up is terrible

    Geef ze een vinger en ze nemen gelijk de hele hand (finger)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een dag vol onverwacht academisch succes, yay. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DAAAAH IK MAG VAN M'N ENGELS DOCENT EEN ANDERE SCHRIJFOPDRACHT DOEN AKA SUBTIELE FANFICS SCHRIJVEN ME IS JELLY

    Also, am I ready for the angst of Luciels/Sevens route probably not lol


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    4 uur slaap, here I come

    *eye of the tiger starts playing*

    Yeh, thanks


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SOO SORRYY I NEVER MEANT TOO bBREAAKK YPUR HeARTTT

    BUT YOU BROKEEE MIINNEEE
    KAYLEIGHHHHHHHHH
    IS IT TOO LATE TO SAY IM SORRY?????
    "FAMKE STOP!"
    cri


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nou jongens, ben al bijna twee uur wakker en voel mijn sanity weglopen


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)