• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De Jared Leto look-a-like werkt nog steeds bij de bios. Niet dat ik hem durf aan te spreken or anything, maar het blijft een mooi uitzicht. c:

    Sometimes I wonder why I didn't just put it a little deeper. Just a little, and I wouldn't have felt this pain anymore. Ik wil deze pijn niet meer. Niet opnieuw.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Anna stop met klikken op je computer en werk door. Hoe meer hoe beter. Je wilt er toch awesome uitzien dit weekend? Je wilt toch dat fotografen mooie plaatjes van je kunnen schieten? Je wilt toch dat mensen je herkennen? GA DAN AAN DE SLAG BLONDE DOOS. Als je de arm dingen beter hebt gemaakt mag je wel een kopje thee en een post schrijven.


    Happy Birthday my Potter!

    Oke. Dit is echt.. Arme Alexis.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heb je jezelf ooit wel eens voorgesteld hoe het is op Jeweetwel te zijn? You-Know-Who uit Harry Potter? Voldemort? Wat zou ik nu graag voor een dag of twee hem zijn. Geen dichte, verstopte neus, wat een enorme zegen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 21:00 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik voel me een bitch voor wat ik jaren geleden gedaan heb. Ik voel me schuldig. Ik ben bang om te falen op eender wat. Om mensen teleur te stellen, om het vertrouwen te breken. Om mezelf teleur te stellen. Om te hervallen in de situatie waar ik zat. Ik heb het gevoel dat ik mijn zus moet evenaren, als haar moet zijn. Sociaal, vriendelijk. Ik ben bang dat men mij stom gaat vinden, dat men maar vriendelijk doet uit medelijden. Ik ben bang dat ik mensen ga kwetsen. Ik denk dat je inderdaad wel kunt stellen dat ik bang ben, ja.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben echt bek af... voeten doen zo'n pijn en omg, zo druk gehad vandaag en dan is morgen pas het feest. Pffft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Just things in stupid America.

    / Ik ga dat nieuwe programma 'nichten en barbies in de jungle' echt volgen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 21:20 ]

    Inpakstress. Ik vergeet vast honderd dingen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    "Van mij krijgen jullie geen huiswerk hoor! Maak nu deze tien pagina's oefeningen."


    What would Emma do?

    Wat heb je aan een pinautomaat met alleen maar briefjes van €50?!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oke, en nu heb je jezelf wel weer genoeg voor schut gezet. Waarom kan ik nou nooit iets goed doen? Ugh. Waarom kan ik niet zijn zoals anderen?>.< Ik kan dit gewoon echt niet...

    Nou, ik ga maar slapen. Ik merk dat ik zo ontzettend uitgeput ben van het 3 weken slecht slapen en ziek zijn. Ik wil echt zo graag beter zijn, maar na die bloedneus van vanmorgen gaat het waarschijnlijk nog een hele tijd duren. Meer dan genoeg tijd dus om mezelf nog erger voor schut te zetten. Yay.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vorige week vroeg ik aan mijn dermatoloog of ik naast de maandelijkse bloedtesten voor mijn medicijnen, ook gelijk een pfeiffer test kon doen, zodat ik niet twee keer hoefde te prikken. Geen probleem, gewoon een extra formuliertje mee. Nu een week later opgebeld, "Oh, oeps, daar zal wel iets fout mee zijn gegaan. Kan het niet meer vinden l."
    Brooo
    Zul je zien dat het wel van mijn eigen risico gaat


    i put the fun in funeral

    Jesus Christ.


    Your make-up is terrible

    Ik zou moeten slapen maar ik kan het niet en ik moet om half zes op en morgen presenteren hahaa vermoord me


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)