• Er totaal geen bladmuziek is voor hetgeen wat je wilt leren op de (in mijn geval) accordeon. (cat)

    Echt, zware frustraties nu. Ik wil De Vier Jaargetijden van Vivaldi op accordeon leren. HET KAN, KLIK HIER DAN! Oke, dit is maar een klein filmpje, maar toch.

    Maar goed, de goede versie ervoor is niet echt te vinden op internet, en dus heeft mn pa zojuist Broekmans & Van Poppel gebeld om te vragen of zij het misschien hebben, dan kopen we de versie namelijk wel gewoon.
    Maar neeeeeee. Alle versies die er op youtube bestaan, zijn bewerkte pianoversies. Nu heb ik wel een pianoversie gevonden, maar om daarvan de baskant te bewerken is vanaf pagina 3 een hel. Dus dat wordt 'm nog even niet, want ik kan wel leuk spelen, maar van bewerken heb ik geen kaas gegeten nog.

    Dus nu baal ik. Want dit is niet de eerste keer dat dit mij overkomt. Weet ik eens wat ik spelen wil, bestaat het niet voor accordeon. D:


    Waar ergeren jullie je op het moment aan? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, dat is eigenlijk best vreselijk, maar ook wel grappig. :') Waarom probeer je niet eens aan de beginselen van bewerken, en dan ben jij de doorbraak die de accordeon-wereld nodig heeft.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt