• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 14:32 ]

    Ik haat mijn lichaam en mijn leven en ik wil dood


    Caution first, always.

    Hahahaha, ik moet altijd zo om je lachen. Op een slechte manier, omdat je gewoon dom bent.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 12:37 ]

    Ik ben jarig en gelijk hebben mensen in mijn familie een flashback. Is het zo'n verrassing dat ik 19 ben geworden?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Je gaat niet eens met haar om. Why the fuck ga je naast haar zitten? Doe dan op zijn minst sociaal en doe je oortjes uit.. Ik ga wel met haar om en ik zit nu leuk in mijn eentje genegeerd te worden. Whatever.

    Ja... Met 'sorry' kom je niet ver in het leven..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn favoriete ding ooit is wanneer mensen woorden in hun mond nemen waar ze niks over weten en waar ze niks mee te maken hebben.


    Caution first, always.

    Ik krijg echt zulke kotsneigingen van die gezonde tentjes. Zoete aardappel en avocado is nog tot daar aantoe, dat eet ik nog wel. Maar pastinaak en dragon kruiden en weet ik veel wat, gember en cucumba? Ik vind het echt verschrikkelijk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben zo moe, en uitgeput, en leeg, en doods, en zo verdomde moe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe moet ik inloggen op mijn router zeg, pfff


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik gewoon die film verder kijken, ja? Ik hoef dat stomme practicum over het oplossen van een stof niet uit te voeren. Kan ik allemaal allang :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Dudeeee, Aragorn is geen normaal mens

    Krolock schreef:
    Dudeeee, Aragorn is geen normaal mens


    Oke ik begin nu echt wel zenuwachtig te worden


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga over m'n nek, damn.


    26 - 02 - '16

    Villainess schreef:
    (...)