• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 14:32 ]

    Er was ook een enorme Windows update.


    Your make-up is terrible

    Ruin schreef:
    (...)

    Deur niet meer open doen is dan de beste optie xd

    Helaas komt ze via de achterdeur en heeft ze een sleutel.

    / En dan komen ze vanmiddag weer omdat mijn neefje mijn opa en oma anders deze dag niet gezien heeft.

    / jezus, kunnen we echt niet wachten tot ik naar school ben met de douche bezet houden? Ik had graag willen douchen... en mijn haar borstelen, make up verwijderen en tanden poetsen. Thanks...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 11:51 ]

    Square schreef:
    (...)

    JA, dus ik was toch niet de enige die dat had! En een probleem met mijn laptop dat net leek opgelost was daarna ook nog weer terug. Geen fan van updates. ;-;

    I know that feel. Mijn laptop lijkt opeens tien keer trager. Het is dat ik graag met windows werk... maar soms kan ik het echt wel wurgen :')

    Een klasgenoot komt naar me toe:
    'Hey Femke. Ik heb van het weekend al je verhalen gelezen. In de pauze ga ik je luisterboek luisteren. Het is echt leuk!'

    Hahahaha. But I'm awkward. Nu zit ze naast me het boek te luisteren en ze kijkt me soms lachend aan. I do not like thisss


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik haat verjaardagcadeau's kopen want ik weet niet wat mensen zouden willen en fuuu--


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tuurlijk maakt het niet uit hoe het met mij gaat. Ik luister wel gewoon en doe alsof met mij alles goed gaat. Daar ben ik immers goed in.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom moeten we onszelf toch steeds in hokjes plaatsen. Hallo ik ben Lieke en ik ben biseksueel. Hallo, mijn naam is Lieke en ik ben transgender. Hallo, ik ben Lieke, ik ben zeventien jaar oud en ik ben lesbisch. Wees gegroet, ik word Lieke genoemd en ik ben aseksueel. Hoi, mijn naam doet er niet toe maar ik hoef nooit een relatie met iemand want dat is eng en fucked up. HoE MoEt Ik MeZelF In EeN HoKjE PlAaTsEn AlS MiJn GeVoEl IeDeRe TwEe SeCoNdEn VeRanDeRd.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 12:13 ]

    Villainess schreef:
    Waarom moeten we onszelf toch steeds in hokjes plaatsen. Hallo ik ben Lieke en ik ben biseksueel. Hallo, ik ben Lieke, ik ben zeventien jaar oud en ik ben lesbisch. Hallo, mijn naam is Lieke en ik ben transgender. Wees gegroet, ik word Lieke genoemd en ik ben straight. HoE MoEt Ik MeZelF In EeN HoKjE PlAaTsEn AlS MiJn GeVoEl IeDeRe TwEe SeCoNdEn VeRanDeRd.


    Hallo, ik ben Lieke en ik vind iedereen lief.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Hallo, ik ben Lieke en ik vind iedereen lief.


    Hallo, ik ben Lieke en ik word gek van alles en ik haat iedereen.
    Ik ben geloof ik in het bezit van een stuk of 26 alter ego's.

    Weet niet of ik nou naar de huisarts moet of niet, maar het doet zoveel pijn, damn.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    okay dus mijn vriendin is buitengesloten uit haar huis en the right thing for me to do right now is om haar op te halen met de auto zodat ze bij mij thuis kan chillen, maar ik ben dronken en ik mag niet rijden dus dat kan niet
    maar het wordt lastig om haar dat te vertellen


    i put the fun in funeral

    Pap, hou op met de andere katten dat eten te geven. Het is voor Lou en omdat je Dizzy nu ook gegeven heeft, denkt zij dat het haar recht is om alles op te eten en te zeuren en gemeen te doen als Lou krijgt. Ze is al zo verwend, dus laat haar gewoon.


    Your make-up is terrible

    Ik wil chips. Maar ik wil afvallen. It's hard.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ohgod net mijn wattpad account met daarop mijn verhaal gestuurd naar een vriendin. Ohgodohgodohgod. Opeens voel je je zo kwetsbaar. :')

    Waarom voel ik me helemaal nooit awkward of vreemd als ik het heb over uit de kast komen voor wat dan ook betreft seksuele voorkeur. Like, de halve wereld zit in een midlife crisis omdat ze ergens voor uit de kast willen komen and I'm like yooo this is me deal with it. En dat terwijl ik niet eens weet wat 'me' is aangezien ik nog steeds in twijfelfase zit en mijn seksuele voorkeur de aandachtsspanningsboog heeft van een vlinder.