• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 14:32 ]

    Krolock schreef:
    (...)



    I am human and you won't stop me from being that, you elf

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 14:16 ]

    Ik ga me zo vervelen dit academiejaar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo leuk als ik acteurs van series die ik kijk in oude series zie! Ze zijn dan ineens zo jong! *squeel*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Afwijzing nummer weet-ik-veel. Volgens mij ga ik nooit een baan vinden zo


    26 - 02 - '16

    Exiled schreef:
    Afwijzing nummer weet-ik-veel. Volgens mij ga ik nooit een baan vinden zo


    Know the feeling


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Natuurlijk word ik weer ingedeeld in het rechtsgebied waarbij de deadline de week voor de tentamens is, in plaats van de week erna. Because, why the hell not. Ik moet wel iets heel slechts op mijn kerfstok hebben, 'cause karma is hitting me hard lately.


    She's imperfect but she tries

    2 jaar. Het is al 2 jaar uit tussen jullie en nog steeds loop je hem als een hondje achterna, stook je in mijn relatie en stuur je walgelijke foto's van jezelf om op die manier aandacht te krijgen. Ik word kotsmisselijk van je. Blijf van m'n vriend weg, you psycho.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ik haat mensen

    kan ik fucking thomas alsjeblieft vermoorden en als dat heel choquerend klinkt, vind ik het ook ok als je hem gewoon uit mijn leven poeft


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil naar huis. Niet nog tot zes uur college.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bloodborne schreef:
    2 jaar. Het is al 2 jaar uit tussen jullie en nog steeds loop je hem als een hondje achterna, stook je in mijn relatie en stuur je walgelijke foto's van jezelf om op die manier aandacht te krijgen. Ik word kotsmisselijk van je. Blijf van m'n vriend weg, you psycho.


    stab her


    i put the fun in funeral

    Nederlands is echt pure onzin op deze school, jemig.
    "Zet een punt of een komma waar dat hoort en maak de juiste letters hoofdletters"

    We zitten niet meer in groep 4 of 5...

    Nog een jaar en ik ben eindelijk weg hier


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rug, het zou erg fijn zijn als je gewoon zou stoppen met pijn doen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    En die werkcoach lult zich mooi overal onderuit, want ja, wat boeit het ook als jouw cliënt al drie weken thuiszit met 0% dagvulling en jij aangesteld bent om zo iemand van werk te voorzien? :W


    26 - 02 - '16

    Cosplay is moeilijk en ik ben nog niet eens begonnen. Maar al wel dicht bij opgeven! Ik ben blut, mensen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tudududu, I hate myself.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.