• Hoi allemaal, ik moet mijn studiefinanciering stoppen, maar ik heb geen idee hoe
    De site werkt ook al niet echt mee Dx
    Als ik mijn beurs probeer te wijzigen zegt hij steeds dat ik het jaar moet opgeven wanneer ik start, wat nergens op slaat omdat ik wil stoppen
    Heeft iemand hier ervaring mee? ^^;


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    Ik krijg hoofdpijn als ik mijn telefoon gebruik om te bellen en heb een hekel asn bellen ^^'


    Wij kunnen het ook niet voor je oplossen, we zijn geen medewerkers van DUO. Dus dan zit er niet heel veel anders op dan bellen of mailen.
    Ik vind bellen ook niet leuk maar soms is het nodig.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Volgens mij kun je DUO alleen te pakken krijgen door te bellen. Toen ik mijn stufi stopzette heb ik hetzelfde gedaan als wat jij deed volgens mij, ik kon toen gewoon een oudere datum invullen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb ook een hekel aan bellen, lol. Misschien kan je gewoon een random datum invullen en op volgende drukken om te zien wat er gebeurd?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik heb ook een hekel aan bellen, lol. Misschien kan je gewoon een random datum invullen en op volgende drukken om te zien wat er gebeurd?


    Hij zegt dan in het rood vul een datum in xD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik heb al een mail gestuurd naar DUO

    Verder een ander probleem, ik wou vandaag mijn reispakket OV ding van mijn OV afhalen, maar dat stond dus nergens


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    Ik heb al een mail gestuurd naar DUO

    Verder een ander probleem, ik wou vandaag mijn reispakket OV ding van mijn OV afhalen, maar dat stond dus nergens

    Misschien kan dat pas als je stufi is opgezegd?


    Every villain is a hero in his own mind.

    je moet naar een ns automaat gaan en abbonement uitzetten zoiets. Het staat op internet hoe het moet en als je dan bij een ns automaat bent is t heel simpel. vond ik toen althans


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    je moet naar een ns automaat gaan en abbonement uitzetten zoiets. Het staat op internet hoe het moet en als je dan bij een ns automaat bent is t heel simpel. vond ik toen althans


    dat is alleen studentenreisproduct, niet je financiering. dus daar heeft ze niks aan.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    (...)

    dat is alleen studentenreisproduct, niet je financiering. dus daar heeft ze niks aan.


    Ze vroeg ook over het studentenreisproduct in de reacties, daar heb ik op gereageerd, alleen vergeten te quoten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Childs schreef:
    (...)

    dat is alleen studentenreisproduct, niet je financiering. dus daar heeft ze niks aan.


    Voordat je mensen de les gaat lezen voortaan zelf maar even lezen? ;3


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Voordat je mensen de les gaat lezen voortaan zelf maar even lezen? ;3


    Mijn wifi is waardeloos dus dat lees ik inderdaad nu pas. Het was niet onaardig bedoeld.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mijn kaart is verlopen, ik denk dat ik een nieuwe ov moet aan vragen voor ik het kan uitzetten?
    Staat nergens helaas


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Misschien via mijn OV op internet? Miss staat het op de website. Studentenreisproduct.nl zal het ook wel staan denk ik.

    Puellae schreef:
    Misschien via mijn OV op internet? Miss staat het op de website. Studentenreisproduct.nl zal het ook wel staan denk ik.


    Daar heb ik op gezocht maar kon ik het niet vinden


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Je had jezelf zoveel gedoe kunnen besparen door gewoon te bellen.

    Als je zowel je lening/krediet/beurs en je OV wil stopzetten moet je kiezen voor 'studiefinanciering stopzetten'. Je OV valt onder de studiefinanciering. Ik weet niet welke schermen je allemaal krijgt, maar het is een kwestie van twee keer klikken dus het kan nooit voor jou zoveel moeilijker zijn.

    Zonder screenshots kunnen we je denk ik ook niet helpen.