• ...want ik krijg morgen twee parkietjes! We hebben de twee afgelopen vrijdag al bekeken en het zijn letterlijk de schattigste beestjes ooit. Ze zijn vijf weken oud en we hebben al een kooi besteld en dergelijke. Niu ja, morgen komen ze dan daadwerkelijk hierheen.

    Of degenen die we hebben gezien het daadwerkelijk worden is nog niet hinder procent zeker, maar het worden sowieso een mannetje en een vrouwtje die er ongeveer zo uitzien:



    Ik heb nog geen idee hoe ik ze ga noemen, maar ik zit wel te denken aan iets fandom gerelateerds ^^
    Suggesties?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Gaan jullie ze laten broeden? ^^ Het zijn hele leuke beestjes, maar let op, want ze kunnen soms nogal hevig zijn naar elkaar!


    What would Emma do?

    Leuk!


    16 - 09 - '17

    Aw, wat leuk. Mijn moeder had heel lang parkietjes, maar dat was voor mijn tijd. ^^

    Qua namen is het enige wat me meteen te binnen schiet Felix, zoals de feniks van Perkamentus in Harry Potter, maar dan mis je wel nog een naam voor het vrouwtje, haha. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Femtastic schreef:
    Gaan jullie ze laten broeden? ^^ Het zijn hele leuke beestjes, maar let op, want ze kunnen soms nogal hevig zijn naar elkaar!

    Nope, geen broedkastje helaas. Anders zou ik ze sowieso James en Lily hebben genoemd :')

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 22:35 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Awhhh cutee

    &

    Virtues schreef:
    (...)
    Nope, geen broedkastje helaas. Anders zou ik ze sowieso James en Lily hebben genoemd :')


    JAAAA alsnog doen. Zooo gaaf! Ik ben voor :Y)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Schattige parkieten zijn schattig :3


    26 - 02 - '16

    Virtues schreef:
    (...)
    Nope, geen broedkastje helaas. Anders zou ik ze sowieso James en Lily hebben genoemd :')


    Noem ze gewoon James en Lily! Heb je al een idee welke kleur ze hebben? c: Hou zeker in het oog dat het mannetje niet te hevig is, want dat kan soms gebeuren als je ze niet laat broeden. Af en toe doen de vrouwen ook eens zot, maar iets minder denk ik. :'D


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    (...)

    Noem ze gewoon James en Lily! Heb je al een idee welke kleur ze hebben? c: Hou zeker in het oog dat het mannetje niet te hevig is, want dat kan soms gebeuren als je ze niet laat broeden. Af en toe doen de vrouwen ook eens zot, maar iets minder denk ik. :'D

    Ze worden lichtblauw ^^

    Wat ons is verteld is dat juist de vrouwtjes heel dinant zijn met parkietjes, en dat je daarom niet twee vrouwtjes bij elkaar moet zetten (negen van de tien keer gaat dat ook nog goed).


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Fladey

    super leuk! En ik weet niet wat al jou Fandoms zijn, dus dat wordt wat lastig een shipnaam (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik stem ook voor een Jily koppel :Y)

    Wat ontzettend gaaf zeg! Ik houd van vogeltjes^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Virtues schreef:
    (...)
    Ze worden lichtblauw ^^

    Wat ons is verteld is dat juist de vrouwtjes heel dinant zijn met parkietjes, en dat je daarom niet twee vrouwtjes bij elkaar moet zetten (negen van de tien keer gaat dat ook nog goed).


    Het hangt een beetje af per vogel denk ik. c: Wij hebben ooit problemen gehad met een mannetje. Sowieso is het een heel hevige soort. :'D


    What would Emma do?

    We gaan ze nu ophalen en later vandaag post ik een foto c:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ben benieuwd naar de foto. :3

    Ik heb zelf geen idee wat voor namen je ze kan geven.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat schattig, ben benieuwd naar de foto. ^^
    noem ze Sans & Papyrus :'D


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    De winkel bleek nou nét op maandag dicht :') Nou ja, mórgen dan.


    in love with the fictional characters, I'm sorry