• Heey allemaal :)
    Voor mijn story Five seconds before midnight zou ik graag een leuke cover hebben. Helaas is mijn eigen creativiteit op dat vlak ver te zoeken^^.
    Daarom dacht ik, ik vraag het jullie gewoon! :)
    De cover die ik uiteindelijk in gebruik neem krijgt van mij 9 credits.
    Voor wie een poging wilt maken:

    Korte samenvatting

    Gaby, Draco Malfoy en Blaise zabini waren altijd 3 handen op één buik. Want hoewel de hoogbegaafde Gaby eigenlijk bij Ravenclaw hoort, houd ze net zoveel van kattenkwaad als een slytherin. Door haar onverzadigde zoektocht naar kennis raakt Gaby echter zwaar in de problemen, en bij gevolg word ze op een dag vervleokt om binnen één jaar te sterven. Zelfverzekerd een oplossing te kunnen vinden om de vloek te verbreken verlaat ze Hogwarts en haar vrienden, die om haar dood rouwen. 4 jaar later verschijnt ze echter weer op Hogwarts. Het leven van Blaise en Draco staat meteen weer helemaal op zijn kop. Want om haar dood te overwinnen sloot ze een 'deal with the devil'. Haar laatste taak is het vinden en terugbrengen van de relieken van de dood aan 'death himself'. één heeft ze er al gevonden. 2 bevinden zich op hogwarts. Zal ze hen optijd kunnen stelen voordat de gegeven tijd afloopt?


    Titel: Mag op de cover maar hoeft niet perse
    Gebruikersnaam: niet op de cover
    Lettertype of afmeting mag je zelf bepalen
    Sfeer van het verhaal; Hoewel het een beetje een race tegen de klok is om haar leven te redden, komen er heel wat verschillende emoties naar boven.
    Gaby is nogal een partgirl en haalt graag gemene streken uit met anderen. Er zullen ook heel wat 16+ scene's in voor komen. Anderzijds zal ze verantwoording moeten afleggen voor de voorbije 4 jaar, en hoe ze het al die tijd overleefd heeft. Daar heeft ze heel wat slechte dingen voor moeten doen.

    Ik vond het nogal moeilijk om specifieke foto's te vinden voor de cover. Wel heb ik voor mezelf een moodbord gemaakt met allerlei foto's. Deze mag je zeker gebruiken, maar als je een beter idee hebt of bepaalde foto's niet samen gaan, mag je gerust ook zelf opzoek gaan naar foto's die bij jou idee passen.






    klik

    klik


    klik

    klik




    klik

    klik


    klik

    Klik



    Klik

    Foto's van Blaise en Draco mogen er eventueel ook in, maar is geen must.


    Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen! Als jullie nog vragen hebben stel ze dan gerust :)
    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 18:50 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik voor de cover van Downworlder ga gaan.
    Ik vind ze allemaal zo geweldig, maar deze vind ik toch zo net dat kleine beetje extra leuk^^


    Thank you!

    Ik had het echt niet verwacht haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus