• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:53 ]


    What would Emma do?

    Het wordt steeds eerder donker. <3
    Nog even en dan is het weer december. *O*

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Maar dat heeft toch geen zin want iedereen leest het alsnog. Dit topic is om te zeiken zonder iemand lastig te vallen omdat je het tegen niemand in het bijzonder zegt. Zo zie ik het, tenminste.

    Nu kost het me alleen maar meer moeite om up to date te blijven met jullie levens en drama, hoor. ;o


    Ik doe het soms als ik echt weer erge gedachtes krijg en bang ben dat ik mogelijk mensen trigger. Idk op een spoiler moet je bewust klikken. Ik zet dingen voor mijzelf neer hier om het even kwijt te zijn. Ik wil mensen niet lastig vallen met mijn suïcidale gedachtes. Dus vandaar. Het voelt veiliger/prettiger/verstandiger of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    yeah i'm a unicycle in a world full of bicycles :') got it


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Fuck Facebook. Ik ga het niet aanmaken. Nee. En ik vind het stom dat mensen het vragen -.-


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Grmbl. Hier krijg je me dus heel erg mee op de kast.
    Eén, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht, negen, tien.
    Nope, still not better. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Kan je nog meer zeiken over niet zeikwaardige dingen? Butthurt much.

    Ik wil echt in bed kruipen en pas wakker worden over een week of wat


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zal ik de rest van mijn tijd verspillen door Tumblr te maken of door AHS te kijken?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Maar dat heeft toch geen zin want iedereen leest het alsnog. Dit topic is om te zeiken zonder iemand lastig te vallen omdat je het tegen niemand in het bijzonder zegt. Zo zie ik het, tenminste.

    Nu kost het me alleen maar meer moeite om up to date te blijven met jullie levens en drama, hoor. ;o


    Op tv kost het geld om naar drama te kijken, dus nu heb je eigenlijk een heel exclusief kijkje in ons leven zonder te hoeven betalen, alleen maar één klikje op de knop.(wbw)

    Waarom is ons internet zo kut? Laatst ook zowat een dag geen stroom. Wat is dat toch met elektronica hier?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jij bent echt de grootste egoïst die ik ken. En spijtig genoeg ben je nog familie van me ook.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 20:54 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Dit gaat nog een lang schooljaar worden vol ellende en tranen die niemand ooit zal zien.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sjoe.. sjoe.. ga gewoon weg en val ons niet lastig.. lul


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stomme update van windows 10. Is al 2 uur bezig en nog maar op 35%...

    // Ik zou graag willen dat hij reageerde. Ik heb steeds het idee dat ik iets verkeerds zeg..

    Goh, nu gaan ze donderdag misschien eindelijk vertellen dat ik een psycholoog kan krijgen - een jaar en zeven anderen later. (bat)