• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:53 ]


    What would Emma do?

    Misschien is het ook wel een beetje drastisch om te zeggen dat ik moet stoppen met paardrijden, omdat ik het momenteel pittig verpest, maarja, ik verpest het dus en ik ben gewoon talentloos en talentloze mensen kunnen beter zichzelf opsluiten met een zooitje leuke series, right? #HeeftTeWeinigZelfvertrouwen


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Villainess schreef:
    Goh, nu gaan ze donderdag misschien eindelijk vertellen dat ik een psycholoog kan krijgen - een jaar en zeven anderen later. (bat)

    Dat is standaard wachttijd, lieverd. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    (...)
    Dat is standaard wachttijd, lieverd. <3


    :W

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 21:28 ]

    Oke. Dus waarom is mijn raam nu ook stuk? Is dit een of andere bizarre vorm van karma?


    What would Emma do?

    Oke, nu ben ik best wel boos op je. Het slaat nergens op. Heb je de mensen in je eigen omgeving wel eens gezien..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik had de toets niet opgeschreven, maar ik kende m'n verbuigingen, dus ik dacht dat ik het redelijk had gedaan. Wat krijg ik terug? Een fucking 14,5/30. Ik sta dus een vijf voor Latijn. Hoe kan ik ooit 90% halen? Want dat moet van m'n ma -.- Ik heb het haar nog niet verteld. Ik durf niet )':

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 21:30 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Villainess schreef:
    (...)
    :W

    Wat schreef je eerst? Tell me. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waar komen al deze fucking random friend requests vandaan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kan gewoon serieus niet wachten tot ik in dat voetbalstadion zit. Is alweer zo lang geleden dat ik voor het laatst een voetbalwedstrijd in het echt heb kunnen zien.

    Altijd optimistisch blijven: als ik later totaal was ingestort onder deze stress van het eindwerkstuk, was het waarschijnlijk slechter uitgekomen met mijn planning (voor mijn eindwerkstuk). Dus het is alleen maar positief dat ik totaal ben bezweken en niks meer kan zonder te janken of te slapen, yay. Optimist tot in de kist.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lekker op tijd naar bed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik blijf het vervelend vinden als hij zo lang niet reageert op mijn appjes. Maar dat is vast iets waar ik aan moet wennen. Van mijn ex kreeg ik 3,5 jaar lang binnen 5 minuten een reactie. Ugh, ik mis hem nog steeds wel als ik echt zo aan hem denk. Dit kan nog wel eens vervelend gaan worden.

    Morgen mag ik gaan uitleggen, zonder dat het überhaupt zin gaat hebben, waarom ik mijn vorige werkcoach terug zou moeten krijgen. Het gaat toch niet veranderen, want regels zijn regels, maar ja. Voor mij is doorgaan met deze werkcoach geen oplossing.


    26 - 02 - '16

    Eten?


    Your make-up is terrible

    ik kan niet meer.... rot zenuwen ga weg


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]