• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:53 ]


    What would Emma do?

    Neeeeeeeeeeeee
    Waar zijn mijn zilveren dingetjes heen god damn it (cat) Nu kan ik niet meer ontspannen, ik word echt onrustig als ik ze kwijt ben asdflkjdkf

    I survived


    Tears are words the heart can't say.

    Blablabla er komt alleen maar onzin uit jouw mond... je gaat je zin toch niet krijgen.... niemand wilt je nog hier. Ga gewoon weg. Ga iemand anders leven verpesten of zo.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik snap niet waarom mensen dingen in spoilers zetten in ljh die geen spoilers zijn? Like, why??


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik snap niet waarom mensen dingen in spoilers zetten in ljh die geen spoilers zijn? Like, why??


    Omdat ze anderen niet lastig willen vallen met hun gezeik, meestal dan. Daarvoor gebruik ik het altijd, ik zet nooit echt spoilers op 't forum of iets dergelijks.

    Zoveel twijfels.


    Tears are words the heart can't say.

    laat me gewoon even wenen ok


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Villainess schreef:
    (...)

    Omdat ze anderen niet lastig willen vallen met hun gezeik, meestal dan. Daarvoor gebruik ik het altijd, ik zet nooit echt spoilers op 't forum of iets dergelijks.


    Maar dat heeft toch geen zin want iedereen leest het alsnog. Dit topic is om te zeiken zonder iemand lastig te vallen omdat je het tegen niemand in het bijzonder zegt. Zo zie ik het, tenminste.

    Nu kost het me alleen maar meer moeite om up to date te blijven met jullie levens en drama, hoor. ;o

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 19:15 ]


    Your make-up is terrible

    Deze app laat me wel beseffen dat ik een ongefundeerde afkeur heb voor jongens die er rijk uitzien. But then again, discriminatie is de essentie van tinder.


    i put the fun in funeral

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Maar dat heeft toch geen zin want iedereen leest het alsnog. Dit topic is om te zeiken zonder iemand lastig te vallen omdat je het tegen niemand in het bijzonder zegt. Zo zie ik het, tenminste.

    Nu kost het me alleen maar meer moeite om up to date te blijven met jullie levens en drama, hoor. ;o


    Persoonlijk deed ik het omdat het gezeik even iets verder gaat dan mijn standaard gezeik.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het academiejaar is van start gegaan :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oke, ik zal toch opnieuw een vers verband moeten leggen, want ik kan blijkbaar geen isobetadine met mate gebruiken... Het lijkt wel een bloedbad.


    What would Emma do?

    TYFUSKIND DAT JE BENT! Val toch dood, ik doe alles voor jou en jij wil gewoon niets voor me terug doen als ik iets nodig heb. Het kan me geen reet schelen of je zwanger bent of niet, je kan me best even je mobiel lenen voor de zaklamp als ik mijn mobiel boven heb liggen. Ondankbare trut dat je bent.

    Ik voel me zo kut, wat leuk weer c':


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Omg ik ship ze X3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]