• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:53 ]


    What would Emma do?

    Het is eind september en zulk mooi weer, moeder natuur is helemaal in de war..


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ikea, I love you maar dit is toch een beetje kut geregeld. Jullie belden mij vijf september met de vraag of ik zou willen blijven, en ik heb volmondig 'ja' geantwoord. Ik wil graag een bijbaantje en het bevalt me prima hier. Maar een week geleden kreeg ik mijn rooster voor de week van de herfstvakantie en ineens ben ik vijf dagen ingepland die week, plus het hele weekend ervoor. Acht van de tien dagen werken, de week voor de tentamens beginnen. Ik heb vandaag gevraagd aan mijn teammanager of dat anders geregeld kon worden, want ik ga niet zo veel werken als ik bijna tentamens heb. Alles goed en wel, ik wil best drie dagen werken, maar niet vijf. Dat wordt me echt veel te veel. Haar reactie: "Dat had je aan moeten geven, dat stond ook in de Weekly." Ik vroeg weer wanneer dat was, of het rond de tijd was waarop ik gebeld werd en zij antwoordde daar 'ja' op. Nu heb ik het even gecheckt, en er stond dat we het voor vijf september door moesten geven. Hoe kon ik dat nou doen?! Fuck, ik ga morgen maar weer naar ze toe. Ik kan hierom wel janken, want mijn studie gaat voor mijn werk, hoe leuk ik het ook vind. Ik ga me hierom zo schuldig voelen en dat wil ik niet, want ik weet dat het niet mijn fout is.

    Matty out. (cat)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hah. Karma.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    i need more confidence im a sad pony


    i put the fun in funeral

    Wacht... zilvervisjes kunnen niet vliegen???


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Tetsuya schreef:
    Deze spin is mega en ik ben bang voor spinnen en bij wie mag ik nu komen wonen?

    Mijn huis is altijd open voor jou


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik wil niet meer ik wil niet meer
    ik wil geen bullshit schrijven
    En jullie zeiken elke keer
    "Lukt het niet? Oh, gaat ze weer"
    Nee, nou niet zo overdrijven
    Ik hou mijn handen op mijn rug
    En ik typ lekker niks terug

    aka een vriendelijk verzoek aan de eindwerkstukstemmetjes in mijn hoofd om een cactus zonder glijmiddel in hun reet te stoppen en daarna een rondje om het ijsselmeer te fietsen dank u very muts

    (hoeveel uitstelgedrag heb ik als ik daar een gedicht over schrijf jfc)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De sneltrein rijdt niet, met als gevolg dat mensen vam twee treinen in één trein moeten, want natuurlijk is er geen langere trein ingezet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben liever een hoertje dan een sletje. Als hoer krijg je tenminste nog geld.

    Zeg, Rosanna uit Australië, die de minor Fashion aan de AMFI volgt, zou je iets minder hard willen lachen in je microfoon? M'n oren gaan er namelijk bijna van bloeden, zo hard lach je.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Al die mensen met hun indrukwekkende reisfoto's van over de hele wereld and i'm just sitting here deciding whether i'm gonna be adventurous and do groceries or stay in my pajamas all day.


    i put the fun in funeral

    Ohhh, eff dit best wel erg? Eerst 3/5 punten op die bonusopdracht, en nu 6/10 punten op dat miniverslag omdat ik blijkbaar niet de volledige opdracht heb gemaakt zoals zij hem wilden???

    SCHRIJF DAN OOK OP WAT JE VAN ONS VERWACHT, mensen. Ik krijg dit resultaat nu namelijk binnen TERWIJL IK EEN EXTRA PARAGRAAF LEES nadat ik mijn leeswerk voor deze week dit weekend al had gedaan, maar nee, nu opeens moeten we iets heel anders lezen. Ik vind dit vak heel interessant en ik doe mijn best om gemotiveerd en bij te blijven, maar dit helpt niet, en ik wil nu graag even schreeuwen. HUPPEL OP. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgens mij is mijn iPod aan 't sterven. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zomaar iets posten om meer posts te krijgen, kan ik ook :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mentys schreef:
    (...)
    Mijn huis is altijd open voor jou


    Arigato ik ga meteen even mijn koffer pakken


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."