• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:53 ]


    What would Emma do?

    Meh twee hoofdstukken Sturken en Cartwright uitpluizen en in een schema zetten is echt extreem veel werk. Volgens mij heb ik echt de zwaarste week gekregen voor het dossier :/


    Happy Birthday my Potter!

    What the fuck denken mensen dat BDSM voor psychisch gestoorde mensen is? Dat komt vast door Fifty Shades. 'It's just the way I am.', 'En ik kan niet aan vanille seks doen, want BDSM is alleen neuken en meer neuken, en verder niets. Er zit geen liefde in BDSM relaties.'

    Heb het idee dat ik vandaag zo keihard ga falen..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga waarschijnlijk het inpakken weer verpesten. (no_chears)

    Well ik ben er nu ook gewoon helemaal klaar mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Random brandoefening. Denk ik. We staan iig buiten allemaal, lol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -3 van de 5 punten vanwege iets wat niet werd getest met die fantastische lijst met woorden die jullie gaven en wat ik bovendien zelfs een paar uur later nog had gefixt met één extra regeltje code, al kon ik dat niet meer inleveren, omdat deze opdracht opeens zonder waarschuwing niet multiple attempts toestond? Dat is best wel heel erg lullig, mensen. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja was oefening cx


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Favoriete bezigheid: mensen bestuderen en mocht ik met ze praten, dan weet ik vaak aardig snel hun hele levensverhaal. Toch zeer interessant.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het moment dat je lekker in je vel zit, en dan denkt aan rijlessen en je examen...
    God i need my driverlicense....

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 12:41 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Drama.


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt bang dat hij mijn appjes vervelend vindt.

    Met Dettol geprobeerd mijn nagellak eraf te krijgen

    nu heb ik mislukte nagellak die stinkt naar Dettol


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Weer zo'n geschiedenistoets waar je niet voor geleerd hebt __-__


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Aardappelkroketjes


    26 - 02 - '16