• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:53 ]


    What would Emma do?

    Zal ik morgen eens gaan shoppen? Ik heb dat al zo lang niet gedaan. Ik ben toe aan nieuwe vesten, een niet zo strak zittende broek en ik kan voor woensdag wel een nieuw setje ondergoed gebruiken.

    Kupo schreef:
    (...)
    Geen idee, maar ik lees de laatste tijd steeds vaker op internet dat een choker hoerig/sletterig/voor submissives is.
    Dat terwijl vroeger iedereen met een tattoo choker rondliep.

    Dat is echt bullshit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee.
    Waarom is deze film bijna afgelopen?!
    Ik wil nietnietnietnietnietnietnietnietniet DDDDD:


    Deep inside, I've never felt alive

    Yezi schreef:
    (...)
    Dat is echt bullshit.

    Vind ik ook.

    / Ugh, nu gaat ze vannacht waarschijnlijk bevallen. Fucking hel, beter doet ze dat overdag zodat ik er geen last van heb. Ik wil er niets mee te maken hebben.
    / iemand uit groningen mag niet blijven slapen, omdat dat te dichtbij is, maar iemand uit roodeschool wel, want dát is zó ver weg... fuck jullie, ik ga wel elk weekend bij iemand anders slapen dan. Of op straat als het niet anders is. Ik wil echt niet thuis zijn de weekenden van het komende half jaar.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 23:24 ]

    Kupo schreef:
    (...)
    Vind ik ook.

    / Ugh, nu gaat ze vannacht waarschijnlijk bevallen. Fucking hel, beter doet ze dat overdag zodat ik er geen last van heb. Ik wil er niets mee te maken hebben.


    Volgens mij komt dat voort uit het feit dat (rijke/dure) prostituees vroeger strakke halskettingen droegen om aan te tonen dat ze prostituees waren (want ze waren verder natuurlijk gewoon gekleed). Desalniettemin is het stom om er nu ook zo'n connotatie aan te verbinden en draag ik ze ook al ruim anderhalf jaar zonder dat iemand er ooit iets van gezegd heeft.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    AIIII NOOOOOOOO
    Wanneer kwam Civil War II uit? Can I pls see it?


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    AIIII NOOOOOOOO
    Wanneer kwam Civil War II uit? Can I pls see it?

    Second this.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil nu graag huilen, maar gun deze reden mijn tranen niet. Flikker op.

    Kupo schreef:
    (...)
    Vind ik ook.

    / Ugh, nu gaat ze vannacht waarschijnlijk bevallen. Fucking hel, beter doet ze dat overdag zodat ik er geen last van heb. Ik wil er niets mee te maken hebben.
    / iemand uit groningen mag niet blijven slapen, omdat dat te dichtbij is, maar iemand uit roodeschool wel, want dát is zó ver weg... fuck jullie, ik ga wel elk weekend bij iemand anders slapen dan. Of op straat als het niet anders is. Ik wil echt niet thuis zijn de weekenden van het komende half jaar.


    Good luck :S

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 23:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    'Dit helpt echt super goed tegen het hoesten! Moet je echt proberen!'

    Het werkt letterlijk voor heen ene meter. Waarom zweren al die mensen bij dat spul?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Shintarou schreef:
    (...)
    Second this.

    Ik kom er net achter dat er nog niet eens een Civil War II is, oeps. Dan maar de volgende Avengers x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Felicious schreef:
    'Dit helpt echt super goed tegen het hoesten! Moet je echt proberen!'

    Het werkt letterlijk voor heen ene meter. Waarom zweren al die mensen bij dat spul?


    Iets dat werkt is Thijm. Thijmthee, thijmsiroop. Als je het helemaal mooi wilt maken, thijmthee met kamille en honing.


    Your make-up is terrible

    Ja ik ben een jaloers kutkind. Laat me


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Moet ik wel kunnen slapen -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Recherche schreef:
    (...)
    Ik kom er net achter dat er nog niet eens een Civil War II is, oeps. Dan maar de volgende Avengers x'D


    Mijn hart huilt nog steeds een beetje omdat dat de laatste Captain America film was. Infinity Wars (de volgende Avengers film) staat ook pas gepland voor 2018, welp. (no_chears)

    Maar heb jij nou een Marvelmarathon gehouden als introductie tot deze films? Ik zag meerdere ljh posts hierover, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan