• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:53 ]


    What would Emma do?

    Ik ben zo vreselijk gefrustreerd. Fuck alles.

    Melk is geen kaas.

    Bedankt scheikundeleraar voor deze uiterst intelligente opmerking. Dit heeft zeker iets bijgedragen aan mijn educatie. School, levensveranderend, nietwaar?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Iemand, wieg me in slaap. Morgen school en straks val ik daar weer in slaap, net als vorige week.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Mijn hart huilt nog steeds een beetje omdat dat de laatste Captain America film was. Infinity Wars (de volgende Avengers film) staat ook pas gepland voor 2018, welp. (no_chears)

    Maar heb jij nou een Marvelmarathon gehouden als introductie tot deze films? Ik zag meerdere ljh posts hierover, haha. :'D

    Zou je denken? Hahaha
    Dit weekend met mijn vriend alle Avengers gezien, gisteren en vandaag Captain en nu is Thor aan de beurt. Iron Man moet ik samen met mijn vriend kijken en dat kan pas volgende week weer D:
    Ben er wel achter dat dit niet de perfecte volgorde is


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik durf hem niet te whatsappen. Straks is ie nog druk aan het leren, of zelfs al aan het slapen.

    // Ik vind het niet leuk als mensen over mijn ex praten. Alsof ik hem niet mis..

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 0:33 ]

    Ik hoop dat ik dit keer wel goed kan slapen ipv dat ik wakker wordt geblèrd door mijn zusje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Deze tijden zijn niet voor mij weggelegd

    De media kan zeggem wat ie wil, maar ik vind clinton en trump allebei echt niet geschikt. Dit laat voor mij alleen maar zien dat het hele idee van ons koningshuis zo gek nog niet is.

    Ouders... what the duck? Ga geen problemen zoeken die er niet zijn. Mijn tas is net nieuw en gaat heus niet kapot. Wauw.. wat heeft het voor nut om nu al te zeggen dat "dit soort tassen" snel uitscheuren? Zucht.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 7:28 ]

    Goeiemorgen Nikki. Je hebt al 2 keer je telefoon laten vallen gegarandeerd dat ik vandaag ergens over struikel dus. Dat beloofd.


    Tears are words the heart can't say.

    Wat is je plan nu? Like.. dit is echt niet chill?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oke wtf. Ik droomde vannacht over een hotel met een bed dat al 72 bruiden had vermoord. En de overige drie mocht ik zelf meemaken hoe die werden vermoord. Uuuh, creepy? o.O'' Het was ook niet bepaald een schone manier waarop ze dood gingen....


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Egoïstisch kreng


    i put the fun in funeral

    6 graden buiten. AH.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    'Ejaculation is murder'? Eh, what? Dan is ovuleren ook moord. Achterlijke mensen.

    Ik ben zo moe +.+ Veel aan die opdracht werken wordt niks vandaag :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wist niet dat mijn wallen zo donker en lelijk konden worden, thanks, ziekzijn.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)