• Hoi hoi,

    Zoals jullie vast wel hebben gezien, ben ik samen met drie (inmiddels vier) andere Quizletters een website en facebookpagina gestart voor recensies en interviews met schrijvers.
    We zijn nog op zoek naar twee mensen die het leuk vinden om één of twee keer per maand interviewvragen naar een schrijver te sturen die onlangs een boek heeft gepubliceerd. Daarnaast is er ook nog ruimte voor één of twee recensenten.

    Dus mocht er nog iemand zijn die ons team wil versterken: je bent heel erg welkom!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmmm, het lijkt me wel leuk maar ik denk dat er Quizletters zijn die hier meer plezier aan beleven ^^
    Anyway, I would love to join, tenzij er veel Quizletters zijn die het liever doen natuurlijk.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ortuexsy schreef:
    Hmmm, het lijkt me wel leuk maar ik denk dat er Quizletters zijn die hier meer plezier aan beleven ^^
    Anyway, I would love to join, tenzij er veel Quizletters zijn die het liever doen natuurlijk.


    Dit eigenlijk


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nou, tot nu toe heeft niemand anders zich gemeld. Dus als jullie het leuk genoeg vinden om er een beetje tijd in te steken per maand dan zijn jullie wat mij betreft welkom, hoor. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stiekem ben ik wel een beetje geïnteresseerd in recensies schrijven, maar vraagje: moet ik dan een soort 'voorbeeldrecensie' doorsturen om te tonen dat ik geschikt ben? :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Stiekem ben ik wel een beetje geïnteresseerd in recensies schrijven, maar vraagje: moet ik dan een soort 'voorbeeldrecensie' doorsturen om te tonen dat ik geschikt ben? :')

    Jep! Maar we hebben nog niemand afgekeurd hoort. Gewoon dat we kunnen zien of iemand een mening kan onderbouwen en het uit meer dan een paar regels bestaat. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mij lijkt het wel leuk om recensies te schrijven, maar worden er door de groep bepaalde boeken uitgekozen, of zijn er bepaalde criteria aan de boeken die je recenseert?


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    Mij lijkt het wel leuk om recensies te schrijven, maar worden er door de groep bepaalde boeken uitgekozen, of zijn er bepaalde criteria aan de boeken die je recenseert?

    Nee hoor, je mag zelf bepalen wat je wilt recenseren. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ander vraagje: blijft het uitsluitend bij boeken, of zou bijvoorbeeld een comic ook mogen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Ander vraagje: blijft het uitsluitend bij boeken, of zou bijvoorbeeld een comic ook mogen?

    Dat zouden we even moeten bespreken denk ik. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het lijkt me zeker leuk om mee te doen al weet ik niet of ik hiervoor de meest geschikte persoon ben, het is niet iets wat ik heel vaak doe ^^.
    Ach we zijn hier allemaal om te leren.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ortuexsy schreef:
    Het lijkt me zeker leuk om mee te doen al weet ik niet of ik hiervoor de meest geschikte persoon ben, het is niet iets wat ik heel vaak doe ^^.
    Ach we zijn hier allemaal om te leren.

    Ik denk dat de meesten van ons nog nooit een recensie hadden geschreven voor we hiermee begonnen. haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ortuexsy schreef:
    Het lijkt me zeker leuk om mee te doen al weet ik niet of ik hiervoor de meest geschikte persoon ben, het is niet iets wat ik heel vaak doe ^^.
    Ach we zijn hier allemaal om te leren.


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Het lijkt me super leuk, alleen zit ik een beetje met tijd...

    Ik wil eigenlijk wel meehelpen. Ik heb namelijk een readersblock, waardoor boeken hier altijd ergens in een hoekje belanden, terwijl ik nog maar in de helft zat. Ik hen het gevoel dat dit me er el mee kan helpen ^^


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Ik wil eigenlijk wel meehelpen. Ik heb namelijk een readersblock, waardoor boeken hier altijd ergens in een hoekje belanden, terwijl ik nog maar in de helft zat. Ik hen het gevoel dat dit me er el mee kan helpen ^^

    Nou, je bent van harte welkom. (:


    Every villain is a hero in his own mind.