• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Nog steeds geen winterjas gevonden. Meh. Ooit vind ik er een. Hoop ik..


    26 - 02 - '16

    Haha Eva wat een grandioos idee was het om een klance fic te schrijven terwijl je nog moet BEGINNEN aan een girl larry fic die een deadline heeft.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tja, je kan ook naar mij toekomen met je kind in plaats van verwachten dat ik aan je vraag of ik het mag zien. Want dat kan je vergeten, je mag wel eens uit jezelf naar mij komen.

    Hou je commentaar gewoon voor je. Als ik daar om gevraagd had, had ik dat wel gezegd.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 17:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    F4K3R schreef:
    Tja, je kan ook naar mij toekomen met je kind in plaats van verwachten dat ik aan je vraag of ik het mag zien. Want dat kan je vergeten, je mag wel eens uit jezelf naar mij komen.


    Kun je het niet op z'n minst een kans geven? Ik neem aan dat het voor jou niet makkelijker wordt als je je ertegen blijft afzetten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tetsuya schreef:
    (...)

    Kun je het niet op z'n minst een kans geven? Ik neem aan dat het voor jou niet makkelijker wordt als je je ertegen blijft afzetten.

    Als mijn zusje gewoon normaal tegen me deed de afgelopen maanden, misschien wel. Maar na haar gedrag naar mij dagelijks, vind ik niet dat ik altijd maar naar haar moet gaan om iets voor elkaar te krijgen. Ik ga geen moeite meer voor haar doen als ik ook geen moeite terug krijg als ik iets nodig heb. Daarnaast heeft ze me nooit met iets betrokken de afgelopen maanden, niet eens echo foto's laten zien of wat dan ook. Dus ik vind dat ik het recht heb om te zeggen dat zij eerst naar mij toe komt.

    F4K3R schreef:
    (...)
    Als mijn zusje gewoon normaal tegen me deed de afgelopen maanden, misschien wel. Maar na haar gedrag naar mij dagelijks, vind ik niet dat ik altijd maar naar haar moet gaan om iets voor elkaar te krijgen. Ik ga geen moeite meer voor haar doen als ik ook geen moeite terug krijg als ik iets nodig heb. Daarnaast heeft ze me nooit met iets betrokken de afgelopen maanden, niet eens echo foto's laten zien of wat dan ook. Dus ik vind dat ik het recht heb om te zeggen dat zij eerst naar mij toe komt.

    No offence, maar als je net zoals tegen haar/je familie doet als je hier erover praat in het topic, snap ik wel dat ze niet naar je toe is gegaan met de echo's. Ik kom alleen berichten van je tegen dat je het ronduit vervelend vindt met haar kind en misschien dacht zij ook dat je het alleen irritant zou vinden. Als mij dat zou gebeuren zou ik zelf ook niet naar die persoon toegaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    (...)
    No offence, maar als je net zoals tegen haar/je familie doet als je hier erover praat in het topic, snap ik wel dat ze niet naar je toe is gegaan met de echo's. Ik kom alleen berichten van je tegen dat je het ronduit vervelend vindt met haar kind en misschien dacht zij ook dat je het alleen irritant zou vinden. Als mij dat zou gebeuren zou ik zelf ook niet naar die persoon toegaan.

    Nee, natuurlijk doe ik niet zo tegen mijn familie. Voordat ze zei dat ze zwanger was hadden we een hele goede band en deelden (achteraf niet) alles met elkaar.

    F4K3R schreef:
    Tja, je kan ook naar mij toekomen met je kind in plaats van verwachten dat ik aan je vraag of ik het mag zien. Want dat kan je vergeten, je mag wel eens uit jezelf naar mij komen.


    Er is net een babyhoofd van een centimeter of twaalf uit je zusjes vagina gekomen en je verwacht dat ze naar jou toe komt?


    i put the fun in funeral

    F4K3R schreef:
    (...)
    Nee, natuurlijk doe ik niet zo tegen mijn familie. Voordat ze zei dat ze zwanger was hadden we een hele goede band en deelden (achteraf niet) alles met elkaar.

    Er zit overal wel een reden achter, misschien had zij het idee dat ze een blok aan je been was of dat je het niet leuk zou vinden. Maar wat voor reden ook, dat kind heeft niets gedaan. Kan je het niet proberen voor het kind?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bonafide schreef:
    (...)

    Er is net een babyhoofd van een centimeter of twaalf uit je zusjes vagina gekomen en je verwacht dat ze naar jou toe komt?

    Ik hoop voor haar dat de rest van het lichaam ook meegekomen is.

    Met 'naar me toekomen' bedoel ik echt niet alleen dat ze ook echt moet gaan lopen. Me even roepen als ik beneden ben kan ook, whatsappen of ik naar beneden wil komen kan ook..

    Yezi schreef:
    (...)
    Er zit overal wel een reden achter, misschien had zij het idee dat ze een blok aan je been was of dat je het niet leuk zou vinden. Maar wat voor reden ook, dat kind heeft niets gedaan. Kan je het niet proberen voor het kind?

    Sowieso niet. Want ik deed alles voor haar om haar maar iets te laten zeggen er over, maar ik werd alleen gebruikt als slaafje. Als er eens iets was dat zij voor mij kon doen, wilde ze dat niet omdat ik 'nooit' iets voor haar deed.

    F4K3R schreef:
    (...)
    Waarom doen als je duidelijk gelezen heb dat ik niet gefeliciteerd wil worden, of dat oprecht is of om gewoon te pesten?
    Je zou het zelf waarschijnlijk ook niet leuk vinden als iemand juist iets doet wat je vraagt niet te doen.


    F4K3R schreef:
    Bitch, please. Deal with it.

    Ik zeg wat ik wil. Je kan me niet dwingen iets niet te zeggen.


    Idk wat je nou wilt, lol. Volgens mij hou je je er zelf ook niet aan.
    Maar als ik je vraag of je op wilt houden met zulke berichten over kinderen/babies/je zusje, ga je toch ook niet stoppen omdat ik het niet leuk vind?


    Your make-up is terrible

    Godverdomme.


    kindness is never a burden.

    F4K3R schreef:
    Tja, je kan ook naar mij toekomen met je kind in plaats van verwachten dat ik aan je vraag of ik het mag zien. Want dat kan je vergeten, je mag wel eens uit jezelf naar mij komen.

    Kijk. Ik heb geen idee wat er de laatste maanden tussen jou en jouw zusje speelt, omdat ik erg inactief was en dit is helemaal niet mijn ding om te zeggen, maar omdat ik mij ben doe ik het toch maar. Het zit namelijk zo: mensen voelen niet precies aan wat jij denkt en wil. Als jij nu niks doet, doet zij hoogstwaarschijnlijk ook niks omdat er blijkbaar toch al een spanning tussen jullie twee is. Als je haar nou vertelt wat je nou zo erg vindt of überhaupt zegt dat je het fijn had gevonden als ze je had gevraagd of je het mocht zien, is de kans dat dingen 'goed' worden tussen jullie twee én de kans dat jij je niet meer zo rot voelt veel groter dan als jij boven zit en zij beneden en er helemaal niks wordt gezegd. Het is fucking moeilijk en kut, dat snap ik, want godverdomme nou moet jij het weer doen, maar je leven wordt er echt niet beter op als je niks doet en altijd maar op anderen wacht.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.