• Titel
    Eidolon
    Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Faceclaim is Fatima Siad, of indien je echt geen goed plaatje van haar zou vinden is Yaya Dacosta ook goed.




    Een katachtige:


    [of plaatjes die beter passen]
    Een beetje uitleg over het verhaal:
    Het is een Marvel fanfictie waar waarschijnlijk vooral the Avengers in gaan voorkomen, maar daar ben ik eigenlijk nog niet voor de volle 100% over uit.
    Voorlopig is dit mijn korte, spoilervrije samenvatting:
    "I'm not their hero
    But that doesn't mean that I wasn't brave"

    Kagiso isn't about to sit back and do nothing after she gets killed by a monster.
    One life down. Eight to go.

    Indien je meer informatie zou willen moet je maar gewoon een pb'tje sturen (:
    Sfeer:
    Mysterieus, donker
    Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    Eventuele Extra's:
    Ik zou graag een niet te drukke cover willen, met het Marvel logo op boven de titel. Als het kan, zou ik het heel fijn vinden als het lettertype van de titel lijkt op hetgeen van de cover onder de spoiler.



    Beloning: De maker van de mooiste cover krijgt een gratis spotlight en indien je zo lief zou zijn er ook een banner bij te maken, mijn eeuwige dankbaarheid.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik ga kijken voor je!


    obsessive rage

    MT.

    Twee vragen: 1. weet je toevallig de naam van dat lettertype? 2. Is het de bedoeling dat de katachtige los staat van het meisje of is het meisje half kat-half mens? Dat eerste, toch? Ik zag even iets gaafs voor me

    Skrivbar schreef:
    MT.

    Twee vragen: 1. weet je toevallig de naam van dat lettertype? 2. Is het de bedoeling dat de katachtige los staat van het meisje of is het meisje half kat-half mens? Dat eerste, toch? Ik zag even iets gaafs voor me


    Van mij mag je dat hele gave heus proberen. Het meisje mag heus kat-mens achtig zijn. Het idee van haar 'superkracht' idee is nogal gebaseerd op de negen levens van een kat, dus je kan dat op elke manier erin verwerken als je wilt (:
    Ik heb het aan de covermaakster gevraagd en ze denkt dat het Deadpool Font heette. ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb het nog even gecheckt en het font heette Deadpool Movie bijna (:

    derde van boven


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb iets voor je geprobeerd:


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    Ik heb iets voor je geprobeerd:



    Tof!
    Ik vroeg me enkel af of je de titel misschien duidelijker zou kunnen maken? Hij is niet zo heel goed leesbaar (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    MT. Ik ga vanmiddag/vanavond denk ik even wat voor je proberen (:


    take me back to the basics and the simple life

    Niemand meer? (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik wil nog wel wat proberen

    Even mt misschien dat ik ergens tijd vind want ik lief Marvel stories :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”


    Krolock schreef:




    die is sick geblend! :o


    I just caught the wave in your eyes

    Shocker schreef:
    (...)

    die is sick geblend! :o

    Thanks haha

    Krolock schreef:




    Heel gaaf c:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Dat gaat nu dus al keimoeilijk worden om nog iets beters te maken dan er al staat in het topic :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”