• CRÈME DE LA CRÈME - PRAATTOPIC


    Alle uitnodigingen zijn verstuurd, het RPG zit dus vol!
    Al twintig jaar organiseert de familie Monterigne hét evenement van het jaar en ook dit jaar zijn de uitnodigingen uitgedeeld. Ben jij een van de gelukkigen die 27 december 2016 tot en met 2 januari 2017 vrij heeft gehouden en aanwezig zal zijn tussen deze exclusieve verzameling van vrijgezellen?

    Gedurende een week zullen bekende it-girls en rijke bachelors uit de hele wereld zich verzamelen op het landgoed van de familie in de Franse Alpen. Er staat een bal gepland, maar ook ski uitjes en natuurlijk een extravagante oud-en-nieuw viering! Kortom: een week waarin het vooral draait om te zien en gezien te worden.

    DE ROLLEN
    Ladies: 5/5 Er zijn helaas geen uitnodigingen meer voor de ladies.
    • Blair Genovese - Sempre - Miranda Kerr - Zakenvrouw - Pagina 2
    • Kamila Nayeli Daleshka - Canagan - Barbara Palvin - Vlogger - Pagina 4
    • José María 'Yasemin' Arguedas - Kian - Magdelena Zaleskja - Vlogger - Pagina 3
    • Riley Arizona Hilliard - Zusak - Gina Vaia - Blogger - Pagina 4
    • Cassandra Piper Lee - Miall - Katherine McNamara - Dochter van - Pagina 4


    Gentlemen: 5/5 Er zijn helaas geen uitnodigingen meer voor de gentlemen.
    • Vincent Malcolm Bray - Maslany - Ed Westwick - Zakenman - Pagina 1
    • Devin Killian Ivers - JC_ - Nicolas Simoes - Fotograaf - Pagina 3
    • Alex Gabriel Fernández - greenlight22 - Vini Uehara - Profvoetballer - Pagina 3
    • Pauly David Johnson - AdamSandler - Johnny Depp - Zakenman - Pagina 3
    • Christian Xavier Tremblay - FlREBlRD - Scott Eastwood - Zoon van - Pagina 3


    SNEL OVERZICHT
    USER
    Sempre
    Canagan
    Kian
    Zusak
    Miall
    Maslany
    JC_
    greenlight22
    AdamSandler
    FlREBlRD
    NAAM
    Chloë
    Jennifer
    Naomi
    Cheryl
    Matty
    Dore
    Saar
    Maaike
    Anouk
    Yu
    PERSONAGE
    Blair
    Kamila
    Yasemin
    Riley
    Piper
    Vincent
    Denvin
    Alex
    Pauly
    Christian
    AFWEZIG
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    17/10 - 22/10
    -
    15/10 - 18/10

    Het RPG zal beginnen bij de aankomst van onze personages. Het zal een selecte groep zijn en iedereen zal iedereen wel kennen, al is het maar uit de bladen. Sommige zullen dit zien als een weekje feesten, anderen zoeken misschien de rust op of willen bewijzen dat ze echt niet zo zijn als er altijd geschreven wordt.

    + Wanneer het speeltopic online komt zal ik een specifieker begin omschrijven. Daarnaast heb ik dan (als het goed is) ook de beschrijving van het landgoed afgerond.

    TOPICS
    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 20:35 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Oh wouw nu weet ik cht veel regiocode's ik weet mijn eigen niet eens.


    Was wel een educatief filmpje hé :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JC_ schreef:
    Schaarbeek ! waar iedere week wel iemand neergestoken word! Ehh no one :') Come join me in brussel ahahah


    Klinkt eh... Gezellig? :')

    @Chloë ik heb Chrissie voor je hehe. Het enige wat ze echt gemeen hebben is dat ze beiden in NYC wonen.


    I just caught the wave in your eyes

    AdamSandler schreef:
    (...)

    Was wel een educatief filmpje hé :')


    Ik moet eerlijk zijn ik heb hem voor de rest niet gezien haha.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ik moet eerlijk zijn ik heb hem voor de rest niet gezien haha.


    Geen eens?!?! Hahahaha het duurde 30 seconden maar hoor :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    lekker nouk. anyway ik ga maar slapen en we hebben letterlijk iets van 6 pagina's dr bij gekletst. Well done.


    I just caught the wave in your eyes

    AdamSandler schreef:
    (...)

    Geen eens?!?! Hahahaha het duurde 30 seconden maar hoor :Y)


    Nou in die dertig seconden heb ik nou net mijn hele MAW boek even doorgelezen. ;p Nee oké het is iets wat je noemt luiheid haha.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    @Anouk: Hm, Pauly heeft net de omgekeerde reis van Blair gemaakt haha. Ehm, ja, ik denk dat ze hem in ieder geval van naam kent? Misschien dat ze hem idoliseert en hem echt als haar grote voorbeeld ziet in hoe je een bedrijf moet runnen?
    @Matty: Ik denk dat er wel een potentie is op een vriendschap in die week dat ze daar zitten maar ik denk niet dat Blair al echt een beeld bij haar heeft. Ja, misschien, wat heeft ze mooi bijzonder haar haha.
    @Yu: Ik denk dat ze Chris echt als de typische bachelor ziet die ze dagelijks over de vloer krijgt. Dus dat ze zich een beetje afstandelijk naar hem opstelt en vooral niet een van de vele wil zijn haha. Blair staat namelijk al erg lang droog en ze is niet van plan om alleen voor een pleziertje met iemand het bed in te duiken haha. Óf misschien dat ze elkaar kennen omdat Blair een van zijn vrienden heeft gematcht en dat Chris daar echt ontzettend negatief over was. Dat hij vond dat Blair een oplichter was oid tot Blair de perfecte match vond voor die vriend. Dan zal ze hem waarschijnlijk de hele week triomfantelijke lachje toesturen. ;D

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 23:44 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    @Anouk: Hm, Pauly heeft net de omgekeerde reis van Blair gemaakt haha. Ehm, ja, ik denk dat ze hem in ieder geval van naam kent? Misschien dat ze hem idoliseert en hem echt als haar grote voorbeeld ziet in hoe je een bedrijf moet runnen?
    @Matty: Ik denk dat er wel een potentie is op een vriendschap in die week dat ze daar zitten maar ik denk niet dat Blair al echt een beeld bij haar heeft. Ja, misschien, wat heeft ze mooi bijzonder haar haha.
    @Yu: Ik denk dat ze Chris echt als de typische bachelor ziet die ze dagelijks over de vloer krijgt. Dus dat ze zich een beetje afstandelijk naar hem opstelt en vooral niet een van de vele wil zijn haha. Blair staat namelijk al erg lang droog en ze is niet van plan om alleen voor een pleziertje met iemand het bed in te duiken haha.


    Prima! ^^
    Ik moet misschien nog even wat bedenken voor eventuele exen.. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sempre schreef:
    @Anouk: Hm, Pauly heeft net de omgekeerde reis van Blair gemaakt haha. Ehm, ja, ik denk dat ze hem in ieder geval van naam kent? Misschien dat ze hem idoliseert en hem echt als haar grote voorbeeld ziet in hoe je een bedrijf moet runnen?
    @Matty: Ik denk dat er wel een potentie is op een vriendschap in die week dat ze daar zitten maar ik denk niet dat Blair al echt een beeld bij haar heeft. Ja, misschien, wat heeft ze mooi bijzonder haar haha.
    @Yu: Ik denk dat ze Chris echt als de typische bachelor ziet die ze dagelijks over de vloer krijgt. Dus dat ze zich een beetje afstandelijk naar hem opstelt en vooral niet een van de vele wil zijn haha. Blair staat namelijk al erg lang droog en ze is niet van plan om alleen voor een pleziertje met iemand het bed in te duiken haha.


    als in dat ze denkt dat hij een fuckboy is (om het maar ff zo te noemen?) bc ik vind dat wel leuk ja hahaha

    Óf misschien dat ze elkaar kennen omdat Blair een van zijn vrienden heeft gematcht en dat Chris daar echt ontzettend negatief over was. Dat hij vond dat Blair een oplichter was oid tot Blair de perfecte match vond voor die vriend. Dan zal ze hem waarschijnlijk de hele week triomfantelijke lachje toesturen. ;D


    hm op zich is dit ook wel wat ja, gezien Chris echt heel kieskeurig is (en zelf een beetje een failure qua relaties).

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 23:55 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ooh ja ik heb Alex ook nog wel een beetje open voor enige connectie, maar ik denk dat er maar weinig zal zijn. Er is net echt iemand die iets te maken heeft met Alex zijn beroep, maar als iemand ideeën heeft?
    (Ik denk dat het trouwens dat mensen die interesse hebben in voetbal hem wel zullen kennen, maar dat laat ik over aan jullie natuurlijk)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Pauly staat in de media bekend als een groot advocaat die van een wilde avond uit toch altijd om zes uur weer in de rechtbank belandde, ondanks veel haat heeft hij veel gewonnen en heeft een succesvol bedrijf. Pauly heeft wel zijn meltdowns gehad en ook die zullen niet snel worden vergeten.

    @Chloë, dat klinkt wel leuk ja! Ik heb enkel zijn imago iets veranderd maar toch, ik denk dat Pauly het ook wel leuk vindt maar dan meer in het gebied van iets anders zeker omdat hij nog nooit iets gehad met een zakenvrouw omdat hij het liefst ook geen concurrentie wilt in een relatie


    Everything is illuminated by the light of our past.

    AdamSandler schreef:
    Pauly staat in de media bekend als een groot advocaat die van een wilde avond uit toch altijd om zes uur weer in de rechtbank belandde, ondanks veel haat heeft hij veel gewonnen en heeft een succesvol bedrijf. Pauly heeft wel zijn meltdowns gehad en ook die zullen niet snel worden vergeten.

    @Chloë, dat klinkt wel leuk ja! Ik heb enkel zijn imago iets veranderd maar toch, ik denk dat Pauly het ook wel leuk vindt maar dan meer in het gebied van iets anders zeker omdat hij nog nooit iets gehad met een zakenvrouw omdat hij het liefst ook geen concurrentie wilt in een relatie


    Hehe, dat is wel een iets minder voorbeeld voor Blair ^^ Maar goed, ook Blair komt negatief in de media dus misschien dat ze al die verhalen gewoon als onzin afdoet oid?

    @Yu: Misschien dat we het kunnen combineren?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 23:56 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Hehe, dat is wel een iets minder voorbeeld voor Blair ^^ Maar goed, ook Blair komt negatief in de media dus misschien dat ze al die verhalen gewoon als onzin afdoet oid?

    @Yu: Misschien dat we het kunnen combineren?


    ja is goed (: kan Chris ook zijn van ha, beoordeel een boek nooit op de buitenkant. En eigenlijk is dat dan best wel hypocriet omdat ie dat ook soort van bij haar had gedaan lol.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik probeer Yase morgen echt af te maken :s


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Geen inspiratie meeeeeeer D;

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 0:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered