• CRÈME DE LA CRÈME - PRAATTOPIC


    Alle uitnodigingen zijn verstuurd, het RPG zit dus vol!
    Al twintig jaar organiseert de familie Monterigne hét evenement van het jaar en ook dit jaar zijn de uitnodigingen uitgedeeld. Ben jij een van de gelukkigen die 27 december 2016 tot en met 2 januari 2017 vrij heeft gehouden en aanwezig zal zijn tussen deze exclusieve verzameling van vrijgezellen?

    Gedurende een week zullen bekende it-girls en rijke bachelors uit de hele wereld zich verzamelen op het landgoed van de familie in de Franse Alpen. Er staat een bal gepland, maar ook ski uitjes en natuurlijk een extravagante oud-en-nieuw viering! Kortom: een week waarin het vooral draait om te zien en gezien te worden.

    DE ROLLEN
    Ladies: 5/5 Er zijn helaas geen uitnodigingen meer voor de ladies.
    • Blair Genovese - Sempre - Miranda Kerr - Zakenvrouw - Pagina 2
    • Kamila Nayeli Daleshka - Canagan - Barbara Palvin - Vlogger - Pagina 4
    • José María 'Yasemin' Arguedas - Kian - Magdelena Zaleskja - Vlogger - Pagina 3
    • Riley Arizona Hilliard - Zusak - Gina Vaia - Blogger - Pagina 4
    • Cassandra Piper Lee - Miall - Katherine McNamara - Dochter van - Pagina 4


    Gentlemen: 5/5 Er zijn helaas geen uitnodigingen meer voor de gentlemen.
    • Vincent Malcolm Bray - Maslany - Ed Westwick - Zakenman - Pagina 1
    • Devin Killian Ivers - JC_ - Nicolas Simoes - Fotograaf - Pagina 3
    • Alex Gabriel Fernández - greenlight22 - Vini Uehara - Profvoetballer - Pagina 3
    • Pauly David Johnson - AdamSandler - Johnny Depp - Zakenman - Pagina 3
    • Christian Xavier Tremblay - FlREBlRD - Scott Eastwood - Zoon van - Pagina 3


    SNEL OVERZICHT
    USER
    Sempre
    Canagan
    Kian
    Zusak
    Miall
    Maslany
    JC_
    greenlight22
    AdamSandler
    FlREBlRD
    NAAM
    Chloë
    Jennifer
    Naomi
    Cheryl
    Matty
    Dore
    Saar
    Maaike
    Anouk
    Yu
    PERSONAGE
    Blair
    Kamila
    Yasemin
    Riley
    Piper
    Vincent
    Denvin
    Alex
    Pauly
    Christian
    AFWEZIG
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    17/10 - 22/10
    -
    15/10 - 18/10

    Het RPG zal beginnen bij de aankomst van onze personages. Het zal een selecte groep zijn en iedereen zal iedereen wel kennen, al is het maar uit de bladen. Sommige zullen dit zien als een weekje feesten, anderen zoeken misschien de rust op of willen bewijzen dat ze echt niet zo zijn als er altijd geschreven wordt.

    + Wanneer het speeltopic online komt zal ik een specifieker begin omschrijven. Daarnaast heb ik dan (als het goed is) ook de beschrijving van het landgoed afgerond.

    TOPICS
    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 20:35 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    FlREBlRD schreef:
    (...)

    ja is goed (: kan Chris ook zijn van ha, beoordeel een boek nooit op de buitenkant. En eigenlijk is dat dan best wel hypocriet omdat ie dat ook soort van bij haar had gedaan lol.


    Allrighty dus even een samenvatting van hoe het zit; Chris en Blair kennen elkaar omdat Blair een vriend van Chris als klant had bij haar matchmaking bedrijf. Chris vond dat ze hem oplichtte (dus misschien dat hij meerdere keren haar kantoor is binnen gestormd om zijn beklag te doen? :'D) en uiteindelijk heeft Blair die vriend toch goed gematcht. Blair vindt Chris een aantrekkelijke fuck boy en is dan denk ik ook wel wat minachtend tegenover hem, zeker gezien hij haar kunnen in twijfel trok ;D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ben morgen onverwachts vrij, dus met een beetje geluk krijg ik het laatste beetje van Kamila's sheet afgemaakt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Okay ik verklaar Riley voor klaar. Haar likes en shizzle invullen komt later wel :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    (...)

    Allrighty dus even een samenvatting van hoe het zit; Chris en Blair kennen elkaar omdat Blair een vriend van Chris als klant had bij haar matchmaking bedrijf. Chris vond dat ze hem oplichtte (dus misschien dat hij meerdere keren haar kantoor is binnen gestormd om zijn beklag te doen? :'D) en uiteindelijk heeft Blair die vriend toch goed gematcht. Blair vindt Chris een aantrekkelijke fuck boy en is dan denk ik ook wel wat minachtend tegenover hem, zeker gezien hij haar kunnen in twijfel trok ;D


    Is goed!


    I just caught the wave in your eyes

    DEVINS INDRUKKEN/RELATIE LIJSTJE
    Photographer




    Blair Genovese : Hoewel deze dame beweerd dat Devin niet haar type is, zal de Ier haar wel eens proberen te verleiden.
    Kamila Nayeli Daleshka :
    José María 'Yasemin' Arguedas :
    Riley Arizona Hilliard : Riley en Devin hebben elkaar al eens ontmoet tijdens zijn reis naar de Filipijnen. Dit was in 2015 nadat er een aardbeving was geweest. Devin had naast zijn foto's dan ook wat geschonken aan het Doel waar de blondine op dat moment aan werkte.
    Cassandra Piper Lee:

    Vincent Malcolm Bray :
    Alex Gabriel Fernández :
    Pauly David Johnson :
    Christian Xavier Tremblay: Devin zal niet ontkennen dat Christian een mooie man is, echter ving hij wel dat hij wat meer lef mag hebben.





    meer en uitgebreider komt vanavond


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vincent is volgens mij ook zo goed als klaar. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Kamila is klaar en staat, na goedkeuring van Chloë, open voor relaties/indrukken. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Kamila is klaar en staat, na goedkeuring van Chloë, open voor relaties/indrukken. (:


    Ze is helemaal goed gekeurd!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Is Riley ook goedgekeurd of?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Christian Xavier Tremblay
    ‘You must give everything to make your life as beautiful as the dreams that dance in your imagination.’

    INDRUKKENLIJSTJE VAN CHRISTIAN
    BLAIR Chris en Blair kennen elkaar omdat Blair een vriend van Chris als klant had bij haar matchmaking bedrijf. Chris vond dat ze hem oplichtte; hij heeft haar eenmalig uit ongenoegen lastiggevallen op haar kantoor, iets wat Chris zelde zou doen, stel je dus voor hoe erg hij ervan overtuigd was dat Blair een oplichter was. Uiteindelijk heeft Blair het tegendeel bewezen door zijn vriend te matchen (deze is inmiddels verloofd). Blair beschouwt Chris als een fuckboy door zijn uiterlijk en is mede daarom een tikletje minachtend tegenover hem, zeker ook gezien hij haar kunnen in twijfel trok. Tijdens het evenement zal Chris wellicht kunnen bewijzen dat niets minder waar is.

    RILEY ik denk dat Chris haar ergens een beetje hm tja hoe zeg je dat, grof vindt? Das niet helemaal het goede woord maar ik kom even niet op een betere beschrijving, sorry haha. Aan de andere kant zal hij haar levendigheid wel heel leuk vinden en stiekem volgt hij ook haar blog denk ik.

    CASSANDRA PIPER ze zitten een beetje in de bepaalde scene. Haar echt kennen doet hij natuurlijk niet, gezien zij aan de andere kant van de Atlantische Oceaan woont. Maar wie weet, misschien kunnen ze nog iets met Piper's droom om actrice te worden.

    VINCENT ze wonen in dezelfde stad, slechte reden om elkaar te kennen though. Waarschijnlijk wel ooit van gehoord. Ik denk dat Chris hem nog redelijk aardig enzo zal vinden.

    ALEX Chris is alles behalve sportief, dus van Alex heeft hij waarschijnlijk amper gehoord, behalve misschien van een paar nieuwsberichten in de krant. Of ze het ook echt zullen vinden is onwaarschijnlijk, ze verschillen namelijk erg.

    PAULY Christian wilde niet afhankelijk zijn van het geld dat hij van mammie en pappie toegestopt kreeg, daarom ging hij op zoek naar mensen die zijn theater voor een deel wilden sponsoren/subsidieren. En daar was Pauly. Om nou te zeggen dat de twee een ideale match zijn? Niet echt. Ze zijn enkel partners maar daar stopt het wel. Ze verschillen nogal erg. Helaas is Christian wel deels afhankelijk van Pauly's sponsoring, dus probeert hij hem wel een beetje te vriend te houden.

    DEVIN Christian is redelijk bekend met het merendeel van Devin's werken. In het echt zal hij hem echter maar een beetje intimiderend vinden en zal hem gedurende het evenement waarschijnlijk proberen te ontlopen. Aan de andere kant vindt Christian hem wel behoorlijk aantrekkelijk.

    YASEMIN Yasemin heeft nog niet echt een innerlijk maar van wat ik lees denk ik dat Christian ook haar een beetje intimiderend vindt. Daar niet van zal hij haar wel een prachtige verschijning vinden it's Magdalena <3. Of hij haar kent weet ik niet zo goed. Ik denk het niet, omdat vlogs niet helemaal zijn interesses zijn.


    KAMILA idem dito over het kennen. Qua karakter is het een beetje 50/50 en wellicht hetzelfde als Riley.


    Dit is het voor nu, ik ben hier echt niet goed in dus vergeef me als jullie het hier echt niet mee eens zijn :').

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 20:58 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Zusak schreef:
    Is Riley ook goedgekeurd of?


    Oh ik dacht dat je er nog mee bezig was, ik kijk er morgen even naar!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh ik dacht dat je er nog mee bezig was, ik kijk er morgen even naar!


    Moet enkel nog wat meer likes en dergelijke toevoegen, maar het lijkt me niet dat dat uitmaakt voor goedkeuring van de rol.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Moet enkel nog wat meer likes en dergelijke toevoegen, maar het lijkt me niet dat dat uitmaakt voor goedkeuring van de rol.


    Nee nee klopt, was meer dat ik nog niet door had dat het verder af was haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ij blijf het zeggen buuuhuuut... Ik probeer Yase morgen af te hebben, xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Riley is ook goedgekeurd. Speeltopic wordt rond vijf uur geopend


    When time and life shook hands and said goodbye.