• CRÈME DE LA CRÈME - PRAATTOPIC


    Alle uitnodigingen zijn verstuurd, het RPG zit dus vol!
    Al twintig jaar organiseert de familie Monterigne hét evenement van het jaar en ook dit jaar zijn de uitnodigingen uitgedeeld. Ben jij een van de gelukkigen die 27 december 2016 tot en met 2 januari 2017 vrij heeft gehouden en aanwezig zal zijn tussen deze exclusieve verzameling van vrijgezellen?

    Gedurende een week zullen bekende it-girls en rijke bachelors uit de hele wereld zich verzamelen op het landgoed van de familie in de Franse Alpen. Er staat een bal gepland, maar ook ski uitjes en natuurlijk een extravagante oud-en-nieuw viering! Kortom: een week waarin het vooral draait om te zien en gezien te worden.

    DE ROLLEN
    Ladies: 5/5 Er zijn helaas geen uitnodigingen meer voor de ladies.
    • Blair Genovese - Sempre - Miranda Kerr - Zakenvrouw - Pagina 2
    • Kamila Nayeli Daleshka - Canagan - Barbara Palvin - Vlogger - Pagina 4
    • José María 'Yasemin' Arguedas - Kian - Magdelena Zaleskja - Vlogger - Pagina 3
    • Riley Arizona Hilliard - Zusak - Gina Vaia - Blogger - Pagina 4
    • Cassandra Piper Lee - Miall - Katherine McNamara - Dochter van - Pagina 4


    Gentlemen: 5/5 Er zijn helaas geen uitnodigingen meer voor de gentlemen.
    • Vincent Malcolm Bray - Maslany - Ed Westwick - Zakenman - Pagina 1
    • Devin Killian Ivers - JC_ - Nicolas Simoes - Fotograaf - Pagina 3
    • Alex Gabriel Fernández - greenlight22 - Vini Uehara - Profvoetballer - Pagina 3
    • Pauly David Johnson - AdamSandler - Johnny Depp - Zakenman - Pagina 3
    • Christian Xavier Tremblay - FlREBlRD - Scott Eastwood - Zoon van - Pagina 3


    SNEL OVERZICHT
    USER
    Sempre
    Canagan
    Kian
    Zusak
    Miall
    Maslany
    JC_
    greenlight22
    AdamSandler
    FlREBlRD
    NAAM
    Chloë
    Jennifer
    Naomi
    Cheryl
    Matty
    Dore
    Saar
    Maaike
    Anouk
    Yu
    PERSONAGE
    Blair
    Kamila
    Yasemin
    Riley
    Piper
    Vincent
    Denvin
    Alex
    Pauly
    Christian
    AFWEZIG
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    17/10 - 22/10
    -
    15/10 - 18/10

    Het RPG zal beginnen bij de aankomst van onze personages. Het zal een selecte groep zijn en iedereen zal iedereen wel kennen, al is het maar uit de bladen. Sommige zullen dit zien als een weekje feesten, anderen zoeken misschien de rust op of willen bewijzen dat ze echt niet zo zijn als er altijd geschreven wordt.

    + Wanneer het speeltopic online komt zal ik een specifieker begin omschrijven. Daarnaast heb ik dan (als het goed is) ook de beschrijving van het landgoed afgerond.

    TOPICS
    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 20:35 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb volgende week vakantie dus genoeg tijd c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Vanaf maandag eigenlijk, maar ik weet niet of dat dan nog veel verschil maakt. ;3


    Oh oke hm, ja ik denk dat voor anderhalve dag er ook nog niet heel veel gepost zal worden. Ben in ieder geval aan het nadenken hoe we dit het beste kunnen doen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    In hoe grote groepen wilde je ze kennis laten maken?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ik zet vanavond nog even de mediaimpressie in mn rol, en dan kan ik vanaf dan inspringen (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zusak schreef:
    In hoe grote groepen wilde je ze kennis laten maken?


    3 personen. Dus groep A, B en C. Ja, er zijn 10 personen maar daar heb ik wat op gevonden.

    Groep A.
    Riley
    Vincent
    Pauly

    Groep B.
    Cassandra
    Kamila
    Devin

    Groep C.
    Blair
    Yasemin
    Chris/Alex*

    * Yu is t/m dinsdag afwezig en Maaike vanaf maandag. Groep C wordt daarom als het ware een groep van 4 personen; Twee personen die gewoon actief zijn en Yu en Maaike kunnen dan elkaar afwisselen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    3 personen. Dus groep A, B en C. Ja, er zijn 10 personen maar daar heb ik wat op gevonden.

    Groep A.
    Riley
    Vincent
    Pauly

    Groep B.
    Cassandra
    Kamila
    Devin

    Groep C.
    Blair
    Yasemin
    Chris/Alex*

    * Yu is t/m dinsdag afwezig en Maaike vanaf maandag. Groep C wordt daarom als het ware een groep van 4 personen; Twee personen die gewoon actief zijn en Yu en Maaike kunnen dan elkaar afwisselen.


    Ah ok helemaal top Chloë ^^ Chris en Blair aan een tafel.. Nice. Als het evt nodig is kan ik vanavond misschien nog wel ff meedoen als ik klaar ben met inpakken.


    I just caught the wave in your eyes

    RPG komt online om 6 uur ipv 5 uur. Sorry, moet nog het een en ander doen en het lijkt erop dat ik pas rond half 6 weer thuis ben. ):


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik moet zeggen dat ik ook niet weet hoe groot mijn mogelijkheid is van vanavond reageren, want ik moet zo wel werken.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    Ik moet zeggen dat ik ook niet weet hoe groot mijn mogelijkheid is van vanavond reageren, want ik moet zo wel werken.


    Begrijp ik, kijk maar even. Ik heb voor de inspringers ook al een reden voorbereidt, maar in groep C zal het sowieso niet heel erg snel gaan want Naomi is er vanavond denk ik ook niet en ik heb het ook best druk. Dat is ook de reden waarom ik ons allemaal in een groep heb gezet,


    When time and life shook hands and said goodbye.

    ^ Yappppp dus als iemand wil posten don't hold back c'; muuh waarom heb ik nog geen vaknatie ;'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SPEELTOPIC


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Moeten de personages perse op hun kamer zijn of mogen ze ook, als ze al klaar zijn, door het kasteel zwerven oid?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zijn er nog mensen die enige vorm van relatie willen met Piper? Ik denk dat ik vast een stuk schrijf, straks. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zusak schreef:
    Moeten de personages perse op hun kamer zijn of mogen ze ook, als ze al klaar zijn, door het kasteel zwerven oid?


    Maak er maar iets leuks van haha! Het maakt mij allemaal niet uit waar ze zijn zolang ze maar richting het diner gaan. (:

    Ik post zo en dan maak ik even een indrukkenlijstje


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Miall schreef:
    Zijn er nog mensen die enige vorm van relatie willen met Piper? Ik denk dat ik vast een stuk schrijf, straks. :'D


    Ik heb Riley? Maar zou niet weten hoe die twee elkaar kennen :')
    Weet iedereen eigenlijk al wie allemaal zijn uitgenodigd, of ontdekken ze dat pas tijdens her diner?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered