• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Goddamnit Mia!


    I've hurt you again. How foolish can one man be?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zo fijn dat je thee voor me had klaarstaan toen ik thuis kwam :3 je bent echt super lief


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    707 schreef:
    Ugh ik vind die killerclowns walgelijk. Er zijn mensen die serieuze fobieën hebben voor clowns, y'know. Bovendien kan men zich niet eens meer veilig voelen door iets wat "grappig" zou moeten zijn. Ik snap dat het voor Halloween is, maar A) in Nederland vieren wij geen Halloween en B) doe het ffs op de avond van Halloween en niet midden oktober. In dit opzicht ben ik blij dat ik 's avonds niet over straat hoef en dat ik blauwe band Taekwando heb :'D


    Ik vind ze dood eng.... Ik vind 'normale' clowns er eng uit zien. Echt vreselijk. Als ze het ooit bij mij flikken. Dan raak ik echt getraumatiseerd. Nee echt. Ik vind dat echt dood eng.... :X :(


    Treat People With Kindness

    Mijn username is zo asdfnkaslfdnakl. Ik kan alleen Mystic Messenger niet spelen, sinds ik me schuldig ga voelen als ik een andere route dan Yoosung neem, lol.


    26 - 02 - '16

    Nee opa, Trump heeft nooit de meeste stemmen in peilingen gehad. Oké opa.

    Volgens mij heb ik zojuist die gast zijn huiswerk gemaakt puur omdat ik zo makkelijk te vleien ben

    "Hey Jip jij bent goed in verhalen schrijven -" "WAT MOET IK DOEN IK SCHRIJF DING VOOR JE"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Barstende koppijn en energieloos. En ik moet nog de hele avond. Daaamn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heh. :3


    Caution first, always.

    Ohmygod Disneyland gaat door ik ben de meest blije persoon op aarde op dit moment

    Yep, ik mag echt niets meer thuis.

    En daar zijn de shitty emoties van de maand, heeej.


    Mhm?

    Naruto moet echt stoppen met tranen trekkers zijn.. met de afgelopen paar afleveringen zijn er gewoon teveel tranen gevloeid.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Waarom reageert die psychiater nou niet... ik heb volgende week dinsdag tijd, anders niet meer. Kom op. Ik wil praten over de medicatie, want ik wil wel beginnen, maar niet met die. En ik heb het nodig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er zijn toch best wel veel mensen bij mijn studie die ook op scouting zitten :Y)


    Stenenlikker