• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oke, toch 1 positief bericht vandaag.
    Het nieuwe pulled pork broodje van de Subway is heerlijk :3

    O MY FREAKING GODDD DE RITTERSPORT AARDBEI IS WEER TE KOOP!!!! HIER WACHT IK AL JAREN OP (yeah) (yeah)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 20:56 ]


    Op naar het Halloweensfeestje! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ga je het hele jaar zo doen? Serieus, ik heb helemaal niks fout gedaan. K*tkind.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    wat een interesse, lol. Grappig hoe dat allemaal ineens wegging toen je het nieuws kreeg dat ik nu een relatie heb.. Meisjes zijn geen lust object - ik werd niet vrienden met je om een lust object voor je te worden, maar goed; je maakt toch geen kans. Misschien eerst wel, maar het is over; snap dat dan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom is mijn laptop zo langzaaaaaaam.

    En waarom kan ik nergens een goede, werkende link voor OUAT vinden. De links van seizoen 6 episode 2 zijn verwijderd.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 21:26 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké, allemaal leuk en wel. Maar het is nogal hypocriet als beide partijen niet aangesproken worden...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Halloween-avond in Land van Ooit. I. Must. Go.


    She's imperfect but she tries

    HOE schrijf ik een paper, hoe schrijf ik dit paper??? Ik vind schrijven hartstikke leuk, totdat het daadwerkelijk goed en professioneel en wetenschappelijk en zo moet zijn, want dan bak ik er niks van. :/


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Hahahahaha hahaha yeah right.


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    Hahahahaha hahaha yeah right.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gibbs schreef:


    Op naar het Halloweensfeestje! c:

    You look amazing! ^^

    Wanneer je je geld uit wilt geven aan shit maar niet weet aan wat..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    (dance)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 22:28 ]

    Echt hoor. Als er morgen nog steeds geen reactie is dan faalt dit echt ongelooflijk echt wauw ik lach jullie uit. Je kan er veel zeggen maar goed geregeld en duidelijk is het er in ieder geval niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Zilvervisjes zijn echt de goorste dingen ooit


    Caution first, always.