• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Heb ik eindelijk weer eens inspiratie voor mijn verhaal, is mijn hoofd te moe om het uit te typen. Nice.

    Aragami lijkt me echt een geweldig spel. Echt Assassin's Creed stijl sluipen en moorden ^^

    I feel sad. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    nee niet meegaan naar schotland


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    En ik sta alweer 1,5 uur te wachten omdat er geen treinen naar Nijmegen gaan. Awesome.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien verdien ik het wel om me zo down te voelen. Misschien is het allemaal wel mijn eigen schuld. I don't know. Misschien doe ik het allemaal zelf wel. Verdien ik het niet me nog happy te voelen. Als de dingen die me happy behoren te maken me niet happy maken, wat is er dan mis met me? Alles, denk ik. Wist ik de oplossing maar.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik deed zo mijn best de hele dag positieve dingen in het LJH te zetten, maar ik kan in de ogen van mijn oma echt niets meer goed doen sinds mijn zusje het kind heeft. Pispaal voor de win.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 21:02 ]

    Gibbs schreef:
    Misschien verdien ik het wel om me zo down te voelen. Misschien is het allemaal wel mijn eigen schuld. I don't know. Misschien doe ik het allemaal zelf wel. Verdien ik het niet me nog happy te voelen. Als de dingen die me happy behoren te maken me niet happy maken, wat is er dan mis met me? Alles, denk ik. Wist ik de oplossing maar.


    Hé, hé, dat is niet waar. Slechte gedachten, maar onthoud, het zijn maar gedachten. *hugs* <3


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tatooine schreef:
    (...)

    Hé, hé, dat is niet waar. Slechte gedachten, maar onthoud, het zijn maar gedachten. *hugs* <3


    Thanks. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lizor schreef:
    En ik sta alweer 1,5 uur te wachten omdat er geen treinen naar Nijmegen gaan. Awesome.

    Boooh, dat is echt kut D:
    Kun je niet via Den Bosch? Is wel om, maar dan kom je hopelijk nog dichter bij je uiteindelijke doel...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik moet altijd mijn gevoelens aan de kant zetten. Ik had eens een keer gewild dat er ook eens aan mij gedacht werd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke ik moet echt, echt dit verslag vanavond af krijgen. *valt in slaap en wordt weer wakker* verslag...? Kan dat niet morgen? Er gaat maar een punt af?

    Ik ben echt dood op en het lijkt op dit moment niet eens een verkeerde keuze. Hmm


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    k*t leven....


    Treat People With Kindness

    Oké, mensen maken mij belachelijk omdat ik Overwatch op LoL vind lijken? Oké, mag ik mijn mening niet geven daarover of zo? Kijk hoe erg het op elkaar lijkt, alleen is Overwatch first person en LoL van bovenaf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe ga ik deze vakantie overleven..?


    — Inner peace, it's hard to find. —