• U N T I L      D A W N

    •••

    "A tiny butterfly flapping its wings today may lead to
    a devastating hurricane weeks from now."



    5 oktober 2015. Het leek een normale avond te worden voor de vriendengroep. Zoals ze elk jaar een aantal keer deden, gingen ze naar een vakantiehuis van iemand uit de groep. Buiten het ouderlijk zicht deden ze hier van alles, natuurlijk met de nodige hoeveelheid alcohol erbij. Uiteindelijk kwam iemand op het idee om voor hun nieuwste lid, Jack, een dare te verzinnen. Dares zijn gebruikelijk in de groep, van onschuldige voorstellen als “probeer de nieuwe chips smaak” tot “ren naakt een rondje rond het huis”. Jack kreeg de uitdaging om in te breken bij de boerderij van Joseph Anderson, een man die erom bekend stond om gewelddadig te reageren wanneer iemand zonder toestemming zijn land betrad. En niet alleen dat, Jack moest het ook verkleed als een clown doen. Zo gezegd, zo gedaan. De groep maakte zich klaar en ging op weg naar de boerderij, die grensde aan de rand van het bos. Eenmaal bij het bos wachtten de vrienden op een afstandje, terwijl Jack het terrein betrad. Al snel klonk er geschreeuw uit het huis, waardoor de vriendengroep dacht dat Jack's dare gelukt was. Die gedachte sloeg snel om in twijfel toen het geschreeuw bleef aanhouden. Uiteindelijk gingen ze zelf ook richting de boerderij. Ze raakten nog ongeruster toen daar niemand was. Jack niet. De eigenaar niet. De hele plaats bleek verlaten te zijn. De vrienden zochten twee dagen lang naar hem, en schakelden uiteindelijk ook de politie in, maar tot vandaag de dag is er nog steeds geen spoor van beide mannen gevonden.

    Één jaar later: 31 oktober 2016. Halloween. De vriendengroep maakt zich opnieuw klaar om naar het vakantiehuis te gaan, waar ze niet meer geweest zijn sinds Jack’s verdwijning. Al snel blijkt dat ze niet zo alleen zijn als ze denken. Een killer in een clownsmasker sluipt in de bossen rond het huis en dat is pas het begin van de ellende...


    “We were just playing a joke. It was supposed to be funny.”


    • Rollen
    Vol!
    User — Naam — Leeftijd — Status/rol — FC — Pagina

    Jongens
    Byers — Gabriel Nye Arendse — 21 — The Brains — Cykeem White — Pagina 3
    JC_ — Daniel Cayden Lawley — 20 — The Hothead — Diego Barrueco — Pagina 3
    Kian — Alexis Bailey Wallace — 19 — The Joker — Kian Lawley — Pagina 4
    Sigil — Connor Levi Wyatt — 22 — The Party Animal — Jack Falahee — Pagina 4
    Maslany — Brontes King Sawyer — 21 — The Parent — Tyler Posey — Pagina 4
    Cotrona — Elijah Jamal Lockwood — 23 — The Leader — Toni Mahfud — Pagina 3

    Meisjes
    Zusak — Charlotte Dakota Niven — 20 — The Sweetheart — Carmella Rose — Pagina 2
    Provoke — Scarlett Elle Berkeley — 21 — The Princess — Bryden Jenkins — Pagina 3
    Douceur — Abigail Ruby Johnson — 20 — The Responsible One — Bridget Satterlee — Pagina 3
    HeyitsGraham — Layla Victoria Wilson — 19 — The Slut — Claire Julien — Pagina 3
    Miall — Robin Bree Moore — 20 — The Bitch — Sophie Turner — Pagina 4
    Canagan — Jazmín Valeria Fuensanta — 22 — The Rebel — Diana Melison — Pagina 4

    • Lijstje
    Naam:
    Leeftijd: 18 — 23 (college leeftijd, basically)
    Status in de groep: de leider, de joker, de slut. Dit klinkt misschien dom, maar we willen ervoor zorgen dat niet alle personages hetzelfde zijn. *
    Uiterlijk: Denk eraan dat 35-jarige modellen/acteurs moeilijk een 18-jarige kunnen spelen. Kom dus niet af met een 20-jarige Jensen Ackles, want dat zullen we niet goedkeuren.
    Innerlijk: Niet enkel in puntjes!
    Geschiedenis:
    Relaties: Met andere personages + hoe is je personage bij de groep terecht gekomen. Groeide hij/zij met hen op of was hij/zij eerst een vriend van een vriend.
    Extra: Likes, dislikes, seksualiteit, hobby's...

    *
    The baby
    The parent
    The joker
    The planner
    The party animal
    The slut/flirt
    The asshole
    The leader
    The brains
    The angry one/hothead
    The chilled one
    The bitch
    The therapist
    The sweetheart
    The dramaqueen
    The responsible one
    The princess
    The rebel
    ...

    • Regels
    — De huisregels gelden altijd.
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Perfecte personages bestaan niet. Iedereen heeft flaws. Lees de andere rollen ook eerst, zodat we geen drie stoere, dominante jongens hebben en één nerdje, om even een voorbeeld te geven.
    — Enkel Cheryl, Zusak, en ik, Byers, maken nieuwe topics aan. Vragen kunnen ook aan ons gesteld worden.
    — Deze RPG is horror-themed, dus als je daar gevoelig aan bent is deze RPG misschien niks voor jou. Als bijgevolg is de RPG dan ook 16+.
    — Naamsveranderingen en afwezigheden doorgeven, alsjeblieft.
    — Er staat geen deadline op het afwerken van rollen, maar het spreekt voor zich dat je geen maand moet wachten tot je rol af is. We hopen dat alle rollen klaar zijn op het moment dat we het speeltopic openen.
    — De killer wordt enkel bestuurd wanneer wij dat willen en andere griezelige dingen gebeuren ook met onze toestemming zodat er niet te veel tezelfdertijd gebeurt. Voorstellen mogen altijd gedaan worden.

    Praattopic

    Based on Until Dawn doh.
    ©Supermassive Games, Sony Computer Entertainment, Zusak & Byers.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 20:37 ]


    kindness is never a burden.

    Alle rollen zijn goedgekeurd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dang it, why did I miss this ;-;.
    Zou je me kunnen inlichten als er heel misschien een rol vrij zou komen? c:


    How far is far

    Wie heeft wat al met wie? Ik raak het overzicht een beetje kwijt. Tot nu toe heb ik voor Robin alleen een relatie met Bailey, verder is ze nog vrij. Roept u maar, ik weet het ook niet meer.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Wie heeft wat al met wie? Ik raak het overzicht een beetje kwijt. Tot nu toe heb ik voor Robin alleen een relatie met Bailey, verder is ze nog vrij. Roept u maar, ik weet het ook niet meer.


    Volgens mij had ik wat in het praattopic gezet bij Robin ( had je geen lijstje gezet?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Santorski schreef:
    Dang it, why did I miss this ;-;.
    Zou je me kunnen inlichten als er heel misschien een rol vrij zou komen? c:


    Natuurlijk (:


    kindness is never a burden.

    MT, I can always take an asshole als het nog mag! haha


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zal er morgen, als ik internet op laptop heb, even naar kijken c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Santorski schreef:
    Dang it, why did I miss this ;-;.
    Zou je me kunnen inlichten als er heel misschien een rol vrij zou komen? c:


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Wat zouden jullie leuk vinden wat voor personage er nog bij komt? :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dylan Josh Woods

    Do you ever wish you could unmeet someone?




    Naam
    Dylan Josh Woods

    Leeftijd
    Negentien

    Status
    The asshole

    Innerlijk
    Sarcastische humor • bescheiden • eerlijk • jaloers • onzeker • gemeen • luidruchtig • volhoudend

    Dylan is nooit echt goed begrepen in zijn omgeving, hij begreep zich zelf niet eens. Hij is nogal onzeker van binnen ook al zou je dat niet zeggen, hij vindt het dan ook het makkelijkst om het op andere te schuiven.
    Dylan is door zijn onzekerheid ook erg jaloers en vergelijkt zichzelf altijd met andere, Dylan praat liever niet over hoe hij zich voelt en is nogal gesloten. Hij houdt liever zijn gevoelens voor zich.
    Soms is Dylan wat luidruchtiger dan hij werkelijk zou willen zijn, hij komt daardoor asociaal over en alsof hij lak heeft aan de regels maar op feestjes lijkt hij daardoor juist gezellig en enthousiast. Dylan is iemand die volhoudt als hij iets wilt en is erg ambitieus in de dingen waar hij naar verlangt.


    Uiterlijk
    –– Geblondeerde, halflange haren.
    –– Bruine ogen.
    –– Heeft enkele tattoo's waarvan een duidelijk op zijn nek.
    –– Een oorbel in zijn rechteroor.
    -– Kledingstijl is nogal casual maar ook wel erg trendy.
    –– Heeft nogal licht aangetaste tanden.
    –– Ruikt sterk naar mannendeo.
    –– Draagt graag petjes of beanies.

    Geschiedenis
    komt.
    Relatie
    Extra
    Likes; Gamen, roken, TV-series, vakantie's, blowen, autorijden, vrouwen.
    Dislikes: School, shoppen, vervelen, katten.



    Everything is illuminated by the light of our past.

    E m m a      S y d n e y      v a n      d e r      W o o d s e n

    Iquote.

    NAAM
    Emma Sydney van der Woodsen

    LEEFTIJD
    Negentien

    STATUS IN GROEP
    The princess


    INNERLIJK
    ESTJ-A, extravert, observant, not a leader but also not a follower, stubborn, doesn't like to get her hands dirty, dedicated, forgets surroundings when focussed on something, sticks to her principles, likes challenges, dislikes chaos, doesn't sugarcoat, vengefull, gets annoyed when things don't go her way, reliable, good at organizing things, doesn't stress easily, judgemental, cares a little bit too much about her social status, can stay angry for a long loooooong time, practical, no nonsense kind of girl, doesn't like to depend on others, can come across as cold, is rather alone than in bad company , doesn't mind being in the spotlights at all


    UITERLIJK
          Lengte 1.70 meter
    Lichaam slank, lichtelijk curvy
    Huid blank
    Haar lichtblond
    Ogen hemelsblauw
    Gezicht fijn, smalle neus, volle lippen
    Overig


    FAMILIE & GESCHIEDENIS
    text .


    RELATIES
    text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text
    EXTRA
    Guilty pleasures
    candy corn
    Fear
    Likes
    heels, shopping, winning, contests, hockey, figureskating, debats, fashion, parties
    Dislikes
    dirt, camping, indecisive people
    Quirks
    Addictions
    Talents
    breaking things
    Sucks at
    Other

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 22:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    --> slotje op aanvraag


    in love with the fictional characters, I'm sorry