• Want het is weer eens tijd voor mijn jaarlijkse username-verandering! Deze keer moet de kleine hobbit plaatsmaken voor mijn favoriete pony: Fluttershy.
    Fluttershy vertegenwoordigt het element van vriendelijkheid/kindness in de serie waar ik tijdens het leren een enorme verslaving aan heb ontwikkeld: My little pony.
    So please welcome: Fluttershy ^^




    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 12:56 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    noooooooooo bes nooooooooooooooooo.
    ik herken je niet meer. het is een zeer leuke naam maar hey, frodo lag net zo goed opgeslagen in m'n geheugen. :o


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahaha dat jij die naam neemt. Grappig. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ahavah schreef:
    noooooooooo bes nooooooooooooooooo.
    ik herken je niet meer. het is een zeer leuke naam maar hey, frodo lag net zo goed opgeslagen in m'n geheugen. :o


    Hahaha sorreeeh D: maar je kent me toch, ik ben veel te gehecht aan mn hobbit-naam, die komt snel weer terug (;
    @Maia: care to explain? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wow. Hoelang heb jij Frodo wel niet gehad?
    Ik vind hem wel heel leuk. Misschien als iedereen weer bezig is met pony's, dat Alwin plotseling terugkomt, haha.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tony schreef:
    Wow. Hoelang heb jij Frodo wel niet gehad?
    Ik vind hem wel heel leuk. Misschien als iedereen weer bezig is met pony's, dat Alwin plotseling terugkomt, haha.



    Wow Alwin met zijn rainbowdash-verslaving, dat is lang geleden! En ik denk dat ik Frodo opgeteld al langer dan 4 jaar heb hehe, stiekem mis ik hem nu al


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    FIuttershy schreef:
    (...)

    Hahaha sorreeeh D: maar je kent me toch, ik ben veel te gehecht aan mn hobbit-naam, die komt snel weer terug (;
    @Maia: care to explain? (:


    Maar ... maar ik ben nog altijd aan het bekomen van Chip. :o Niet dat deze niet leuk is, though, het is gewoon raar, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MLP-hype war flashbacks whoaaaah.

    Maar wow, een andere naam dan Frodo is toch wel even flink wennen, hahaha. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ahavah schreef:
    (...)

    Maar ... maar ik ben nog altijd aan het bekomen van Chip. :o Niet dat deze niet leuk is, though, het is gewoon raar, haha.


    Haha Chip is ook al een jaar geleden! Ik zou bijna bang zijn om mijn username te veranderen om jou anders een trauma te bezorgen :'D

    @Jip: geraak er maar niet al te gewend aan, Frodo's vakantie is maar kort

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 13:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat is echt heel erg wennen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik je profiel de komende dagen nogal vaak bezoek, is dat omdat ik niet meer weet wie je was :'D Frodo = Bes = Frodo = Bes (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Arme mensjes, jullie zijn allemaal zo in de war nu :'D ik voel me bijna schuldig. Bijna. (krul)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 14:06 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het een leuke naam (:

    BEEES! WAT DOE JE NOU?!
    Damn dat wordt wennen. :') maaaaaaaar, I do like it!^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FIuttershy schreef:
    (...)

    Haha Chip is ook al een jaar geleden! Ik zou bijna bang zijn om mijn username te veranderen om jou anders een trauma te bezorgen :'D

    @Jip: geraak er maar niet al te gewend aan, Frodo's vakantie is maar kort


    Aaaaaw neen, dat is oké, hoor. (krul) Het is gewoon heel, heel erg wennen, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw, dat wordt wennen!


    Every villain is a hero in his own mind.