• CRÈME DE LA CRÈME - SPEELTOPIC

    Alle uitnodigingen zijn verstuurd, het RPG zit dus vol!
    Al twintig jaar organiseert de familie Monterigne hét evenement van het jaar en ook dit jaar zijn de uitnodigingen uitgedeeld. Ben jij een van de gelukkigen die 27 december 2016 tot en met 2 januari 2017 vrij heeft gehouden en aanwezig zal zijn tussen deze exclusieve verzameling van vrijgezellen?

    Gedurende een week zullen bekende it-girls en rijke bachelors uit de hele wereld zich verzamelen op het landgoed van de familie in de Franse Alpen. Er staat een bal gepland, maar ook ski uitjes en natuurlijk een extravagante oud-en-nieuw viering! Kortom: een week waarin het vooral draait om te zien en gezien te worden.


    SNEL OVERZICHT
    USER
    Sempre
    Canagan
    Kian
    Zusak
    Miall
    Maslany
    JC_
    greenlight22
    AdamSandler
    FlREBlRD
    NAAM
    Chloë
    Jennifer
    Naomi
    Cheryl
    Matty
    Dore
    Saar
    Maaike
    Anouk
    Yu
    PERSONAGE
    Blair
    Kamila
    Yasemin
    Riley
    Piper
    Vincent
    Denvin
    Alex
    Pauly
    Christian
    AFWEZIG
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    17/10 - 22/10
    -
    15/10 - 18/10

    Het begin:
    27 december: Het is zeven uur 's avonds en de gasten zijn gearriveerd. Een paar missen er nog wegens wat op onthoudt op het vliegveld (voor de inspringers). Over een halfuurtje wordt het diner geserveerd en de plaatsen zijn al verdeeld. Aan tafel A. zitten Riley, Vincent en Pauly, aan tafel B. zitten Cassandra, Kamila en Devin en aan tafel C. zitten Blair, Yasemin, Chris en Alex.

    Onze personages hebben bij binnenkomst al een privé kamer toegewezen gekregen en zullen daar nu waarschijnlijk bevinden. Het diner is hét moment om een eerste indruk te maken, so dress to impress! Daarnaast liggen er ook vragenkaartjes op de tafel om een gesprek op gang te krijgen.
    Enjoy!


    Het kasteel | De kamers | De eetzaal | De bar

    TOPICS
    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 20:40 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Christian Xavier Tremblay
    ‘You must give everything to make your life as beautiful as the dreams that dance in your imagination.’
    31 • Zoon van en theater eigenaar • Suit • Bar met Devin

    Aandachtend bekijk ik Devin's gelaatstrekken, en neem ze goed in me op. Dat klonk eng, maar je snapt vast wat ik bedoel. Maar zeg nou zelf, niemand kan ontkennen dat hij een bijzonder aantrekkelijke man is.
          ‘Ik ben ook niet echt opzoek naar een relatie al zou het mooi meegenomen zijn. Ik vond dit event wel interessant want ik ben opzoek, naar inspiratie voor een eventuele volgende fotoshoot.’ Ik knik en wrijf bedenkelijk over mijn kin met mijn wijsvinger.
          ‘Als je iemand zoekt om mee te brainstormen, je weet mij vast wel te vinden,’ bied ik hem mijn hulp aan en glimlach hartelijk naar hem. Ik kijk hem belangstellend aan en kantel mijn hoofd wat naar links. Na mijn notenallergie verhaal, moet de man tegenover mij zowaar lachen, in plaats van zijn ogen te rollen, wat ik in eerste instantie had verwacht.
          ‘Je hoeft geen sorry te zeggen mate, nu weet ik dat ik je geen noten moet geven.’ Mijn ogen worden even wat groter, ben ik nu dirty minded dat ik aan heel andere noten denk?
          ‘Uh nou ja, het hangt ervan af wat voor soort noten je me geeft.’ Wauw Chris. Wauw. Beste opmerking van 2016 tot zoverre. Nu denkt Devin vast dat ik een één of andere rare doordenker ben. ‘Ik bedoel.. Je weet wel, tegen sommige noten kan ik wel.’ And you better stop talking now.
          ‘Wie geeft er om populariteit? Ik vind je boeiend, dat is iets.’ Die woorden laten me glimlachen en ik knik zachtjes. Zit hij nu met mij te flirten? Of trek ik te snel conclusies of is hij gewoon vriendelijk aan het zijn? Wie weet... ‘Ik had wel een fijn gezeldschap al ben ik toch meer fan van in de kroeg zitten. Piper Lee en Kamila Daleshka waren mijn gezelschap, inderdaad een vriendin van Yase. Fijne meiden, maar ik ben ervan overtuigd dat je ze nog wel zal spreken binnenkort.’ Ik frons een beetje.
          ‘Misschien, die Piper lijkt me een aardige meid, Kamilla trouwens ook. Aan de andere kant vind Yase me volgens mij helemaal niets, dus dat wordt nog wat.’
          ‘Vind je het erg? Ja mag ook best één als je wilt.’ Ik schud mijn hoofd en zie hoe hij zijn aansteker tevergeefs zoekt. Ondertussen neem ik de sigaret van hem aan en stop hem tussen mijn lippen.
          ‘Hier.’ Ik haal er eentje uit mijn zak en steek zijn sigraret voor hem aan en daarna die van mij. ‘Wil je anders even een luchtje scheppen? Het wordt hier een beetje warm, en volgens mij zak ik verderop ergens een balkon.’ Ik pak mijn glas whiskey en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 12:42 ]


    I just caught the wave in your eyes


    DEVIN KILLIAN IVERS
    Photographer , At the pub , With Christian



    Christian fronste even bij mijn woorden   ‘Misschien, die Piper lijkt me een aardige meid, Kamilla trouwens ook. Aan de andere kant vind Yase me volgens mij helemaal niets, dus dat wordt nog wat.’ ik trok mijn wenkbrauwen op, zover ik me nog kon herinneren flirtte Yase met iedereen op de fotoshoot set, dus dat zou me eerder gaan verbazen.    Gelukkig vond Christian het geen probleem dat ik rookte en nam zelf ook een sigaret aan, ‘Hier.’ Met deze woorden haalde hij een aansteker uit zijn zakken en lichtte mijn peuk aan. "Thanks, mate." grijnsde ik waarna ik een trekje nam van mijn sigaret en de rook even in mijn longen liet circuleren vooraleer ik het weer uitblies. Mijn blauwe kijkers liet ik weer over Christian glijden die ook de sigaret tussen zijn volle lippen aanstak. ‘Wil je anders even een luchtje scheppen? Het wordt hier een beetje warm, en volgens mij zag ik verderop ergens een balkon.’ Een voorstel dat ik niet afsloeg, echter vroeg ik de barman wel gewoon achter de fles whiskey want ik had het gevoel dat het leuk ging worden vanavond, en daar hoorde natuurlijk drank bij. Eens ik de fles in handen had - en eerder op een alcohol verslaafde leek dan een fotograaf- Keek ik weer naar Christian." Is goed, ik ben wel eens benieuwd naar het zicht vanaf hier en zo veel meer." zei ik speels waarna ik alvast richting het balkon liep. Ik was nu eenmaal een flirt en uit hoeverre ik kon opmaken was Christian ook mooi met mij aan het flirten. Eens ik aan het balkon aankwam legde ik de fles drank op een tafeltje en liep naar het balkon einde toe waar ik een mooi zicht had van het dorpje waar we waren, de lichtjes leken net sterren aan de donkere hemel en hoewel ik het fantastisch mooi vond haalde ik mijn camera niet boven, ik wilde van het moment genieten zoals het was. Ik nam nog een trekje van mijn peuk en leunde met mijn voorarmen even op de balustrade. "Frankrijk heeft toch de mooiste plekjes, vind je niet?" ik liet mijn blik weer op Christian vallen.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Xavier Tremblay
    ‘You must give everything to make your life as beautiful as the dreams that dance in your imagination.’
    31 • Zoon van en theater eigenaar • Suit • Bar met Devin

    Devin neemt de fles whiskey mee, die hij op aandringen meekrijgt van de barman. Het ziet er wel mooi uit zo, een professionele fotograaf met een grote fles whiskey in zijn hand in plaats van een camera met een enorme zoomlens.
          ‘Is goed, ik ben wel eens benieuwd naar het zicht vanaf hier en zo veel meer.’ De dubbelzinnigheid van deze woorden bezorgen mij kippenvel, daarbij kwam het er ook nogal speels uit. Blozend kijk ik hem aan, gelukkig is het licht gedimd en kan hij het hopelijk niet zien. Ik ga de man voor richting het balkon, wat ik op de heen weg had gezien, en neem een diepe teug adem. De frisse lucht en de koelte van de avond, maken mijn aangeschoten hoofd iets minder aangeschoten. Ik neem het uitzicht goed in me op, die trouwens fenomenaal is, terwijl ik even geniet van de stilte en de rust.
          ‘Frankrijk heeft toch de mooiste plekjes, vind je niet?’ Ik laat mijn blik afdwalen richting Devin en knik.
          ‘Inderdaad, dit is totaal anders dan New York City...,’ zeg ik zachtjes en kijk Devin met een glimlach aan. Door een hand door mijn haar te halen, wordt mijn al enorm warrige kapsel nog warriger. Voorzichtig neem ik de fles whiskey van hem over, na gevraagd te hebben of ik een slok mag. Een beetje lomp neem ik gewoon rechtstreeks uit de fles een paar slokken, voordat ik hem op een bijzettafeltje neerzet. Als ik niet al aangeschoten was geweest, had ik het nooit zo gedaan.
          ‘Dus... Zo te horen kende je Kamilla en Yase al, maar wat vindt je van de rest van het gezelschap?’ Ik kijk hem nieuwsgierig aan. Ondertussen sta ik wat tegen Devin aan, terwijl ik met mijn ellebogen op de balustrade leun en van het uitzicht geniet, terwijl ik zo nu en dan naar Devin blik, vanuit mijn ooghoek.


    I just caught the wave in your eyes

    José María 'Yasemin' Arguedas
    Peruan girl • Vlogger/ Prankster • @The table with awesome new eyecandy, seeking for something to drink. •

    If you don't think I am a princess, than you are goddam right.
    I don't need to wear a crown to be called a Queen.'



    Wake & Slay


    Ik wist algauw weer boven water te komen, waar ik in lachen uitbarsten bij het beeld van de verzopen kat voor me. Alex was tot aan zijn onderbroek aan, doorweekt. Hij dacht toch zeker niet dat iemand als ik, hem zonder straf mijn naakte lichaam liet zien. Ik had heus wel zijn genietende blik op me gezien. Hij had namelijk niet bepaald geheim van gemaakt, dat hij me reuze knap vond. Kon ik begrijpen natuurlijk. Wie wilde nou niet een hapje Yase hebben.
    ‘You ruined my suit.’ Mompelde hij, maar in plaats van een chagerijnige hark te zijn, begon ook hij zijn kledij uit te trekken. Ik floot plagend met mijn vingers in mijn mond, toen hij zijn overhemd over zijn hoofd trok. Abs all the way. Ik viel daar dan ook behoorlijk voor. Het zal dan ook niet de eerste keer zijn dat ik er een voelde. Ik hield wel van wat braille lezen. Wiebelwenkbrauw.
    'Had je me niet op zijn minst de tijd kunnen geven om mijn schoenen uit te doen.' lachte te jongen, waar ik meteen kinderachtig mijn hoofd schudden. ‘NOOOOPEEE.’ Vervolgde ik dan ook, waar ik mijn tong uitstak. Oke misschien was ik ook wel een eerste klas kleuter, maar ik had drank op. Respect. Dat ik nog kon zwemmen was een mirakel. Misschien was dat ook wel de reden dat ik Alex nog vast hield.
    ‘I like you’re spirit.’ Vervolgde de man, voor hij me dichter naar zich toe trok. Waarschijnlijk om mijn bewbs te voelen. De perv. Ik heb je wel door, maar ik vergeef het je.
    ‘Je herinnert je echt niks hé?’ vroeg hij; wat een frons op mijn gezicht bezorgde. ‘Wat herinner ik me niet?’ begon ik dan ook, voor ik hem een zachte por verkocht.
    ‘Dat ik mijn mobiel nog in mijn zak heb liggen en nu niet een selfie met jou kan maken in het water, want daar kan ik wel iets voor regelen hoor. My fans will love you..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    DEVIN KILLIAN IVERS
    Photographer , At the pub , With Christian




    Christian knikte instemmend ‘Inderdaad, dit is totaal anders dan New York City...,’ zei de man zacht en glimlachte me toe. Kort haalde hij dan ook zijn hand door zijn donkerblonde haren waardoor deze warrig komen te staan. Christian nam een teug whiskey van de fles en ik beet even zachtjes op mijn lip.     ‘Dus... Zo te horen kende je Kamilla en Yase al, maar wat vindt je van de rest van het gezelschap?’ vroeg hij me nieuwsgierig en ik dacht even na. " Nu ja, ik ken Piper en Riley ook erg fijne dames. Verder is het voornamelijk een aantrekkelijk gezelschap met hier en daar iemand die zeker mijn blik vangt. " grijnsde ik naar Christian, met de hint dat ik hem aantrekkelijk vind. " Ik denk dat deze week wel erg bijzonder word " besloot ik waarna ik de fles whiskey nam en deze tegen mijn lippen zette. Na nog een goede slok genomen te hebben, voelde ik me ook al lichtjes in het hoofd worden, maar niet dat ik zat was. Ik leunde ietsje tegen de man aan. " En jij, wat is jouw indruk over de mensen hier?" Mijn hand raakte zijn hand subtiel aan terwijl ik mijn blik weer naar het uitzicht richtte al kon ik het niet laten om af en toe eens naar Christian te kijken.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ALEX GABRIEL FERNÁNDEZ

    26 | Soccerplayer | Heading to diner | Outfit - sunglasses



    Bij elke beweging die Yase maakte volgden Alex zijn ogen de jongedame, hij deed hard zijn best om zijn ogen bij haar hoofd te houden, maar Yase had nu eenmaal een paar afleidingen op het moment. Alex zijn ogen wisten elke keer naar beneden te glijden. Het was niet eens perse dat Alex het genant vond dat hij er naar keek, hij was een man dat was de mannelijke reactie. Echter leek Yase ook enigzins te reageren op Alex zijn lichaam, wat een tevreden glimlach op zijn lippen tevoorschijn liet komen. Hierna keek hij de jongedame even echt aan. Die net haar tong naar Alex uitstak. Alex schudde lachend zijn hoofd, het viel wel op te merken dat Yase in tegenstelling tot Alex al vrij veel op had. Alex maakte zoiets nooit echt iets uit, eigenlijk vond hij het vaak juist wel grappig om te zien hoe mensen zich raar gedroegen. Het leukste deel was dan vaak nog dat hij ze de volgende dag mocht vertellen wat voor gekke dingen ze hadden gedaan.
    Toen Alex de jongedame vroeg of ze zich echt niks herinnerde, of ze hem niet herinnerde keek ze hem raar aan wat voor Alex genoeg zei. Hij wist niet of hij er nog iets mee moest doen, hij kon haar nog wel even laten hangen. Aan de andere kant wou hij haar ook wel eens vertellen wat ze nou precies vergeten was, iets waar Alex zich misschien toch wel een tikkeltje beledigd over voelde. Alex droeg toch dat kleine beetje arrogantie bij zich en had wel verwacht dat de jongedame hem nog zou herkennen, sinds hun ontmoeting enkele maanden geleden was. Het was niet iets van jaren geleden, slechts enkele maanden.
    In plaats van echt op Alex zijn vraag in te gaan begon Yase over iets anders, zodra ze het woord mobiel liet vallen voelde Alex een vlaag van paniek. Zijn mobiel, had hij zijn mobiel in zijn zak zitten toen Yase hem mee had getrokken in het zwembad? Alex wou al weer naar de kant zwemmen toen de jongeman een heldere ingeving had, nee het ding had niet in zijn zak gezeten. Alex had het een geweldig goed idee gevonden om zijn mobiele telefoon op zijn kamer te laten, zodat hij wel sociaal met anderen moest zijn en niet steeds zijn mobiele telefoon checkte. In de tussentijd praatte Yase over een selfie maken voor haar fans. 'Fans hoeven niet elk klein detail van je leven te weten.' Zei Alex, waarna hij een hand door zijn natte haar heen haalde. 'Vooral als je het zelfs niet eens weet.' Voegde jongeman er nog plagend aan toe, maar hij was niet van plan om echt te noemen waar hij hier mee op doelde. Alex had besloten om Yase nog even zoekende te laten.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Christian Xavier Tremblay
    ‘You must give everything to make your life as beautiful as the dreams that dance in your imagination.’
    31 • Zoon van en theater eigenaar • Suit • Bar met Devin

    Die paar glazen whiskey beginnen nu toch ook wel in te werken. Mijn hoofd voelt een stuk lichter dan voorheen, bovendien voel ik ook dat ik een stuk losser begin te worden en meer ontspan.
          ‘Nu ja, ik ken Piper en Riley ook erg fijne dames. Verder is het voornamelijk een aantrekkelijk gezelschap met hier en daar iemand die zeker mijn blik vangt.’ Ik kijk Devin aan en zijn speelse grijns ontgaat me zeker niet. Normaliter zou ik waarschijnlijk gebloosd hebben, maar door de alcohol ben ik wat moediger en ik grijns speels terug. ‘Ik denk dat deze week wel erg bijzonder wordt.’ Ik knik instemmend en zie hoe hij de fles whiskey aan zijn lippen zet, en geintrigeerd volg ik zijn bewegingen. Zijn lichaam drukt 'ie lichtjes tegen de mijne aan, waardoor ik zachtjes op mijn onderlip bijtend op hem neerkijk. Niet dat ik zoveel langer ben, hoogstens vijf centimeter, misschien wel minder. ‘En jij, wat is jouw indruk over de mensen hier?’ Ik voel hoe zijn hand, kort de mijne aanraakt. Hierdoor lijkt er wel een soort schokje door mijn lichaam heen te gaan. Zo nonchalant mogelijk haal ik mijn schouder op, terwijl ik op mijn beurt wat dichter op Devin ga staan.
          ‘Nou... Ik ken maar vrij weinig mensen hier, eigenlijk op dit moment... Alex? Die voetballer, vind hem wel aardig. Yase heb ik je al over verteld, Pauly en Blair. Pauly is een soort collega en Blair is wel een leuk verhaal, maar ik zal het je besparen, laten we het erop houden dat we niet de beste vrienden zijn.’ Ik lach zachtjes en kijk Devin met een iet wat uitdagende blik aan. ‘De rest moet ik nog leren kennen, maar volgens mij gaat het niet veel beter worden dan onze ontmoeting.’ Mentaal geef ik mezelf een schouderklopje, well done Christian. Ik trek wat aan mijn stropdas, zodat 'ie een tikkeltje losser komt te zitten, en open een knoopje van mijn overhemd. Jeetje, wat is het hier warm.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 12:05 ]


    I just caught the wave in your eyes

    R i l e y      A r i z o n a      H i l l i a r d
    23 || DINING ROOM, TABLE A || BLOGGER || OUTFIT

    oh, go deepthroat a cactus

    Verveeld leunde Riley tegen de bar terwijl ze van haar tweede cocktail sipte. Ze had verwacht dat het "feest" wat later op de avond saai zou zijn, als het ze op het eten van het diner af moest gaan, maar tot haar verbazing stond er een behoorlijke voorraad alcohol klaar. Nu zeiden ze altijd dat drinken op een lege maag slecht was, maar daar had ze maling aan. Ze hoopte wel dat ze niet elke avond hetzelfde soort eten voorgeschoten kregen, het was niks voor haar. Al dat fancy eten was niet zo haar ding, gaf haar maar gewoon streetfood and she would be a happy girl. Het was ook niet zo zeer víés te noemen, afgezien het hoofdgerecht, maar het was gewoon niet haar ding. Goddank was het dessert wel hemels.
          Terwijl ze verder dronk van het alcoholische drankje, dacht ze aan haar deal met Pauly. Eerlijk? Als hij zou winnen zo het niet eens zo verschrikkelijk zijn (afhankelijk van wat ze allemaal moest doen van hem), het was in elk geval een interessant onderwerp voor haar blog.
          'Hey,' hoorde ze toen plots iemand met een Brits accent zeggen. 'Piper.' Riley keek op zag en zag een roodharige jongedame staan. Ze kwam haar vaag bekend voor, maar ze kon er zo geen naam op plakken. 'Riley,' glimlachte ze, waarna ze kort een rode lok van Piper rondom haar vinger wond. 'Je hebt geweldig haar.' Beter dan haar saaie blonde lokken. Vanuit haar ooghoeken zag ze Pauly staan, wat haar op een idee bracht. 'Zeg Piper, wil je mij helpen met iets?'


    sorry voor de crappy post


    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 15:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    DEVIN KILLIAN IVERS
    Photographer , At the pub , With Christian




    Christian grijnsde even speels terug naar me terwijl ik voelde hoe de Whiskey goed in mijn systeem begon te werken, de hoeveelheid die ik nu binnen had kon je goed vergelijken met vijf glazen en dan begon mijn hoofd toch licht aan te voelen.     ‘Nou... Ik ken maar vrij weinig mensen hier, eigenlijk op dit moment... Alex? Die voetballer, vind hem wel aardig. Yase heb ik je al over verteld, Pauly en Blair. Pauly is een soort collega en Blair is wel een leuk verhaal, maar ik zal het je besparen, laten we het erop houden dat we niet de beste vrienden zijn.’ ratelde hij en lachte zacht al sprak zijn blik wel boekdelen. Christian keek iets op me neer al had ik er geen erg in en daarbij had ik ook wel iets voor mannen die iets langer dan mij waren. ‘De rest moet ik nog leren kennen, maar volgens mij gaat het niet veel beter worden dan onze ontmoeting.’ een glimlachje krulde zich om mijn lippen waarna ik mijn blauwe ogen richtte op zijn bewegingen, de manier waarop hij zijn stropdas wat los trok en vervolgens een knopje van zijn hemd opende waarbij een beetje van zijn gespierde torso kwam buitenpiepen. Kort likte ik even over mijn lippen waarna ik Chris uitdagend aankeek. De alcohol had er trouwens al voor gezorgd dat ik geen schaamte meer had waardoor ik de man even speels bij zijn das nam alsof hij een hond aan de leiband was en ik zijn baas. "Need some help with that?" ik grijnsde mijn witte tanden bloot en trok Chris wat dichterbij zodat onze hoofden amper nog 5 centimeter van elkaar verwijderd waren. Mijn ogen had ik nog even over zijn lichaam laten rollen alsof ik hem zo kon gaan uitkleden. "I would love to help you know." plagend bracht ik mijn lippen dicht bij die van hem "If you let me ofcourse." langzaam maakte ik zijn das los welke nu slapjes om zijn nek ging en vervolgens duwde ik Chris wat naar achter tot hij tegengehouden werd door de muur achter hem en niet meer kon ontsnappen waarna ik hongerig mijn lippen op die van hem drukte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    22 — DOCHTER VAN — AT THE BAR — OUTFIT

    I have been a believer in the magic of language since, at a very early age, I discovered that some words got me into trouble and others got me out.

    'Riley,' stelt ze zich voor en voor ik het weet, draait ze een van mijn rode lokken om haar vinger. 'Je hebt geweldig haar,' meldt ze even en ik grinnik toch als ik even naar de blondine tegenover me kijk.
          Mijn ogen glijden weer over het gezelschap heen, maar ik herken eigenlijk alleen maar degenen met wie ik net aan een tafel zat, met Devin en Kamila. Ik wil best contact maken met de rest, maar iedereen is al druk in gesprek met elkaar en ik wil me er niet in mengen. Ik weet niet eens wat ze over me zullen denken. Iedereen hier heeft zelf een imperium opgebouwd, ze worden beroemd met hun eigen dingen... Maar ik niet. Nog niet, hoop ik. Ik wil voor mezelf zorgen en zelf mijn dingen regelen, ik wil niet dat mijn ouders alles voor me regelen. Ik dop mijn eigen boontjes, maar de rest van de wereld snapt het niet.
          'Zeg, Piper,' hoor ik en ik word uit mijn gedachtestroom getrokken door de zachte stem van Riley naast me, 'wil je mij helpen met iets?' vraagt ze me vervolgens en ik kijk haar toch een klein beetje verbaasd aan. Wat kan ze in hemelsnaam bedoelen? Waarmee kan ik haar in hemelsnaam helpen?
          Toch heeft ze mijn nieuwsgierigheid opgewekt en ik glimlach wel waarna ik knik. Mijn felrode haren dansen rond mijn gezicht. 'Waar heb je hulp mee nodig?' vraag ik haar. Ik ken haar niet echt — sterker nog, behalve haar naam weet ik vrijwel niks van haar — maar ze vraagt me wel om hulp. 'Je maakt me nieuwsgierig,' lach ik.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 21:37 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Christian Xavier Tremblay
    ‘You must give everything to make your life as beautiful as the dreams that dance in your imagination.’
    31 • Zoon van en theater eigenaar • Suit • Balkon met Devin

    Devin zijn hand klemt zich plotseling om mijn stropdas heen – een actie die me normaliter zou afschrikken, maar mij nu weinig, tot niets doet. Oké nee, dat is gelogen, het doet heel veel met me, maar enkel in positieve zin.
          ‘Need some help with that?’ Hij trekt me wat dichter naar zich toe met mijn stropdas, zodat onze gezichten maar enkele centimeters van elkaar verwijderd zijn. Ondertussen kijkt hij mij breed grijnzend aan. Het feit dat hij me met zijn ogen haast staat uit te kleden ontgaat me zeker niet, maar ik zou liegen als ik zei dat ik hem niet ook allang heb uitgekleed met míjn ogen. Wat een gedachten Christian, tik ik mezelf op de vingers. ‘I would love to help you know.’ Zijn lippen komen wel heel dicht bij die van mij, en de spanning lijkt steeds hoger op te lopen. Dusdanig dat mijn adem een stukje is versneld. ‘If you let me ofcourse.’ Behendig, maar tergend langzaam maakt hij mijn stropdas los, zodat deze er enkel nog een beetje nutteloos bij hangt. Vervolgens duwt Christian mij langzaam achteruit, en gehoorzam en gewillig laat ik me door hem leiden. Zodra mijn rug een koele muur raakt, lijk ik even weer in het hier en nu te staan, maar zodra ik Devin's volle, zachte lippen op die van mij voel, ben ik als was in zijn handen. Het feit dat ik verbaasd ben, en honderd duizenden vragen door mijn hoofd spoken, negeer ik straal.
          Vurig en gepassioneerd beantwoord ik zijn lippen, en trek hem nog iets dichter tegen mij aan via zijn stropdas, die ik ook in mijn hand heb geklemd. Dat het buiten eigenlijk belachelijk koud is, maakt me ook even helemaal niets uit, voor mjn gevoel is het veertig graden celcius buiten, terwijl het tegendeel waar is. Mijn hand glijdt over zijn rug en mijn ogen zijn vanzelf dichtgezakt. Na een poosje trek ik me hijgend terug en kan het niet laten Devin hongerig, doch speels aan te kijken.
          ‘Ik zou je hulp niet afslaan...’ Ik speel wat met zijn stropdas. ‘...eerder gretig aannemen...’ Ik grijns en druk mijn lippen weer op die van hem.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 22:14 ]


    I just caught the wave in your eyes


    DEVIN KILLIAN IVERS
    Photographer , At the pub , With Christian




    Christian kuste me passioneel terug waar ik dan ook hongerig opgehoopt had. De man had me wel genoeg tekenen gegeven dat hij mijn vlees wel wilde dus had ik wel een goed voorgevoel gehad eens ik mijn lippen op de zijne geplakt had. Christian trok me dichter tegen hem aan waardoor mijn onderlichaam tegen dat van hem aanschuurde en er nog meer voor zorgde dat mijn ademhaling enkele versnellingen nam. Zijn lippen waren zacht en hadden een lichte smaak van sigaret maar dat was voor mij eerder een turn on. Ik was altijd een man geweest van ruw en stoer en Christian wist vanbuiten zacht te zijn, maar binnenin daar zat de echte ruwe diamant. Ik voelde hoe zijn warme hand over mijn rug gleed terwijl onze lippen haast synchroom over elkaar gleden terwijl onze tonden ieder plekje van elkaars tongen verkenden. Zijn stoppelbaartje prikte aangenaam tegen mijn lippen aan en dat was ook het moment dat we elkaar los lieten om onze adem wat bij de vullen. Mijn borstkas ging hevig op en neer al wist ik dat dit nog maar het begin was van een verrassende nacht vandaag. Hoewel ik dacht dat ik het roofdier was en Christian mijn prooi, bleek het toch wel duidelijk dat Christian ook een echt roofdier was onder zijn zachte pels.
    ‘Ik zou je hulp niet afslaan...’ gleed er speels over zijn roze lippen terwijl hij met mijn stropdas in zijn vingers speelde. Uitdagend likte ik mijn lippen terwijl mijn blauwe poelen, zijn donkere weer vonden. ‘...eerder gretig aannemen...’grijnsde Chris waarna onze lippen weer passioneel elkaar terugvonden, mijn handen had ik om zijn nek geslagen al nam ik meteen weer de dominantie over ons beiden door mijn handen door zijn blonde haren te halen en hem alweer een andere richting zat toe te begeleiden. Als ik me niet vergiste was er hier op het balkon een apart kamertje waar ik maar al te gretig gebruik van wilde gaan maken. Kort haalde ik mijn lippen dan ook van de zijne af , zodat ik de deur hiervan kon openen en duwde Chris naar binnen, op de sofa die er stond, ik drukte hem erop neer en nestelde me op zijn schoot waarna ik weer hongerig zijn lippen kuste en mijn handen onder zijn shirt liet verdwijnen waar ze gauw zijn gespierde torso vonden. 'Shit man." mompelde ik verlekkerd en begon de knoopjes van zijn hemt los te knopen al kon ik niet langer wachtten en trok deze na 2 knoopjes met een ruk open. Mijn lippen drukte ik weer in zijn nek en liet ze zo naar beneden dwalen. "Show me what you got Tremblay"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH