• Was ik als hardcore MCR-fan Gerard Way foto's aan het zoeken op Google en kwam ik terecht op een website die me eigenlijk nooit meer los heeft gelaten. Het is vandaag 9 jaar geleden dat ik me geregistreerd heb onder de geweldige username LoveGW en gelukkig is er heel wat veranderd in de tussentijd. Ik ben niet 11 meer. :')

    Vooral een dankjewel aan mijn drollies Renshaw en Frey_ want jullie zijn heel speciaal voor mij. c: Ook ben ik stiekem heel trots dat ik in die tijd een periode moderator heb mogen zijn, want dat was toch heel lang een droom voor mij. (;

    Anyway, ik was mijn eigen anniversary bijna vergeten. Op mijn profiel staat nog steeds 8 jaar for some reason, maar dat zal wel achterlopen.


    Ik kon geen andere leuke gif vinden.


    Sinds wanneer zijn jullie al liiiiid?


    Caution first, always.

    Yaaasss, gefeliciteerd met je oud zijn. Ik ben blij dat je geen elf meer bent. *O*

    he eikel

    ik wilde even zeggen dat ik blij ben dat je negen jaar geleden dacht laat ik eens een account aanmaken zodat ik een hele lange lijst aan hele interessante usernames kan claimen. En ook nog dat je toen een verhaal ging schrijven waar ik blijkbaar op een grammaticaal dieptepunt op heb gereageerd, dus een wonder dat je daar al iets uit hebt kunnen halen waardoor we contact kregen.
    Je weet zelf wel wat er nu vijfenhalf jaar huwelijk later allemaal uitgekomen is en ik moet je helaas mededelen dat je nu voor altijd aan me vast zit, deal with it. (cat)

    hou van je, catfish




    Oh en ik ben blijkbaar pas vijf jaar officieel lid, maar dat betekent niet dat je beter bent. v^v

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 19:26 ]


    I'll see you on the dark side of the moon

    Ik vind het trouwens wel verdacht dat we al ongeveer even lang praten als dat ik dit account heb. (bat)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 19:26 ]


    I'll see you on the dark side of the moon

    Het was gewoon liefde op het eerste gezicht lummeltje. *O*


    Caution first, always.

    Aimée? Is that you?
    Jezus, ik zou eens meer moeten bijhouden hoe al die excrewleden eruit zien, want soms denk ik wel eens: ohja? Wanneer ben jij dan mod geweest?


    Gefeliciteerd! *O*

    En yay, Tony (al zegt mijn username nu zoveel andere dingen, oeps). (bloos)

    Ik ben lid sinds 25 mei 2011 :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Hield jij ondanks alles meteen van me? ._.


    I'll see you on the dark side of the moon

    Steve schreef:
    Aimée? Is that you?
    Jezus, ik zou eens meer moeten bijhouden hoe al die excrewleden eruit zien, want soms denk ik wel eens: ohja? Wanneer ben jij dan mod geweest?


    Gefeliciteerd! *O*

    En yay, Tony (al zegt mijn username nu zoveel andere dingen, oeps). (bloos)

    Ik ben lid sinds 25 mei 2011 :Y)

    Hahah yes t'is me. Ik ben ook vreselijk met usernames en pf veranderen. :')


    Caution first, always.

    Gefeliciteeeerd Aimee!

    Renshaw schreef:
    Hield jij ondanks alles meteen van me? ._.


    Pas toen je mijn Sirius verhaal in de spotlight zette. :3


    Caution first, always.

    Jurassic schreef:
    (...)
    Hahah yes t'is me. Ik ben ook vreselijk met usernames en pf veranderen. :')

    Blijf dan bij één pf en verander telkens je username. Dat is mijn strategie, haha ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Jurassic schreef:
    (...)
    Pas toen je mijn Sirius verhaal in de spotlight zette. :3


    Ik wist wel dat je me eigenlijk alleen maar wilde voor mijn geld (joehoe)
    Gelukkig heb ik genoeg. :3


    I'll see you on the dark side of the moon

    Gefeliciteerd! Aankomende zaterdag zit ik er 8 jaar op. :3


    One Who Travels A Higher Path.

    Steve schreef:
    (...)
    Blijf dan bij één pf en verander telkens je username. Dat is mijn strategie, haha ;D

    I literally can't. Al had ik die van Quicksilver wel lang voor mijn doen. Maar ik denk dat ik Blurryface morgen weer terugneem. Denk ik... Misschien dat ik dan herkenbaar blijf. :W


    Caution first, always.

    Krullie schreef:
    Gefeliciteeeerd Aimee!

    Dank je Emma! n_n

    Renshaw schreef:
    (...)

    Ik wist wel dat je me eigenlijk alleen maar wilde voor mijn geld (joehoe)
    Gelukkig heb ik genoeg. :3


    Ik vind je ook leuk om de Evan Peters gifs van drie jaar geleden. <3

    Nympha schreef:
    Gefeliciteerd! Aankomende zaterdag zit ik er 8 jaar op. :3

    Allemaal oudjes hier :3


    Caution first, always.

    Jurassic schreef:
    (...)
    I literally can't. Al had ik die van Quicksilver wel lang voor mijn doen. Maar ik denk dat ik Blurryface morgen weer terugneem. Denk ik... Misschien dat ik dan herkenbaar blijf. :W

    Gelukkig heb ik echt altijd weer de nood gehad om naar deze pf terug te gaan. Nog nooit bij een username, though, hahaha.
    Ik kan eigenlijk wedden dat iedereen zegt: DAAR BEN JE! ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Steve schreef:
    (...)
    Gelukkig heb ik echt altijd weer de nood gehad om naar deze pf terug te gaan. Nog nooit bij een username, though, hahaha.
    Ik kan eigenlijk wedden dat iedereen zegt: DAAR BEN JE! ;D

    Ik heb commitment issues. :c Ik vind iedere dag weer iets anders 'extra' leuk dus dan moet ik me per se daarop aanpassen. Ik ben blij dat jij altijd herkenbaar blijft. :Y)
    Peekaboo!


    Caution first, always.