• Was ik als hardcore MCR-fan Gerard Way foto's aan het zoeken op Google en kwam ik terecht op een website die me eigenlijk nooit meer los heeft gelaten. Het is vandaag 9 jaar geleden dat ik me geregistreerd heb onder de geweldige username LoveGW en gelukkig is er heel wat veranderd in de tussentijd. Ik ben niet 11 meer. :')

    Vooral een dankjewel aan mijn drollies Renshaw en Frey_ want jullie zijn heel speciaal voor mij. c: Ook ben ik stiekem heel trots dat ik in die tijd een periode moderator heb mogen zijn, want dat was toch heel lang een droom voor mij. (;

    Anyway, ik was mijn eigen anniversary bijna vergeten. Op mijn profiel staat nog steeds 8 jaar for some reason, maar dat zal wel achterlopen.


    Ik kon geen andere leuke gif vinden.


    Sinds wanneer zijn jullie al liiiiid?


    Caution first, always.

    Frey_ schreef:
    Ahahaha, ik wist niet dat je ooit diehard MCR fan was ^^ Little emo you ahw.
    Ik ben echt heel bij dat je hier nog bent na je tijd als mod, je ziet zo vaak dat mensen dan verdwijnen. c:

    Jaa, het was problematisch. ;3
    Nah fam, ik ben te verslaafd. :')


    Dankjewel allemaal! Het staat inmiddels ook goed op mijn profiel. :W


    Caution first, always.

    Gefeliciteerd!
    Ik ben sinds augustus 2010 lid, nu iets meer dan zes jaar. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wow, jij bent dan echt wel een dinosaurus hier op Q. :P

    Gefeliciteerd overigens, haha!

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 12:39 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt