• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I fucked up.. So bad..


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Boys and girls of every age, wouldn't you like to see something strange?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pyjamadag

    Streetrat schreef:
    Boys and girls of every age, wouldn't you like to see something strange?

    Come with me and you will see, in this town of halloween!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ah, ik ben zo'n goede student ook al ga ik niet meer naar school. :Y)


    Caution first, always.

    Wie oh wie wil mijn poëzieanalyse maken want ik heb er geen enkele vorm van zin in (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is zo fijn met hem. Waarom wil hij geen relatie? When you crave what you can't have..

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 12:28 ]

    Krolock schreef:
    Pyjamadag


    Amen.


    You were born original, don't die as a copy.

    boredom is just as bad as fear


    i put the fun in funeral

    Ik wil niet v.v Ik wil thuis blijven en cracked video's op youtube kijken in mijn pyjama en een paar pantoffels T-T


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zet één stap in mijn kamer en daar kwamen de tranen. Hoe ga ik hem ooit vertellen dat ik meer wil dan alleen fwb zijn? Is het daar niet al te laat voor?

    Aicantar schreef:
    Zet één stap in mijn kamer en daar kwamen de tranen. Hoe ga ik hem ooit vertellen dat ik meer wil dan alleen fwb zijn? Is het daar niet al te laat voor?


    De grootste 'regel' van FWBs zijn is basically dat je met elkaar afspreekt dat je geen gevoelens voor elkaar 'mag' krijgen. Idk of je dat hebt gedaan, maar het is vaak een slecht idee om een relatie aan te gaan met je FWB. Trust me. :W

    // ayyyy wat is mijn moeder toch lief


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Verdomme.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik word er gek van dat er alleen word gepraat over vriendjes/liefde hier. Alsof er niet meer is dan dat?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Well, someone came late to the party. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.