• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kunnen die fruitvliegjes nu niet even allemaal sterven? Ik heb er al zo veel vermoord, wauw. Waar komen ze vandaan? Het is koud buiten dudes, jullie horen er niet meer te zijn.

    Krolock schreef:
    Kunnen die fruitvliegjes nu niet even allemaal sterven? Ik heb er al zo veel vermoord, wauw. Waar komen ze vandaan? Het is koud buiten dudes, jullie horen er niet meer te zijn.


    100% eens, mijn huisgenoot heeft een of andere vuilniszak vol fruit in de keuken laten staan en raad eens wie daar nu niet meer naar binnen kan door de overvloed aan fruitvliegjes


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Faberge schreef:
    (...)

    100% eens, mijn huisgenoot heeft een of andere vuilniszak vol fruit in de keuken laten staan en raad eens wie daar nu niet meer naar binnen kan door de overvloed aan fruitvliegjes

    Heerlijk. Vooral omdat die beesten zo klein zijn dat je ze bijna niet weg krijgt. Ze zitten hier zelfs 's ochtends in de wc - klinkt heel goor maar uiteindelijk vermoord ik ze zo met één druk op de knop. :')

    Whoop whoop. Nu wil ik eigenlijk ook gewoon minimaal een 7,5 voor het tentamen.


    Happy Birthday my Potter!

    Priestess schreef:
    (...)

    De grootste 'regel' van FWBs zijn is basically dat je met elkaar afspreekt dat je geen gevoelens voor elkaar 'mag' krijgen. Idk of je dat hebt gedaan, maar het is vaak een slecht idee om een relatie aan te gaan met je FWB. Trust me. :W

    // ayyyy wat is mijn moeder toch lief

    Vast TMI
    Voordat we fwb waren had ik al een soort van gevoelens, maar toen kende ik hem nog niet echt, dus dacht ik dat ik me gewoon vergiste. Maar deze keer was hij zo lief en anders dan de vorige keren dat ik bij hem was, dat ik nu in de war ben. We hebben ook nooit iets besproken hierover, het gebeurde gewoon..


    / Elke keer als ik er aan denk dat er geen relatie voor ons in zit springen de tranen in mijn ogen. Wat is dit? Ik voel me echt ellendig. Misschien moet ik hem zeggen dat ik het niet kan op deze manier. Maar waarschijnlijk hebben we dan helemaal geen contact meer en dat wil ik ook niet.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 14:53 ]

    Haha-ha... ha. Nog steeds niet begonnen met het leren voor het tentamen terwijl de rest van de klas compleet strest?
    Not sure of ik me nu dom moet voelen omdat ik nog niet begonnen ben of dat zij gewoon te paniekerig zijn...

    Yeji schreef:
    Ik word er gek van dat er alleen word gepraat over vriendjes/liefde hier. Alsof er niet meer is dan dat?


    no offence, maar jij hebt het toch al tijden over een jongen die alleen maar gamet oid


    i put the fun in funeral

    Daar gaat weer vijftig euro. RIP loon.




    Tijd om chocolade te kopen :Y)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 14:50 ]

    Bonafide schreef:
    (...)

    no offence, maar jij hebt het toch al tijden over een jongen die alleen maar gamet oid

    Tijden? Ik heb dingen gepost over een gozer enkele keren, niet tijden, maar dat betekend niet dat dat het ènigste is waar ik over praat. Dat is namelijk waar ik het over heb. Het is maar waar je op let :W Zovaak post ik niet eens in het LJH als ik weleens zie hoevaak anderen voorbij komen, lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    (...)
    Tijden? Ik heb dingen gepost over een gozer enkele keren, niet tijden, maar dat betekend niet dat dat het ènigste is waar ik over praat. Dat is namelijk waar ik het over heb. Het is maar waar je op let :W Zovaak post ik niet eens in het LJH als ik weleens zie hoevaak anderen voorbij komen, lol.


    Ik vind dat het opzich wel meevalt hoeveel er over relaties en liefde wordt gepost hoor. Het is immers ook maar waar je precies op let. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Yeji schreef:
    (...)
    Tijden? Ik heb dingen gepost over een gozer enkele keren, niet tijden, maar dat betekend niet dat dat het ènigste is waar ik over praat. Dat is namelijk waar ik het over heb. Het is maar waar je op let :W Zovaak post ik niet eens in het LJH als ik weleens zie hoevaak anderen voorbij komen, lol.


    ach ja ik geloof niet dat anderen het zo ervaren dus ik ben bang dat je er overheen zal moeten lezen.


    i put the fun in funeral

    Omfg neeeeee die trailer van Logan ;-;


    Caution first, always.

    @ Priestess: Daar verschillen de meningen dan over.
    @ Bonafide: Ik kom hier toch amper.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zullen we de reacties van anderen hier met respect behandelen en niet bekritiseren? Het is immers het Lucht Je Hart topic dus het is wel fijn als iedereen dat hier gewoon kan doen zonder meteen aangevallen of bekritiseerd te worden. Maakt niet uit of dit nou over relaties of school of ouders oid gaat c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben zo blij dat we niet gekust hebben. Niet dat het ons probleem oplost, maar beter ging het er ook niet op geworden zijn. :') Misschien moeten we het gewoon proberen samen, maar er zijn zoveel nadelen ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.