• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waarom reageer je nooit en net dan wel? Wat fijn dat je nog steeds zo geobsedeerd door me bent. :8

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 20:29 ]

    Is het donderdag? Oh... ik dacht dat het vrijdag was ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb niks tegen mensen met hoofddoeken, andere geloven, eigen meningen en zo, maar om nou zó onbeschoft te doen tegen de conductrice en ook nog eens te gaan dreigen met geweld... Nee, sorry, maar dan heb ik alle respect verloren.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AiLaikHeda schreef:
    Is het donderdag? Oh... ik dacht dat het vrijdag was ;'D


    SAME ik had vandaag vrij en NU MOET IK MORGEN TOCH WEER NAAR SCHOOL en spreekbeurt voor nl BLEGH

    nu ga ik een babybel eten :x


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Aaaargh, mijn hoofdpijn D:
    Ik moet maar echt even aan de slag met Labvaardigheden en dan slapen D:


    Deep inside, I've never felt alive

    GIasgow schreef:
    (...)

    SAME ik had vandaag vrij en NU MOET IK MORGEN TOCH WEER NAAR SCHOOL en spreekbeurt voor nl BLEGH

    nu ga ik een babybel eten :x


    Ik heb vakantie en daardoor vergeet ik de dagen. Ach, dagje langer vakantie voor mijn gevoel :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Verkoudheid irriteert me nu al.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Verkoudheid irriteert me nu al.

    Ik praat met je mee, loop al anderhalf week D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn zusje van 13 stuurt ondergoedfoto's naar een jongen van 15 en sext ook met hem. Dom kind, waarom laat je je telefoon dan ook ontgrendeld wanneer je met hem belt via whatsapp en even naar beneden gaat.

    Wat do


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Miall schreef:
    Ik heb niks tegen mensen met hoofddoeken, andere geloven, eigen meningen en zo, maar om nou zó onbeschoft te doen tegen de conductrice en ook nog eens te gaan dreigen met geweld... Nee, sorry, maar dan heb ik alle respect verloren.


    I feel yoou.

    Er ging in de trein eens iemand met een hoofddoekje tegenover me zitten, die superluid begon te telefoneren, dus ik keek even haar kant op. Begon ze gelijk helemaal te roepen dat ik aan het afluisteren was en dat ik niet echt naar muziek luisterde en dat ik enkel naar haar keek omdat ze een hoofddoekje droeg, like wtf :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    AiLaikHeda schreef:
    (...)
    Ik praat met je mee, loop al anderhalf week D:

    ik zit gelukkig pas aan de 2 dagen maar.. Wordt er nu al gek van ^^'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    ik zit gelukkig pas aan de 2 dagen maar.. Wordt er nu al gek van ^^'

    Ik zou zeggen, ga meteen vitamine nemen! Dot verminderd de duur ervan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen, ga meteen vitamine nemen! Dot verminderd de duur ervan

    bedankt voor de tip! Beterschap alvast!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zusak schreef:
    (...)

    I feel yoou.

    Er ging in de trein eens iemand met een hoofddoekje tegenover me zitten, die superluid begon te telefoneren, dus ik keek even haar kant op. Begon ze gelijk helemaal te roepen dat ik aan het afluisteren was en dat ik niet echt naar muziek luisterde en dat ik enkel naar haar keek omdat ze een hoofddoekje droeg, like wtf :')


    Jezus, wat belachelijk. Dit was een vrouw die gecontroleerd werd. Weet niet zeker wat er gebeurd is want ik kwam er pas bij toen ik uit moest stappen, maar ze ging enorm tekeet en moest in Castricum uitstappen (gelukkig) om de bus te nemen. Echt ronduit asociaal hoe ze daar stond te schreeuwen en de condictrice dreigde de trein uit te gooien..


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lol mijn leven is een puinhoop. Waar is de terugspoelfunctie D:


    26 - 02 - '16