• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Holy f- die nieuwe foto van Logan. Nice, very nice.


    Caution first, always.

    Time for bed
    Morgen een bezichtiging
    *fingers crossed*


    "It means no worries, for the rest of your days"

    TenSharp schreef:
    Time for bed
    Morgen een bezichtiging
    *fingers crossed*

    Goooood luck sweetie. :3
    Ik duim voor je ^^

    / Thank god dat je nog wakker was.

    ik lees hier zo vaak over meisjes die zich zorgen maken over hun vriendje dat te 'gezellig' met andere meisjes/hun ex praat en voel me altijd plaatsvervangend schuldig omdat mijn beste vriend's vriendinnetje geen idee heeft hoe ontzettend verliefd hij op me is


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik moet echt eens gaan slapen nu.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Te cliche eigenlijk, but i like it. heh.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Moet ik al om zeven uur opstaan, en dan regent het. Stop alsjeblieft voordat ik op de fiets stap. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik begin mij echt af te vragen of die constante vermoeidheid wel gezond/normaal is...


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom regent het nu? Ik wil de stad in, maar nooit dat ik naar de trein gebracht en opgehaald wordt.

    / 'kan je niet zelf bellen? Ik ga niet bellen voor een 22 jarige'
    'Nee, doe ik niet'
    'O, dan doe ik het met alle plezier hoor'
    Right.. en daarnaast mag je ook wel eens iets voor mij doen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 9:31 ]

    I need to stop ruing things.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Seriously. De pakketjesdingesdienst staat nu alweer bij de buren met zn busje. Met nog een kleiner busje erbij. Maar ze doen niks. It's weird. Is dat hun nieuwe pauze plek ofseu?

    Ik wil mijn laarzen! Die toch nooit meer aan zullen komen. :c gelukkig kreeg ik mn geld terug.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De kans is groot dat ik niet ga afrijden in een schakelbak. Vet balen. Ik heb er gigantisch veel lessen al in zitten om dit te leren en dat is nu eigenlijk weggegooid geld... ):


    26 - 02 - '16

    Ik ben niet zenuwachtig. Ik ben niet zenuwachtig. Ik ben niet ze - oh wth - IK BEN ZENUWACHTIG.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb echt het gevoel alsof het vrijdag is, MAAR HET IS DONDERDAG UGUHUGIK.


    I live for the applause, you will die for it.

    Al die Republikeinse politici zijn echt kleuters.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered