• ..a very merry Christmas!
    Jawel, je leest het goed. En ja, het is nog altijd 19 oktober oké, 20 voor diegene die op een normaal uur wakker zijn. Maar ik ben nu al deels in de feeststemming. Al een paar dagen staan de kerstliedjes al sporadisch op. Dit is een van mijn weinige guilty pleasures, dus die exploiteer ik dan ook goed, zoals een echte guilty pleasure gedaan moet worden. Kerst roept altijd zo'n vreemd gevoel op bij mij, alsof ik verliefd ben, zonder een lief te hebben. Kortom, super veel gevoelens, en veel om naar uit te kijken, en feels.
    Dus, wie is ook al in de kerststemming? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben volgens mij echt altijd de enige die dit niet doet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gelukkig ben ik niet de enige. Ik kan al niet meer wachten tot het Kerstmis is!


    16 - 09 - '17

    Ik heb m'n kersttrui al een paar keer aangehad hehe.. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 14:21 ]


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Kerstliedjes luister ik nog niet, maar ik begin altijd "te vroeg" met luisteren en hou "te laat" op met luisteren. Geweldige muziek en een leuke periode (ik ben nu eenmaal dol op lekker eten en cadeautjes zijn ook leuk).

    Waarschijnlijk komt binnenkort de drang om kerstliedjes te luisteren. Hoewel het meestal pas start na mijn verjaardag en die is nog niet geweest dus.


    Physics is awesome

    Yeji schreef:
    Ik ben volgens mij echt altijd de enige die dit niet doet.


    Nee hoor, je bent niet alleen. Ik heb een gruwelijke hekel aan al die commotie en geforceerde blijheid omtrent kerst. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Priestess schreef:
    (...)

    Nee hoor, je bent niet alleen. Ik heb een gruwelijke hekel aan al die commotie en geforceerde blijheid omtrent kerst. :W


    Jij vind het misschien geforceerd, ik word er juist oprecht intens gelukkig van.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wacht altijd tot na mijn verjaardag, daarna mag ik volledig los gaan. Heb vandaag al wel de winter-range qua kaarsen ingeslagen bij de Ikea, en zo af en toe luister ik al kerstliedjes, maar ik moet altijd van mezelf wachten. Eerst jarig zijn, dan pas kerst vieren. Dan heb ik namelijk nog ruim 1,5 maand :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    Ik wacht altijd tot na mijn verjaardag, daarna mag ik volledig los gaan. Heb vandaag al wel de winter-range qua kaarsen ingeslagen bij de Ikea, en zo af en toe luister ik al kerstliedjes, maar ik moet altijd van mezelf wachten. Eerst jarig zijn, dan pas kerst vieren. Dan heb ik namelijk nog ruim 1,5 maand :')


    Wanneer ben je jarig? Mijn broertje is 23 december jarig, Wij doen namelijk dan pas of de kerstboom op of de cadeaus.

    Het enige wat ik leuk vind aan kerst is dat niemand zeurt dat je teveel binnen zit, dat gepaard met een hoop zoetigheid, diners vreten en warme choco. Lol.


    26 - 02 - '16

    LavenderLove schreef:
    (...)

    Wanneer ben je jarig? Mijn broertje is 23 december jarig, Wij doen namelijk dan pas of de kerstboom op of de cadeaus.


    8 november! Dus dan heb ik zoals ik zei nog 1,5 maand voor het werkelijk kerst is, tijd zat. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    (...)

    8 november! Dus dan heb ik zoals ik zei nog 1,5 maand voor het werkelijk kerst is, tijd zat. (:


    Dan ben je maar vijf dagen na mij jarig!


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dan ben je maar vijf dagen na mij jarig!


    Ahhhh, leuk! Dit jaar wordt een mijlpaal voor me dus ik kijk er echt zo erg naar uit.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Priestess schreef:
    (...)

    Nee hoor, je bent niet alleen. Ik heb een gruwelijke hekel aan al die commotie en geforceerde blijheid omtrent kerst. :W

    Oooh? Ik ben verrast. Niet zozeer dat het bij jou is, maar meer vanwege het feit dat iemand dat ook zegt. Als ik dit zeg, draaien ze altijd met grote menigte gelijk met verbaasde/boze hoofd naar me toe.
    Ik geef je gelijk met wat je zegt + Ik vind het eerlijk gezegd een beetje nep worden vanwege al dat gehype voor kerst(mis) en het gepromoot voor feestdagen in het algemeen.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2016 - 14:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.