• Dat je één username hebt waar je gewoon geen afstand van kunt doen?

    Ik heb in het verleden verschillende usernames gehad en ben altijd teruggegaan naar HalfBloodPrince.
    ( Blitzen daargelaten, die is alleen voor de kerstperiode Y:) )

    Nu ook, ik wil heel graag een andere username maar ik kan en kom niet af van HalfBloodPrince. Dit is toch gewoon van de zotte? xD

    Ik ben toch niet de enige met dit 'probleem'?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sinds ik Dysphoria genomen heb, ben ik niet meer veranderd. Ergens wil ik mijn naam wel terug veranderen, maar ik kan ook geen afstand nemen van deze.


    Take me to wonderland

    Yoosung schreef:
    Nee. Ik heb juist bindingsangst als het op usernames aankomt haha


    Deep inside, I've never felt alive

    Hmm, de symptomen komen me vagelijk bekend voor. #TeamDDVO #TeamDebbaut


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik! Ik heb mijn username al vanaf het begin. Oh- en hebben jullie al doorgehad dat de kerstradiozenders op nederland.fm terug zijn?
    Ik vind deze en Blitzen super leuk.^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb het nooit gehad, maar ik heb al een lange tijd Mentys. Misschien omdat ik gewoon niet op een andere kan komen, maar deze vind ik nog steeds echt amazing.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nee, eigenlijk heb ik daar geen last van. Ik keer wel af en toe terug naar namen, maar dat is ook tijdelijk. Al baal ik nog altijd dat ik mijn MichaelClifford echt kwijt ben.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb dit met Reigns.


    16 - 09 - '17

    Hint: ^^^

    Maar HalfBloodPrince is ook gewoon een geweldige usernaam!

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 22:25 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga altijd terug naar Prim


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb nog nooit een username terug genomen. Ik ben nog op zoek naar DE username voor mij :')


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik heb juist het tegenovergestelde (: Ik moet en zal elke 2 weken van usernaam veranderen. Eén keer ben ik terug gegaan naar FiftyShades, toen de eerste film uitkwam, maar verder heb ik elke 2 weken (4 weken toen ik geen gm was) mijn usernaam veranderd.

    Ik heb Ledecky echt al een lange tijd en nu heb ik de nood niet meer om van naam te wisselen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb deze username al heel lang en kan het niet over mn hart verkrijgen om te wisselen. :')
    Dit komt omdat ik ontzettend veel van Manami hou, hij is mijn meest favoriete personage ooit.
    Al mijn andere usernames zijn vaak ook personages waar ik heel veel van hou. Totdat ik weer een keertje een heel speciaal personage tegenkom, blijf ik bij Manami denk ik. ^^

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 23:56 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Patholoog schreef:
    Hint: ^^^

    Maar HalfBloodPrince is ook gewoon een geweldige usernaam!


    hahaha ja idd hoelang heb jij al niet patholoog?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Haha niet veel last van, ik heb deze ook al een jaar ofzo ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso